X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] Wysokie obroty...

Autor Wiadomość
Manolito

Auto: Daewoo Matiz
Imie: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 18
Skąd: Wielkopolskie
Wysłany: 2009-11-05, 14:00   [Matiz] Wysokie obroty...

Witam wszystkich Matizowiczów :P

Jak prawie każdy mam problem z Matizem. Po włączeniu silnika dostaje wysokich obrotów.
Matiz jest z 99r, ma 101 tysięcy kilometrów z Vatem :D i podczas zapalania pojawia się biały dym z rury wydechowej. Rozrząd nie był jak dotąd robiony. Wymieniałem w nim akumulator, świece, przewody wysokiego napięcia. Sprawdziłem kody i nic z nich nie wynika.
Co to może byc?
Sąsiad mechanik nie wie o co chodzi, więc zwracam się do Was, wprawionych w udzielaniu rad właścicieli Matizów ;)
Czekam na odpowiedź.



Wszystko jest względne...
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Bercik
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-05, 15:07   

Wysokie obroty mogą być spowodowane zabrudzonym lub uszkodzonym silniczkiem krokowym lub niestykającymi kablami prowadzącymi do jego wtyczki. Wyjmij, wyczyść, zrób reset ECM i zaprogramuj na nowo wolne obroty.
Co do białego dymu to czy nie ubywa ci cieczy w zbiorniczku płynu chłodniczego? W zbiorniczku nie pływają tłuste oka i nie śmierdzi spalinami? Pod korkiem wlewu oleju nie ma "masła"? Te objawy wskazywałyby na wypaloną uszczelkę pod głowicą.
Najwyższy czas na zrobienie rozrządu bo powinno się go wymieniać co 60 tys. km.
 
 
steyr
steyr


Auto: Matiz Life 03r PB/Punto 2 FL 04r. 1.2 16v
Imie: Pawel
Pomógł: 193 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 3813
Skąd: Kalwaria Z.
Wysłany: 2009-11-05, 15:57   

napewno sobie rozrzad wymien jak niechcesz miec kosztów i problemów,co do obrotów przeczysc silnik krokowy i sprawdz błędy ECM ;)



W sprawie pytań/pomocy techniczej prosze pisac na priv,
 
 
Manolito

Auto: Daewoo Matiz
Imie: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 18
Skąd: Wielkopolskie
Wysłany: 2009-11-05, 16:10   

Dziękuję Panowie :)
Zaraz zabieram się do roboty :)



Wszystko jest względne...
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt