Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Daewoo Nubira II i Lanos
Imie: Piotrek
Wiek: 39 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 36 Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2007-07-01, 20:55 Lanos 1.5 16v jak zimny odpala ok ale zle wchodzi na obroty
Witam mam taki problem kupiłem lanosa 1.5 16v z gazem który był w aucie góra rok gaz zdemontowałem bo nie lubie gazu był tam autronic AL700 na gazie było wszystko ok ale na benzynie rano odpalał ładnie ale nie umiał za bardzo wejsc na obroty tzn tak od 1000 do 2000 w tym przedziale tak jaby sie dławił tylko takie bububub ale jak sie chwilke zagrzeje to normalnie wchodzi na obroty po zdemontowaniu gazu to samo wymieniłem pompe paliwa bo i tak głosno chodziła to samo ,wymieniłem silniczek krokowy też to samo no i kable i swiece też podstawiałem co może byc powodem może jak zakładali gaz to cos przeprogramowali w sterowniku?? co sprawdzic....
Auto: Daewoo Nubira II i Lanos
Imie: Piotrek
Wiek: 39 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 36 Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2007-07-02, 21:15
check si enie zapala błędów niema sprawdzałem za pomocą odczytywania migania kontrolki check a gaz juz wymontowałem i rano było już na samej bezynie to samo pozdrawiam
Rompol Rompol
Auto: Daewoo Nubira II i Lanos
Imie: Piotrek
Wiek: 39 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 36 Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2007-07-04, 06:32
dalej to samo jak go odpale rano odpala ok ale jak tylko chce wcisnąc gaz to jest tylko takie buububuub i przygasa dopiero jak pedał jest w połowie to nagle wskoczy na jakies 3000obr prosze o pomoc może TPS padniety jak go sprawdzic
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
henryk54 [Usunięty]
Wysłany: 2007-07-04, 07:01
Byc moze to wina wtryskow lub pompy.
zenon ZEN
Auto: Lanos 1.5 8v Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Maj 2007 Posty: 61 Skąd: Tomaszów Lub.
Wysłany: 2007-07-04, 13:34
Miałem podobnie jak zatankowałem paliwo od handlarza.
Musiałem wszystko wyjeździć i zatankować od nowa na CPN-ie.
Na nowym paliwku śmigam bez żadnych problemów.
Rompol Rompol
Auto: Daewoo Nubira II i Lanos
Imie: Piotrek
Wiek: 39 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 36 Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2007-07-04, 20:49
cos znalazłem co mnie zastanawia a mianowicie za kolektorem ssącym a dokładnie za tym barancem cos syczy jakby podcisnienie było odpiete ale nic nie znalazłem tak ma byc albo mam gdzies nieszczelnosc? myslałem ze to alternator ale zdjołem pasek i to samo
henryk54 [Usunięty]
Wysłany: 2007-07-05, 06:42
Moze to byc przyczyna bo moj ziec mial podobna rzecz i u niegospadla jakas zaslepka lub wezyk dokladnie nie pamietam ale jak sie bede z nim widzial to zapytam .
ziemniak Weteran
Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek Pomógł: 140 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 7538 Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-07-05, 10:06
mozliwe ze uszczelka pod kolektorem jest z dupy i ssie bokiem powietrze oczywisccie wezyki tez trzeba posprawdzac
Auto: Lanos 1.5 8v Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Maj 2007 Posty: 61 Skąd: Tomaszów Lub.
Wysłany: 2007-07-05, 15:00
Z odmy odchodzi(w połowie)cieńszy wężyk i musi być przyczepiony do rurki za kolektorem(?)
Pod spodem tej rurki jest następna i do niej też powinien być podłączony wężyk.
Trochę na gmatwałem. Ale powiem tak jak ten drugi wężyk się odczepi to zaczynają skakać obroty.(dostaje lewego powietrza) i komputer nie wie jaki ma być skład,powietrza do paliwa.
Po założeniu rurki to wszystko zniknęło.
ziemniak Weteran
Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek Pomógł: 140 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 7538 Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-07-05, 15:11
Kazdy wezyk dochodzacy do przepustnicy lub kolektora tak dziala Bo wtedy kolektor zasysa dodatkowa ilosc powietrza do silnika i mu odpierdziela. Dlaczego tak sie dzieje? Czujnik temperatury masz w obudowie filtra powietrza I on odczytuje sobie jakiestam dane, przekazujac je do ECU ktory z kolei majac te dane odpowiednio steruje silnikiem A jezeli gdziestam kolektor sobie zassie dodatkowa ilosc tego powietrza to odczyty nie maja sie nijak do tego ile powietrza trafia do silni, bo wpada go wiecej ( przez te dziurki w kolektorze Mam nadzieje ze nie zamotalem