X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Tacuma] Problemy na zimnym silniku

Autor Wiadomość
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2009-12-05, 11:27   [Tacuma] Problemy na zimnym silniku

mam problem z silnikiem gdy jest ziny, rana szczególnie po odpaleniu na wolnych obrotach zaczyna strzelać tak przytłumionym dźwiękiem nie jak jest przebicie w filtr powietrza auto jest zmulone nie może wejść na obroty trzęsie nim ale jak tylko się rozgrzeje ok 40sek jest ok to wszystko dzieje się na Pb na LPG jest ok jak jadę na LPG i przełączę na paliwo też jest ok tylko przy odpalaniu, jak odpalę rano i od razu wezmę na obroty powyżej 2tyś po chwili jest k no ale wyje wiadomo, jak jest ciepły pali bez problemu byl dolany koncentrat do paliwa ten co czyści wtryskiwacze i zrobiłem na nim 50km wymienione
-świece NGK
- przewody NGK
wczoraj rozebrałem sinik wyczyściłem wtryskiwacze, wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów, wyczyściłem przepustnice byłe w dziwnym stanie w środku miałem gęstą czarną maź nawet nie mogłem jej domyć ta maź była też w kolektorze, silniczek krokowy był też zawalony umyłem odtłuściłem pozakręcałem i dale to samo
uwagi!!!
- na LPG nie mam klapki anty wybuchowej
- w przewodzie obudowy filtru powietrza - przepustnica jest coś jak klapka anty wybuchowa ale w drugą stronę się otwiera czyli z filtra w stronę przepustnicy wiec jak następuje kichniecie w stronę filtra klapka się zamyka :myśli:



 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
silentmusicman


Auto: Daewoo Lanos 1.6 SX Sedan
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 124
Skąd: Rybnik (SR)
Wysłany: 2009-12-06, 00:00   

Witam :piwo:

U mnie to samo...sprawdzałeś ustawienia zapłonu??

Ja sprawdzałem EGR, TPS, MAT,wiązkę wszystko w porządku, ECM wyświetla tylko kod 12...stawiam na zapłon... :]

Pozdrawiam :piwo:



 
 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2009-12-06, 02:16   

silentmusicman napisał/a:
Witam :piwo:

U mnie to samo...sprawdzałeś ustawienia zapłonu??

Ja sprawdzałem EGR, TPS, MAT,wiązkę wszystko w porządku, ECM wyświetla tylko kod 12...stawiam na zapłon... :]

Pozdrawiam :piwo:
jeszcze nie doszedłem jak sie sprawdza błędy da sie recznie czy zostaje komp nic nie mogę znaleźć w necie na temat kompa :myśli: ale opcia z zapłonem hmmm :myśli: muszę zobaczyć



 
 
 
mariusz 13
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-06, 20:11   

miewam to samo ,przepustnica i krokowiec były jak smoła,ropka czyni cuda potem benzynka i są jak nowe,podejrzewam że 150tyś km na polskim lpg i nikt nie czyścił,a wracając do odpalania czasem działa wciśnięcie gazu do dechy przy odpalaniu ,czasem odpięci klemy  i reset,ale to wszystko na chwile i dalej jest palenie na zimnym jakby był zapowietrzony łapie nieraz od razu ale pracuje nierówno po przegazowaniu jest ok,ale u mnie jest jeszcze taki obiaw że czasem nie łapie wogóle dopiero za 4-5 razem i nawet po jezdzie kiedy postoji dłużej znowu robi sie to samo co rano,stawiam na regulator ciśnienia paliwa lub pompe paliwa, narazie niemam czasu ani kasy na wymiane i tak bujam ,Marcon jeśli dojdziesz co jest przedemną to daj znać .

[ Dodano: 2009-12-06, 20:24 ]
co do zczytania błędów to u mnie 2,0 cdx 2001rok tylko komputer na spinacz nie idzie,a check pali się ciągle na bp,a na lpg ostatnio zaczoł mrógać
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2009-12-06, 22:14   

Markon czujnik temperatury płynu chłodzącego ;) komputer ma błędny odczyt co do temp silnika i automatycznie podaje złą mieszankę :D

co do klapki anty wybuchowej ja wywaliłem całkiem bo jak jest to strzał idzie w kolektor ssący i często odpinają się podciśnienia i auto zaczyna żyć po swojemu ;d



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2009-12-07, 09:51   

RIPER napisał/a:
Markon czujnik temperatury płynu chłodzącego ;) komputer ma błędny odczyt co do temp silnika i automatycznie podaje złą mieszankę :D

co do klapki anty wybuchowej ja wywaliłem całkiem bo jak jest to strzał idzie w kolektor ssący i często odpinają się podciśnienia i auto zaczyna żyć po swojemu ;d
ale na Pb :myśli: błąd żaden mi nie wyskakuje



 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2009-12-07, 10:04   

dokładnie tak, na LPG będzie chodził lepiej albo normalnie, jak czujnik podaje parametr ale błędny to wyjdzie Ci tylko przy podpięciu do kompa .. check Ci tego nie wyświetli ;)

[ Dodano: 2009-12-07, 10:07 ]
wszystko rozchodzi się o skład mieszanki startowej dla zimnego silnika ;)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2009-12-07, 10:39   

hmmm a może wiesz gdzie jest komp i od 2 tygodni nie udało się go odnaleźć :myśli: :omg: teraz pozostanie odnalezienie tego czujnika :pomocy:



 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2009-12-07, 10:43   

Markon czujnik masz pewnie tak jak w innych DU na bloku od tyłu silnika zobaczysz to z kanału ;)
a sprawdzałeś czy przy prawym słupku przy nogach za plastikiem nie ma kompa ?? ewentualnie pod siedzeniem pasażera ?? co do kompa nie musisz go szukać, odnajdź złącze diagnostyczne i jedź na podpięcie ;)

[ Dodano: 2009-12-07, 10:46 ]
nawiasem mam ten sam problem co Ty, tylko że ja kupiłem zj****y czujnik oczywiście nowy ;d muszę zdjąć i jechać po kolejny, ale jak sobie myślę co trzeba wyprawiać żeby go u mnie wykręcić to jakoś mi się nie chce :)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2009-12-08, 07:52   

powiedz mi ile taki czujnik może kosztować??



 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2009-12-08, 08:27   

ja wczoraj zamówiłem na allegro oryginał DELPHI za 11 zł plus wysyłka :)

http://moto.allegro.pl/it...bira_nexia.html

i o dziwo do Tacumy też pasi ;d



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2009-12-08, 08:31   

czyli czeka mnie spuszczanie całego płynu :omg:



 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2009-12-08, 08:35   

Markon :nono: wykręcasz czujnik i zakładasz nowy, żadnego spuszczania płynu ;) mnie sie dwie krople polały przy zmianie czujnika, to mały otwór i nie będzie się lało ;)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2009-12-08, 08:53   

RIPER napisał/a:
Markon :nono: wykręcasz czujnik i zakładasz nowy, żadnego spuszczania płynu ;) mnie sie dwie krople polały przy zmianie czujnika, to mały otwór i nie będzie się lało ;)
i od razu przerobie ten grzybek anty wybuchowy
mam coś takiego


a chce wstawić w obudowę taki i wyrzucić tamten co ty na to




 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2009-12-08, 09:02   

zdecydowanie lepszy pomysł ;) strzały nie będą lecieć w kolektor ssący i nawet jak Ci sie przypali filtr to o niebo bezpieczniejsze :) a co do strzałów to kable i świece dobre plus regulacja i nie powinno się nic dziać :piwo:



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt