X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Tico] Po raz kolejny problem;/ tym razem co innego

Autor Wiadomość
igrek_raciaz
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-02, 22:53   [Tico] Po raz kolejny problem;/ tym razem co innego

Witam. dzisiaj wrocilem tico z roboty. potem mialem jechac do sklepu wsiadam odpalam i zonk odpalil i slysze takie drrrrrr tak jakby pracowal na 2 garach. Jadac tez nie ma takiego powera zarowno na benzynie jak i na gazie. I tak mysle czy to mozr swiece czy co innego? Przy hamowaniu gasnie obroty faluja raz sa w normie raz takie niskie ze az szarpie i rowniez gasnie. Czy z godziny na godzine moze sie tak poprostu cos sknocic?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
SOBEKK
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-02, 23:11   

sprawdź świece potem przewody zapłonowe jak to nie pomorze to kopułkę jak długo je masz przy niższych temperaturach to jest możliwe wilgoć
 
 
igrek_raciaz
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-03, 14:50   

dodam ze te objawy sa na zimnym silnku jak sie troche nafrzeje , to lepiej idzie ale i tak na 2 garach;/
Ostatnio zmieniony przez igrek_raciaz 2009-12-03, 22:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
albertdz
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-03, 21:25   

Istotna sprawa sa dobrze wyregulowane luzy zaworowe. Przy instalacji LPG w tico zalecane robienie
regulacji zaworów co ok 10 000km
Kolejna wa¿na sprawa jest instalacja zaworka zwrotnego na przewodzie powrotnym paliwa z gaznika.
Brak tego elementu bedzie powodował złe działanie całej instalacji - dławienie sie silnika , szarpanie, brak
mo¿liwosci zapalenia/ jazdy, przez podawanie dwóch rodzajów paliwa do silnika. :piwo:
 
 
igrek_raciaz
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-03, 22:00   

problem rozwiązany. mam podlaczona zapalniczke z akumulatora okazalo sie ze ten kabel co do niej idzie styka sie z cewka zaplonowa i bylo przebicie. juz wszystko jest ok dzieki za checi pomocy. pozdro
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt