X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] Problem na zimnym silniku

Autor Wiadomość
life

Auto: Matiz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 74
Wysłany: 2009-11-08, 23:39   [Matiz] Problem na zimnym silniku

Witam

Mam problem glownie na zimnym silniku, mianowicie po odpaleniu wyraznie brakuje mocy, zbiera sie i jedzie ale mozna wyczuc ze to nie to. Dodatkowo jesli go uruchomie i zgasze nastepnie zapale ponownie to silnik zaczyna przerywac, dlawic sie na wolnych obrotach. Po ruszeniu jedzie w miare ok, po rozgrzaniu juz nic takiego sie nie dzieje moge go gasic uruchamiac i jest ok. Zauwazylem tez, ze czasami w czasie jazdym wystepuja spadki mocy. Trudno to wyjasnic, czasami jezdzi lepiej innym razem ma mniej mocy. Elektryczne elementy wymienione (kopulka, palec, swiece, przewody), filtr paliwa, powietrza, pompa podobno podaje dobre cisnienie (mechanik sprawdzal). Byc moze to bedzie jakas wskazowka, ale czasami trzeba troche dluzej zakrecic rozrusznikiem (na cieplym silniku) i slychac ze juz prawie zapalil (wtedy jakby rozrusznik krecil szybciej) i sie uruchamia, ale obroty sa troche niskie ale po przegazowaniu jest ok. Wrazenie jest takie jakby nie dostawal wystarczajaco duzo paliwa.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
steyr
steyr


Auto: Matiz Life 03r PB/Punto 2 FL 04r. 1.2 16v
Imie: Pawel
Pomógł: 193 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 3813
Skąd: Kalwaria Z.
Wysłany: 2009-11-08, 23:47   

sprawdz błedy ECM,przeczysc krokowy na poczatek ;)



W sprawie pytań/pomocy techniczej prosze pisac na priv,
 
 
life

Auto: Matiz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 74
Wysłany: 2009-11-09, 10:04   

steyr napisał/a:
sprawdz błedy ECM,przeczysc krokowy na poczatek ;)


Nie ma zadnych bledow, w jaki sposob moge przeczyscic krokowy? Czy laik da sobie rade?
 
 
steyr
steyr


Auto: Matiz Life 03r PB/Punto 2 FL 04r. 1.2 16v
Imie: Pawel
Pomógł: 193 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 3813
Skąd: Kalwaria Z.
Wysłany: 2009-11-09, 11:00   

o ile odkrecisz 2 śruby mocujace silnik to sobie poradzisz,tutaj masz zdjecie gdzie jest krokowy:



W sprawie pytań/pomocy techniczej prosze pisac na priv,
 
 
life

Auto: Matiz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 74
Wysłany: 2009-11-09, 14:42   

Dzieki a w jaki sposob sie go czysci?
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
faisca

Auto: Lanos 1.5 SOHC
Imie: Kuba
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 208
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-11-09, 14:45   

najlepiej benzyną ekstrakcyjną, odrobina na ściereczkę i czyścisz aż będzie się lśnił :)



Daewoo znaczy stylowy :)
 
 
steyr
steyr


Auto: Matiz Life 03r PB/Punto 2 FL 04r. 1.2 16v
Imie: Pawel
Pomógł: 193 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 3813
Skąd: Kalwaria Z.
Wysłany: 2009-11-09, 14:57   

ja czyscilem WD-40 ;)



W sprawie pytań/pomocy techniczej prosze pisac na priv,
 
 
faisca

Auto: Lanos 1.5 SOHC
Imie: Kuba
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 208
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-11-09, 15:03   

To nie wiem czy dobrze, bo chyba chodzi o to, żeby go odtłuścić i oczyścić a wd40 to smar w sprayu więc jak będzie tłusty to brud będzie tylko szybciej osiadał i za chwilę będzie znowu brudny.
Ale tak mi się tylko wydaje, mogę nie mieć racji.



Daewoo znaczy stylowy :)
 
 
steyr
steyr


Auto: Matiz Life 03r PB/Punto 2 FL 04r. 1.2 16v
Imie: Pawel
Pomógł: 193 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 3813
Skąd: Kalwaria Z.
Wysłany: 2009-11-09, 15:10   

no tez prawda,narazie jest ok u mnie,zreszta lepiej zeby syf siadł na krokowym niz do silnika poleciał :P



W sprawie pytań/pomocy techniczej prosze pisac na priv,
 
 
life

Auto: Matiz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 74
Wysłany: 2009-11-09, 21:30   

Dzieki za informacje. Przyjrzalem sie jeszcze raz tym objawom i w zasadzie to po odpaleniu jest ok ale w momencie gdy go zgasze np. po przejechaniu 100m to zapala od razu ale zaczyna sie przez chwile dlawic na wolnych obrotach i sa bardzo niskie. Jak go troche przegazuje to jest lepiej. Nada tez wystepuje problem ze spadkiem mocy, ktory pojawia sie co jakis czas np. w czasie jazdy, czy to moze byc ten krokowiec?
 
 
steyr
steyr


Auto: Matiz Life 03r PB/Punto 2 FL 04r. 1.2 16v
Imie: Pawel
Pomógł: 193 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 3813
Skąd: Kalwaria Z.
Wysłany: 2009-11-09, 21:32   

warto go sprawdzic ;)



W sprawie pytań/pomocy techniczej prosze pisac na priv,
 
 
life

Auto: Matiz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 74
Wysłany: 2009-11-09, 23:07   

a gdybym go wymienil na nowy trzeba go jakos ustawiac pod kompem, czy wystarczy zalozyc?
 
 
Bercik
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-09, 23:24   

Wystarczy założyć i zaprogramować obroty jałowe - instrukcję masz w kompendium wiedzy. Żaden komputer diagnostyczny nie jest potrzebny. Zresztą nawet jeśli byś nie programował wolnych obrotów to po pewnym czasie silniczek krokowy sam się ustawi tylko będziesz musiał się przez chwilę przyzwyczaić do falujących obrotów.
 
 
life

Auto: Matiz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 74
Wysłany: 2009-11-10, 00:36   

A w jaki sposob moglbym go wyczyscic? Wyglada na zwarta konstrukcje wiec do srodka raczej sie nie dostane. Czyli przetrzec go szmatka z zewnatrz?

 
 
Bercik
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-10, 01:28   

Czyszczenie krokowca ogranicza się do części gdzie osadzony jest metalowy trzpień. Weź w tym celu pędzelek i benzynę ekstrakcyjną i powinien cały syf zejść. Dla pewności pryśnij jeszcze kontakt sprejem styki w gnieździe silniczka i we wtyczce dochodzącej do niego.
Jak będziesz montował silniczek w przepustnicy to uważaj żeby nie zgubić oringa.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt