Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2009-12-26, 21:35 [Lanos] Nietypowy problem. Gaśnie przy skręcie kierownicy
Jak w temacie ale zacznę od początku. Zaczęło się od falowania obrotów na gazie. Nic z tym nie robiłem bo jakoś nie bardzo mi to przeszkadzało i jakoś nie mogłem się zebrać żeby podjechać do mechanika. Potem zaczął strzelać i to dość ostro. Wymieniłem świece i przewody i przez jakiś czas znowu wszystko było ok (poza falowaniem). Po przejechaniu jakiś 5000 km zaczęło się wszystko od nowa. Zaczął strzelać falowanie obrotów wzmogło się do tego stopnia że auto zaczęło gasnąć lub przygasać a potem obroty szły raptownie w górę i tak chwile się utzrymywały. Znowu wymieniłem świece i przewody ale tym razem to nic nie dało. Zaobserwowałem jeszcze że na benzynie też zaczął falować ale raczej delikatnie. No i jeszcze jedna ciekawostka auto gaśnie prawie zawsze (99% przypadków) przy skręcie kierownicy zazwyczaj w lewo. Pojechałem do mechanika wyregulował mieszankę ale to nie bardzo coś dało. Powiedział mi że to coś z benzyną się dzieje i od tego trzeba zacząć. Mam zwykłą instalację elpigaz z 2004r. Auto to lanos 1.5 16V
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Yoshi Weteran
Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek Pomógł: 174 razy Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2009-12-26, 22:39
slayer_666 napisał/a:
No i jeszcze jedna ciekawostka auto gaśnie prawie zawsze (99% przypadków) przy skręcie kierownicy zazwyczaj w lewo.
Tylko na LPG czy także na benzynie
Czy podcas hamowania auto też lubi zgasnąć
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2009-12-27, 12:41
slayer_666 napisał/a:
przy skręcie kierownicy zazwyczaj w lewo. Pojechałem do mechanika wyregulował mieszankę ale to nie bardzo coś dało. Powiedział mi że to coś z benzyną się dzieje i od tego trzeba zacząć.
ja miałem taki przypadek że przy skręcie w lewo najpierw mi przerywał, później gasł .. okazało się że padł mi czujnik położenia wału, oczywiście nie musisz mieć akurat z tym problemu zaglądnij tu .. http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=90
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Tylko na LPG na benzynie jest w miarę ok poza falowaniem obrotów. Chociaż zdaża mu się czasem że podjeżdżając na przykład do świateł obroty spadają nisko potem podskoczą i się normują
Cytat:
Czy podcas hamowania auto też lubi zgasnąć
Coraz częściej mu się to zdarza
Yoshi Weteran
Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek Pomógł: 174 razy Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2009-12-27, 23:11
slayer_666 napisał/a:
Cytat:
Tylko na LPG czy także na benzynie
Tylko na LPG na benzynie jest w miarę ok poza falowaniem obrotów. Chociaż zdaża mu się czasem że podjeżdżając na przykład do świateł obroty spadają nisko potem podskoczą i się normują
Cytat:
Czy podcas hamowania auto też lubi zgasnąć
Coraz częściej mu się to zdarza
Cytat z forum samochodowego, temat o podobnym problemie :
"To jest bardzo typowe zachowanie instalacji LPG a raczej reduktora. Oś membrany w parowniku jest porostopadła do toru jazdy i w ostrych zakretach działaja na mębrane dość spore siły odsrodkowe, przez co gdy skręcamy mocno membrana ma tendencje do przemieszczania sie i zmiany cisnienia gazu. Mozna troche podregulowac instalacje i odkrecic troche srube na parowniku zeby przy mocnym skręcie mieszanka sie mocno nie zubożała i nie gasł silnik na luzie, ale nie za duzo bo znowu przy skręcie w druga strone bedzie za bogata mieszanka i silnik bedzie zalewany gazem i tez może miec tendencje do gasnięcia. Jezeli reduktor ma dodatkowa śrube regulujaca wydatek stały gazu z ominięciem membran to mozna to idealnie wyregulowac że w zakretach nie bedzie nic sie działo. Poidjedż do swojego gazownika i powiedz mu o co chodzi, facet bedzie wiedział co zrobić."
może Ci to pomoże...
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
dzięki kolego na pewno przy kolejnej wizycie u gazownika powiem mu o tym. Ale jeśli to parownik to dlaczego obroty falują także na benzynie
henryk54 [Usunięty]
Wysłany: 2009-12-28, 08:09
Falowanie obrotów to może być sprawą krokowca .Wykręć krokowca umyj go pożądnie i nie zapomnij umyć komory w której on pracuje .Falowanie powinno ustąpić.Możesz to zrobić WD40.W moim Lanku pomaga.
co znaczy kolego że mam zaprogramować wolne obroty co dokładnie powinienem zrobić
gazniczek
Auto: Nubira I 2.0 LPG Pomógł: 84 razy Wiek: 52 Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 2479 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-12-29, 09:10
W zasadzie to nieprecyzyjnie się wyraziłem - Przepraszam, bo chodziło mi o
programowanie biegu jałowego. Znajdziesz na Naszym forum.
piotrd [Usunięty]
Wysłany: 2009-12-29, 10:16
Może po prostu wymień tego krokowca, przecież koszt tego jest niewielki. Ja bym jeszcze spróbował solidnie poruszac przewodami na włączonym silniku -może problem tkwi w połączeniach elektrycznych. Zakładam , że check nie zapala się.