X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[matiz] Dioda kontrolna alarmu + pikanie

Autor Wiadomość
jar
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-14, 14:08   [matiz] Dioda kontrolna alarmu + pikanie

Dotyczy Cheetah CH-AE Basic. Według instrukcji dioda kontrolna alarmu ma migać tylko po próbie włamania, a włącza się zaraz po uzbrojeniu. Dodatkowo co kilkanaście sekund syrena robi pojedyńczne "piknięcie", a czasem pika w sposób oznaczający niedomknięcie drzwi (mimo że centralny zamek działa ok). Te wszystkie objawy raz występują, raz wszystko jest OK.

Co może być powodem takiego zachowania?

Może to aku? Zmierzone napięcie = 12,3V, okienko kontrolne jest zielone. Jedynie na plastiku górnej pokrywy dosyć mocno osadza się sproszkowane białe "coś" (foto). Ale to chyba nie dyskwalifikuje akumulatora?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Rafalek

Auto: Lanos 1.5 SOHC 1998r B/G-już go niema
Imie: Rafał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 129
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2009-11-15, 10:59   

Tutaj masz instrukcję.Z mojej wynika że doida ma migać.
AUTOALARM Z KODEM STAŁYM CH -AE BASIC+

INSTRUKCJA OBSŁUGI


Zdalne uzbrajanie alarmu
Aby uzbroić alarm za pomocą pilota, stacyjka samochodu powinna znajdować się w pozycji wyłączonej ( OFF ), a system w stanie rozbrojonym. Zamknąć wszystkie drzwi pojazdu, maskę i klapę bagażnika i wcisnąć jeden raz przycisk ARM (lewy), znajdujący się na pilocie. Kierunkowskazy błysną jednokrotnie, syrena wyda pojedynczy, krótki dźwięk (jeśli zaprogramowane jest głośne potwierdzanie) i zacznie migać dioda LED. System został uzbrojony. Jeżeli w samochodzie zainstalowany jest centralny zamek, to wraz z uzbrojeniem alarmu, zablokowane zostaną drzwi auta. Automatycznie uruchomi się także blokada zapłonu. Jeżeli w trakcie uzbrajania otwarte będą drzwi, bagażnik lub pokrywa silnika system poinformuje nas o tym dodatkowymi pięcioma błyskami kierunkowskazów (i dźwiękami syrenki jeśli zaprogramowane jest głośne potwierdzanie).
Wzbudzenie alarmu
Alarm zostanie wzbudzony, jeżeli w stanie uzbrojonym:
• którekolwiek drzwi, maska lub klapa bagażnika zostaną otwarte;
• jeden z dodatkowych czujników ( udarowy, mikrofalowy, ultradźwiękowy ) zostanie wzbudzony
• stacyjka samochodu zostanie włączona.
Alarm wzbudzi się również w przypadku uzbrajania systemu jeśli którekolwiek drzwi, maska lub klapa bagażnika są niedomknięte.
W stanie wzbudzenia przez 30 sekund wyje syrena i 90 sekund migają światła awaryjne samochodu. Po tym czasie alarm automatycznie powraca do stanu czuwania, jeśli żaden czujnik nie pozostaje nadal aktywny.
Zdalne rozbrojenie alarmu
W stanie uzbrojonym alarmu, należy wcisnąć jednokrotnie przycisk DISARM (prawy), znajdujący się na pilocie sterującym. Błysną dwukrotnie kierunkowskazy, syrena wyda dwa krótkie dźwięki (jeśli zaprogramowane jest głośne potwierdzanie ). Jeśli nie był wzbudzany alarm, kontrolka LED zgaśnie. Jeżeli w samochodzie zainstalowany jest centralny zamek, to wraz z rozbrojeniem alarmu, odblokowane zostaną drzwi auta. Automatycznie wyłączy się także blokada zapłonu.
Jeżeli alarm był wzbudzany, to kierunkowskazy błysną trzykrotnie a syrena wyemituje trzy krótkie dźwięki a dioda kontrolna LED będzie pulsować, informując o mającej miejsce, ewentualnej próbie włamania i o strefie , z której ostatnio był wzbudzony .
System rozróżnia trzy strefy:
1. drzwi 1 krótki błysk 2 sek. przerwy
2. czujniki dodatkowe 2 krótkie błyski 2 sek. przerwy
3.włączenie stacyjki 3 krótkie błyski 2 sek. przerwy
Aby anulować pamięć wzbudzenia alarmu (wyłączyć pulsowanie diody) należy włączyć w stanie rozbrojonym alarmu stacyjkę samochodu.
Zdalne wzbudzenie alarmu
Wciśnięcie przycisku ARM (lewego) znajdującego się na pilocie sterującym, w stanie uzbrojonym alarmu, spowoduje wycie syreny i miganie kierunkowskazów. Tak wywołany alarm wyłączy się kilka sekund po zwolnieniu przycisku, a system powróci do stanu, w jakim znajdował się wcześniej. Podobnie urządzenie zachowa się jeśli przycisk zostanie wciśnięty podczas pracy silnika samochodu.
Blokada uzbrojenia
Gdy stacyjka samochodu jest włączona, niemożliwe jest uzbrojenie systemu. Zapobiega to przypadkowemu uzbrojeniu alarmu podczas jazdy.
Ciche / głośne potwierdzanie
Istnieje możliwość zaprogramowania alarmu tak, aby przy uzbrajaniu lub rozbrajaniu, czynności te były potwierdzane jedynie za pomocą świateł kierunkowskazów, lub równocześnie kierunkowskazami i dźwiękami syreny.
W stanie rozbrojenia, należy włączyć stacyjkę samochodu, a następnie wcisnąć przycisk DISARM (prawy), znajdujący się na pilocie alarmu.
• alarm mignie trzykrotnie kierunkowskazami - od tej chwili, uzbrajanie i rozbrajanie będzie potwierdzane jedynie światłami kierunkowskazów;
• alarm mignie trzykrotnie kierunkowskazami i wyda trzy krótkie dźwięki - od tej chwili, rozbrajanie i uzbrajanie systemu będzie potwierdzane jednocześnie kierunkowskazami i dźwiękami syreny.
Po każdorazowym wykonaniu czynności programowania, alarm będzie naprzemiennie wchodził w stan cichego bądź głośnego potwierdzania.

Blokada zapłonu
Z chwilą uzbrojenia alarmu równocześnie włącza się blokada jednego obwodu elektrycznego odpowiedzialnego za prawidłową pracę silnika (zapłon, pompa paliwa, elektrozawór paliwowy, rozrusznik itp..). Blokada zostaje zdjęta automatycznie w chwili rozbrajania alarmu.
Awaryjne rozbrojenie alarmu
W przypadku utraty czy uszkodzenia pilota sterującego istnieje możliwość ręcznego wyłączenia alarmu. Aby tego dokonać należy, po wejściu do samochodu, przekręcić stacyjkę do pozycji ON i nacisnąć przycisk RESET. Czynność ta rozbroi alarm i wyłączy blokadę zapłonu. Uzbrojenie alarmu, po wyłączeniu awaryjnym odbywa się w normalny sposób, za pomocą pilota sterującego.
Funkcja automatycznego uzbrajania // wybierana w czasie instalowania systemu //
W stanie rozbrojonym alarmu, gdy stacyjka samochodu będzie wyłączona a wszystkie drzwi pojazdu zamknięte, alarm uzbroi się po 45 sekundach od chwili zamknięcia ostatnich drzwi. Jeśli przed upływem tego czasu którekolwiek drzwi zostaną otwarte, procedura automatycznego uzbrajania zostanie przerwana. Rozpocznie się ona na nowo w chwili zamknięcia wszystkich drzwi pojazdu.
Uwaga. Funkcja nie spowoduje uzbrojenia alarmu w przypadku zakończenia jazdy, jeśli stacyjka pojazdu zostanie wyłączona, natomiast żadne drzwi nie będą otwarte. Procedura rozpocznie się dopiero po otwarciu i ponownym zamknięciu drzwi samochodu.
Funkcja automatycznego zamknięcia centralnego zamka //wybierana w czasie instalowania systemu//
Gdy samochód będzie wyposażony w centralny zamek, a funkcja ta została zaprogramowana, centralne zamki zamkną się automatycznie ok. 1 min. Po zamknięciu ostatnich drzwi.
Funkcja blokowania drzwi podczas jazdy // wybierana w czasie instalowania systemu //
W stanie rozbrojonym, gdy wszystkie drzwi samochodu są zamknięte, centralny zamek zablokuje się automatycznie w 3 sekundy po włączeniu stacyjki samochodu. Jeśli w ciągu tego czasu którekolwiek drzwi będą otwarte, funkcja zostanie czasowo odłączona. Zapobiega to zablokowaniu drzwi gdy właściciel znajduje się na zewnątrz pojazdu. Aby uaktywnić ją ponownie należy zamknąć wszystkie drzwi, wyłączyć stacyjkę i jeszcze raz włączyć.
Jeśli funkcja pozostaje aktywna, to po wyłączeniu stacyjki zamek zostanie odblokowany.
Czasowe odłączenie czujników dodatkowych.
Jeśli podczas uzbrajania alarmu przycisk ARM (lewy) zostanie wciśnięty dwukrotnie, to system uzbroi się lecz odłączy czujniki dodatkowe. Chronione będą jedynie wszystkie drzwi, maska i bagażnik auta. Fakt odłączenia czujników zostanie zasygnalizowany dodatkowym, trzykrotnym potwierdzeniem w chwili uzbrajania. Ponowne ich włączenie nastąpi dopiero po rozbrojeniu i powtórnym uzbrojeniu alarmu.
Funkcja dozbrajania
Jeśli alarm zostanie przypadkowo rozbrojony i nie zostaną otwarte drzwi ,alarm po ok. 1min. uzbroi się samoczynnie nawet jeśli funkcja samouzbrajania jest
nieaktywna.
Tryb serwisowy
Gdy oddajesz samochód do serwisu lub pożyczasz osobie nie zaznajomionej z działaniem systemu , wprowadź alarm w tryb serwisowy i oddaj auto bez pilotów sterujących.
Aby wprowadzić tryb serwisowy należy: rozbroić alarm ,w ciągu 10 sek włączyć stacyjkę wcisnąć jednocześnie dwa przyciski pilota. System potwierdzi wejście w tryb serwisowy 4 błyskami kierunkowskazów i 4 sygnałami syreny.
Od tej pory wszystkie funkcje alarmu są nieaktywne , dioda LED będzie pulsować: jeden błysk trzy sek. przerwy.
Aby wyprowadzić alarm z trybu serwisowego należy wcisnąć dowolny przycisk pilota
Pozdrawiam Rafał

[ Dodano: 2009-11-15, 11:02 ]
I jeszcze co do nagaru-odkręć i wyczyść klemę i aku i jak masz czym to wysmaruj obie te żeczy(specialne pasty do klem).
 
 
jar
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-15, 23:01   

Dzięki za treść instrukcji. Jakkolwiek to dziwna sprawa, bo na 90% jestem pewien że wcześniej dioda nie migała. A i teraz też miga tylko co któreś uzbrojenie.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt