X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Tico] problem z gaźnikiem przepustnica

Autor Wiadomość
SOBEKK
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-02, 22:48   [Tico] problem z gaźnikiem przepustnica

jest taki problem z gaźnikiem przepustnica w jednej pozycji dodatkowo filtr powietrza zalany samochód szarpie na niskich obrotach dosyć doże spalanie bo na pełnym baku zrobię nim 400 kilometrów czy będę wstanie sam ustawić ta przepustnice jak to zrobić czy coś jeszcze przytym należy zrobić potrzebuje pomocy . posiedziałem trochę przy autko i sprawa dziś wygląda tak
przepustnica zamknięta auto na zimnym silniku dobrze pracuje lecz po czasie z wrastaniem temperatury i kilku minutach ta sprężynka co steruje przepustnice w gaźniku otwiera się bez udziału dodawania gazu a to przeciecz chyba gaz ja powinien sterować , morze gaźnik jest w pozadku tylko co innego zawiodło . gdy ręcznie ustawie by zamknąć przepustnice silnik pracuje równiutko
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2009-12-03, 09:52   

uzupełnij tag kolego, proponuję Ci się wybrać do specjalisty od gaźników ;) sam sobie z tym nie poradzisz



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2009-12-03, 10:02   

Te gazniki w Tico to wogole jakies posrane sa ;P Patrzylismy na niego ze Sledziem jak wyciagnelismy i doszlismy do wniosku ze zdecydowanie fajniejszy jest gaznik w Citroenie AX :P



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
albertdz
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-03, 21:39   

urządzenie rozruchowe czyli przepustnica rozruchowa sterowana automatycznie przez silownik pneumatyczny oraz elemet woskowy,przymknięcie przepustnicy rozruchowej gdy silnik jest włączany odcina dopływ powietrza do przelotu z gażnika,wtedy powstaje w gardzieli duże podciśnienie gdzie wpływa paliwo z rozpylacza,element woskowy przymyka pzrpustnicę rozruchową.kiedy ruszamu autem z nie rozgrzanym silnikiem dzwignia sterująca połączona z przepustnicą główną otwiera przepustnicę rozruchową zmniejsza to podawanie zbyt bogatej mieszanki. :piwo:
Ja proponuję jak chcesz sie bawić gaznikiem to ściągnij książkę do tico i poczytaj a póżniej sie baw.
ja robie 450 km na 14 '' 175 50 i zależy gdzie tankujesz.stacja a stacja jest różnica.
 
 
SOBEKK
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-04, 15:09   

a co powoduje ze przepustnica otwiera się nie jest to odpowiedzialne elektro zawór spotkał się ktoś już z tym nie chce odawac auta do mechanika jak nie wiem co jest nie tak straciłem już zaufanie do mechaników
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2009-12-04, 17:31   

W przeciwieństwie do ogólnie złego zdania o gażnikach w tico mogę powiedzieć że jest to bardzo wdzięczny i dość sprytny gażniczek. Zrobiłem osobiście setki tych gażników i nie zdarzyło się nigdy aby nie można było go naprawić Jednakże aby te gażniczki móc naprawiać należy posiadać sporo wiedzy na ich temat . Tak więc nie radzę laikom napraw samodzielnych opierając się na Bujańskim i innym pseudoporadom.
 
 
SOBEKK
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-04, 17:49   

ja tylko chce wiedzieć co jest przyczyna tej awarii wszystkie podzespoły zawsze sam wymieniam, rozkręcenia gaźnika na pewno się nie podejmę bo wiem ze go nie poskładam, tylko dlaczego ta przepustnica się otwiera co jest za to odpowiedzialne trzeba ustawić mieszankę ale wydaje mi się ze to nie to . z powodu tej przepustnicy samochód gaśnie mi na niskich obrotach muszę utrzymywać mu obroty bo w innym wypadku zgaśnie a a jak uda mu się chwile popracować na swoich obrotach czuć nie przepalone paliwo, które nie dostaje się do cylindrów świece suchutkie . dodam ze jak było kilka dni ciepło to nie było to tak odczuwalne niż temperatura znacznie spada
 
 
albertdz
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-05, 17:42   

przepustnica otwiera sie pneumatycznie. jaki kolor nagaru masz naświecach,a może spadł wężk od podciśnienia z aparatu zapłonowego lub sparciał,paliwo bedzie czu bo przecież nasz automatyczne ssanie lub gdzieś dziurka w przewodzie paliwowym.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt