Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
taki tam apdejt, w sobotę zamontuję górę i dół zobaczymy co to da
odnośnie samego montażu to poprawcie mnie jeżeli pomysł zły: równomiernie podnieść przód samochodu (na 2 podnośnikach), górę rozkręcić do odczuwalnego oporu (bez przesady), dół analogicznie skręcić
dobrze kombinuje?
Lanospojechał
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22304 Skąd: WT
Wysłany: 2013-03-07, 10:20
Górę montujesz na uniesionym przodzie ale bez odrywania kół od podłoża. Jest najwygodniej.
Odkręcasz z czuciem
Dół delikatnie rozpychasz, ale naprawdę trochę i zakręcasz.
makgajwer jest bo niestety ale 2gen zrobila kaboom i troche poszarpalo rure, gdzies w swoich zbiorach mam drugą, ale nie mam czasu dokładnie przejrzeć tych wszystkich gratów (a trochę tego przez lata się uzbierało)
Lanospojechał
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22304 Skąd: WT
Nie inwestujesz w niego nie wiadomo jakich pieniędzy
Każdy wydatek czasem jest bolesny
szczegolnie ze sezon zimowy nie jest dla mnie zbyt dobry jeżeli chodzi o $
ale fakt części do daewoo nie są jakieś mega drogie
z zasady robię coś jak widać, że nosi oznaki zużycia, nie rozumiem ludzi którzy jeżdzą, aż się urwie i potem to samochód be, cały świat be.... a wystarczyło zadbać chociaż nówka toto nigdy nie będzie, ale ważne żeby przewozić tyłek bezproblemowo