X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nexia] Piana pod korkiem wlewu oleju, paruje spod maski...

Autor Wiadomość
wilcz3k
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-18, 22:57   [Nexia] Piana pod korkiem wlewu oleju, paruje spod maski...

Witam, od 2 miesięcy męczy mnie w nexii ciągłe parowanie spod maski, a dokładnie z okolic wentylatora, płyn chłodniczy nie ucieka, nie ubyło go nawet troszeczkę od 2-3 miesięcy, przy zakręconym korku nawet bardzo mocno ciągle syczy ale nigdy nie zauważyłem aby płyn chłodniczy mocno wrzał itp, przy okazji dzisiaj sprawdzając poziom oleju zauważyłem ślady jakby piany, odkręciłem korek wlewu oleju a na nim było pełno tej piany, była ona jak majonez... Temperatura zawsze jest w normie, kilka razy zapalił mi się też check na kila lub kilkanaście sekund, czy te parowanie spod maski mogło doprowadzić olej do tego stanu? Rozumiem że poszła uszczelka pod głowicą? Do wymiany mam też rozrząd bo przekroczyłem już jakiś czas temu barierę 200tys. km. oraz płyny i filtry tez mam do wymiany bo już 11tys. km na nich mam. Jakieś pomysły co do mojego problemu? Czy prócz płynów, filtrów, kompletnego rozrządu, uszczelki pod głowicą będę musiał coś wymieniać? Możecie mi podać jakieś przypuszczalne kwoty jakich mogę się spodziewać u mechanika...
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
ci.nek


Auto: Oplowóz
Imie: Marcin
Pomógł: 131 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 2408
Skąd: MMz
Wysłany: 2009-12-20, 13:34   

wilcz3k napisał/a:
Do wymiany mam też rozrząd bo przekroczyłem już jakiś czas temu barierę 200tys. km
200tys na 1 rozrządzie? :szok: :omg:

wilcz3k napisał/a:
odkręciłem korek wlewu oleju a na nim było pełno tej piany, była ona jak majonez..

to normalne jak samochód jest niedogrzany tj, jak jeździsz zimą odcinki po kilka set metrów lub do kilku km i silnik stygnie.

wilcz3k napisał/a:
ciągłe parowanie spod maski, a dokładnie z okolic wentylatora, płyn chłodniczy nie ucieka

masz założone osłony pod silnikiem, może woda chlapie Ci na chłodnice i po rozgrzaniu wyparowuje.




 
 
 
Moskwa 79

Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 60
Wysłany: 2009-12-20, 22:07   

No to ja mam taki problem wszystko bylo ok az tu nagle przyszla zima i tera zaczelomi cos stukac w silniku lub skrzyni jeszcze nie dopatrzylem tak ciafa yc cy cy cy cy cycypo stronie kierowcy i nie wiem co to jest bo samochod jedzie tylko jak powyzej 6--70km/h jak mu depne to te cyk cyk woda obiek ma bo rurki co dochodza do chlodnicy oby dwie cieple chlodnica rownbiez ciepla u gory i na dole ale co dziwne w zbiorniczku wyrownawczym woda zimna jezdze na plynie cale zycie no i zaczol slabo grzac co moze byc przyczyna. Uprzedzam we wrzesniu robilem wymiane paska rozrzadu zmienilem rowniez termostat oraz pompe wody. Moze ktos podpowie co moglo sie stac . to cy cy cy takie metaliczne jak by i tylko jak jade na biegu na jalowym jak gazuje to nic sie nie dzieje moze sprzeglo czy cos????????????
 
 
Figur
Przyjaciel
Prezes Zarządu


Auto: Renault Laguna 3 2.0 16V
Imie: Marcin
Pomógł: 108 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 10015
Skąd: Świecie (CSW)
Wysłany: 2009-12-20, 22:10   

Ile masz oleju w silniku?

Piana to normalne jak robisz mało kilometrów na niedogrzanym silniku. Chyba, że poszło UPG.



Ciężko jest lekko żyć...
 
 
 
ci.nek


Auto: Oplowóz
Imie: Marcin
Pomógł: 131 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 2408
Skąd: MMz
Wysłany: 2009-12-20, 22:34   

Moskwa 79 napisał/a:
mam taki problem wszystko bylo ok az tu nagle przyszla zima i tera zaczelomi cos stukac w silniku lub skrzyni jeszcze nie dopatrzylem tak ciafa yc cy cy cy cy cycypo stronie kierowcy i nie wiem co to jest bo samochod jedzie tylko jak powyzej 6--70km/h

czy w czasie jazdy jak wciśniesz sprzęgło przy tych 70 km/h to tez to słychać? może to przegub?

Moskwa 79 napisał/a:
zaczol slabo grzac co moze byc przyczyna.

duży mróz ma dworze, i lodowate powietrze nie daje rady ograć się za mocno przez nagrzewnicę.




 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Moskwa 79

Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 60
Wysłany: 2009-12-20, 23:09   

ci.nek napisał/a:
Moskwa 79 napisał/a:
mam taki problem wszystko bylo ok az tu nagle przyszla zima i tera zaczelomi cos stukac w silniku lub skrzyni jeszcze nie dopatrzylem tak ciafa yc cy cy cy cy cycypo stronie kierowcy i nie wiem co to jest bo samochod jedzie tylko jak powyzej 6--70km/h

czy w czasie jazdy jak wciśniesz sprzęgło przy tych 70 km/h to tez to słychać? może to przegub?

Moskwa 79 napisał/a:
zaczol slabo grzac co moze byc przyczyna.

duży mróz ma dworze, i lodowate powietrze nie daje rady ograć się za mocno przez nagrzewnicę.


Jak wcisne sprzeglo przy 70 nie sprawdzalem byc moze ze to przglob jutro sprawdze i dam znac.
A z tym ogrzewaniem meczy mnie to bo zawsze grzal elgacka czy byl mroz czy nie zeszlego roku dawal ze cho cho a teraz wszystkie weze gorace chlodnica cala goraca a w zbiorniczku wyruwnawczym plyn zimny i to mnie martwi
Wymienilem popme i termostat a nie piszcie ze wsadzilem jakas hinska tandete bo to przeraialem zamontowalem i tydzien trzymalo i termostat i pompa wszystkie lopatki sie polamaly i zalozylem nowki bardzo dobrej firmy.

[ Dodano: 2009-12-20, 23:10 ]
Figur napisał/a:
Ile masz oleju w silniku?

Piana to normalne jak robisz mało kilometrów na niedogrzanym silniku. Chyba, że poszło UPG.


A co to ten UPG jak mozna spytac ?? ?????????

[ Dodano: 2009-12-20, 23:12 ]
ci.nek napisał/a:
Moskwa 79 napisał/a:
mam taki problem wszystko bylo ok az tu nagle przyszla zima i tera zaczelomi cos stukac w silniku lub skrzyni jeszcze nie dopatrzylem tak ciafa yc cy cy cy cy cycypo stronie kierowcy i nie wiem co to jest bo samochod jedzie tylko jak powyzej 6--70km/h

czy w czasie jazdy jak wciśniesz sprzęgło przy tych 70 km/h to tez to słychać? może to przegub?

Moskwa 79 napisał/a:
zaczol slabo grzac co moze byc przyczyna.

duży mróz ma dworze, i lodowate powietrze nie daje rady ograć się za mocno przez nagrzewnicę.


A jeszcze jedno jak wlaczne biek wewnetrzny przy ogrzewaniu to grzeje super. Ale martwi mnie to ze w zbiorniczku wyrownawczym woda jest zimna a zrobilem okolo 30km prze sprawdzeniem. wskaznik pokazuje normalna teperature.
 
 
Figur
Przyjaciel
Prezes Zarządu


Auto: Renault Laguna 3 2.0 16V
Imie: Marcin
Pomógł: 108 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 10015
Skąd: Świecie (CSW)
Wysłany: 2009-12-20, 23:17   

Moskwa 79 napisał/a:
A co to ten UPG jak mozna spytac ?? ?? ???????


Uszczelka Pod Głowicą.

Cytat:
Ale martwi mnie to ze w zbiorniczku wyrownawczym woda jest zimna


To Ty w takie mrozy masz wodę w chłodnicy?!



Ciężko jest lekko żyć...
 
 
 
Moskwa 79

Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 60
Wysłany: 2009-12-20, 23:23   

Figur napisał/a:
Moskwa 79 napisał/a:
A co to ten UPG jak mozna spytac ?? ?? ???????


Uszczelka Pod Głowicą.

Cytat:
Ale martwi mnie to ze w zbiorniczku wyrownawczym woda jest zimna


To Ty w takie mrozy masz wodę w chłodnicy?!


Nie mam plyn orginal texaco antyfrezecocacola jakos tak to sie pisze ;)
Na - 40 stopni mam ustawione znaczy rozrobiony nigdy nie jezdzilem na wodzie zawsze na plynie systematycznie co 2 lata go zmieniam stary do smieci i leje koncentrat rozrobiony z wioda tak zeby mial okolo -40 stopni.
 
 
ci.nek


Auto: Oplowóz
Imie: Marcin
Pomógł: 131 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 2408
Skąd: MMz
Wysłany: 2009-12-21, 11:41   

Moskwa 79 napisał/a:
A jeszcze jedno jak wlaczne biek wewnetrzny przy ogrzewaniu to grzeje super.

jeszcze raz Ci pisze, że jest duży mróz ma dworze i lodowate powietrze nie daje rady ogrzać się za mocno przez nagrzewnicę. Ja zauwazyłem że jadąc przy temperaturze około -19 cieplej było jak wiatrak był ustawiony na 2 bieg niż na 3.




 
 
 
Moskwa 79

Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 60
Wysłany: 2009-12-21, 18:55   

A dlaczego w calym ukladzie plyn jest goracy a w zbiorniczku wyrownawczym jest zimny ?? ????????????????????????

[ Dodano: 2009-12-21, 18:56 ]
Problem cykania jak sie rozpedzalem w polowie wytlumaczony zle ustawiony zaplon jutro mechanik sprawdzi czy poszedl aparat zaplonowyn czy moze tylko sie przestawil. Dam znac na pewno.
 
 
Moskwa 79

Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 60
Wysłany: 2009-12-22, 19:12   

No i sie wyjasnilo. Dzis zmierzylem cisnienie na tlokach i wyszlo ze uszczelka pod glowica poszla, brak cisnienia.

[ Dodano: 2009-12-23, 18:58 ]
A dokladniej wydmuchalo sobbie przejscie z 1 na 2 gar i tak sobie przeskakiwalo :) :):)
Teraz smiga jak przczulka
 
 
wilcz3k
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-24, 15:00   

ci.nek napisał/a:
wilcz3k napisał/a:
Do wymiany mam też rozrząd bo przekroczyłem już jakiś czas temu barierę 200tys. km
200tys na 1 rozrządzie? :szok: :omg:

wilcz3k napisał/a:
odkręciłem korek wlewu oleju a na nim było pełno tej piany, była ona jak majonez..

to normalne jak samochód jest niedogrzany tj, jak jeździsz zimą odcinki po kilka set metrów lub do kilku km i silnik stygnie.

wilcz3k napisał/a:
ciągłe parowanie spod maski, a dokładnie z okolic wentylatora, płyn chłodniczy nie ucieka

masz założone osłony pod silnikiem, może woda chlapie Ci na chłodnice i po rozgrzaniu wyparowuje.


Nigdzie nie napisałem że to pierwsza wymiana rozrządu, nie wiem skąd Ci mogło przyjść takie coś do głowy, poprostu z tego co pamiętam to przy około 200tys. miałem wymienić rozrząd, tak samo jak oleje i filtry bo juz mam na nich kolo 12tys. Paruje spod maski nawet jak odpale auto na parkingu i postoi troszkę, z drugiej strony nigdy u nikogo czegoś takiego nie widziałem, napewno nie w takich ilościach... Mechanik mi jeszcze autka nie zrobił ale kazałem mu sprawdzić termostat, w razie czego też go wymienię bo jest tani.
 
 
marianek001

Auto: Lanos 1,5 16v
Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 96
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-12-24, 17:17   

Kiedy ja miałm takie objawy to wymieniłem uszczelkę pod deklem i problem zniknął. Druga sprawa to dzieje się też to wtedy gdy jeździsz na krótkie odcinki czyli takie że silnik ledwo sie rozgrzeje i trzeba go gasić....
 
 
wilcz3k
[Usunięty]

Wysłany: 2010-01-04, 20:02   

Póki co umyli mi silnik z oleju, wogole wszystko pod maską wypucowali, widze teraz kable których nie widziałem przedtem bo było tyle syfu, brudu i piachu i nawet jednego wbitego owada nie ma na chłodnicy... ;-) Powiedział abym pojeździł jakis czas tak z 500km zrobił i do niego podjechał to na czyściutkim silniku będzie widać przynajmniej czy i skąd ucieka olej lub jakieś inne płyny bo póki co wszystko jest czyste aż lśni, płyn chłodniczy i hamulcowy to widzę wreszcie bez odkręcania korka :)) )
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt