Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Mam pytanie..przed zmianą hamulców z przodu i z tyłu nie było żadnego problemu ale teraz przy szybszej jeździe drży kierownica dośc mocno..może nie lata jak nawiedzona..ale czuć to dośc dobrze z dłoniach..jak sprawdzić od czego tak się dzieje.i jeszcze jedno pytanie..kierownica..ma leciutki luz..moge ją podneiść do góry tak jakby..to jest może 2-5milimetrów..co to moze być..nie wiem jak to dokładneij opisac..po prostu jak łapie za kierownice to mogę ją ruszyc do góry i do dołu te kilka milimetrów..i przez to też przy większej prędkości czuć drganie kierownicy
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
gazniczek
Auto: Nubira I 2.0 LPG Pomógł: 84 razy Wiek: 51 Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 2479 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-11-17, 09:45
Zbieżność, opony, inne elementy układu kierowania. To prostu teraz się ujawniło u mnie po zmianie opon ujawnił się walnięty lewy wahacz.
Opony mam dobre..ale może trzeba tą zbieżnośc sprawdzić..moze też źel złożyli hamulcu z tyłu i przodu..jeśli wcześniej tego nei było...taki ruch kierownicy był..to coś pewnie w tym wałku tej kierwonicy co wchdzi głębiej się dzieje..
Koenig Weteran Moher Power
Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz Pomógł: 115 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 6281 Skąd: Miechów
Wysłany: 2009-11-17, 10:00
Wyważenie kół powinno pomóc.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 37 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2009-11-17, 10:10
Dokładnie tak jak radzi Koenig zacznij od wyważenia kół
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Auto: Oplowóz
Imie: Marcin Pomógł: 131 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 2408 Skąd: MMz
Wysłany: 2009-11-17, 11:32
Barti1182, a czy jak hamujesz to drania są większe czy raczej podobnie. Bo zdarzają się krzywe tarcze i to od nich też może bić.
Co do luzów na kierownicy połóż się pod nią i zobacz czy na końcu kolumny(dole) nie wysunął się taki biały plastik (tuleja)
znajomy zarzeka się że to nie zbieżność na pewno.. mówi ze to krzywe tarcze..pewnie były nagrzane wjechałem w jakąś kałuże i się pogięły..kurcze a nie dawno zmieniałem sobie hamulce z przodu i z tyłu..:( i to na ATE przecież ich nie wyrzucę po 3 miesiącach.. cinek jak hamuję to bardzo drży..bardzo..wszystko się trzęsie aż..nie jest to przyjemne..ale wiem że można jakoś choć trochę naprostować tarcze..położyć się pod samochód czy w środku pod kierownicę..? hehe CINEK jestes wielki..taki drobiazg kurcze..a ja już miałem wymieniać całą kolumnę kierownicza haha a to taka pierdółka..jejku..ta tulejka się zsunęła po prostu..podsunąłem ja do góry..2 sekundy pracy..a jakie zadowolenie szkoda ze z tarczami tak łątwo nie pójdzie..:-((
[ Dodano: 2009-11-20, 09:40 ]
A co do tej tulejki..to to jest jakoś dziwnie pomyślane..przecież jak będe skręcał kierownicą..bez tego niestety nie da się jeździć..to ta tulejka się znów zsunie, tym bardziej że nie jest jeszcze zamknięta..tylko jest jakby nie pełna..tam pewnie w coś ją trzeba wcisnąć?jakieś pomysły żeby ona się nie zsuwała tak szybko?
ci.nek
Auto: Oplowóz
Imie: Marcin Pomógł: 131 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 2408 Skąd: MMz
Wysłany: 2009-11-20, 11:48
Mi się nie zsuwa (może poprzedni właściciel ją przykleił ), ale niektórzy blokowali ją obejmą.
Zatem pewnie masz krzywe tarcze. Nie wiem czy tarcze wentylowane się dotacza, zwykłe na pewno można.
AbarthTC [Usunięty]
Wysłany: 2009-11-20, 16:08
Powiem tak, ATE są bardzo wrażliwe na pogiecie ze względu na szok termiczny, może być tak , że je rozgrzałeś i nagle zostały schłodzone i niestety się skrzywiły. Można dać je do przetoczenia, powinno pomóc. Kwestia jeszcze czy przed montażem dobrze były wyczyszczone przylgnie piast, jeśli nie tarcza nawet nie musiała się skrzywić a poprostu nie dolega idealnie do piasty koła i będzie poprostu bić. W mojej Nexii biła prawa strona przód, okazało się że stoją prowadnice na zaciskach a szczególnie dolna, po oczyszczeniu i przesparowaniu problem znikł.
Myslę że trzeba poprostu zobaczyć czy to nie wina montażu a dopiero coś działać z samymi tarczami.
mariusz24
Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz Pomógł: 71 razy Wiek: 38 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 1723 Skąd: lubartów
Wysłany: 2009-11-21, 08:59
Cytat:
A co do tej tulejki..to to jest jakoś dziwnie pomyślane..przecież jak będe skręcał kierownicą..bez tego niestety nie da się jeździć..to ta tulejka się znów zsunie, tym bardziej że nie jest jeszcze zamknięta..tylko jest jakby nie pełna..tam pewnie w coś ją trzeba wcisnąć?jakieś pomysły żeby ona się nie zsuwała tak szybko?
wciśnij ją na swoje miejsce i załóz opaskę platikową i po sprawie a co do drgan przełóż koła tył na przód i zobacz co będzie po tym