Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2009-12-27, 10:15 [Lanos] Szarpania przy zmianie biegu i...
Witajcie , kolejny raz muszę zasiegnąć waszej pomocy , mam taki problem : w moim Lanosie przy zmanie biegów z 2 na 3 i kolejne na początku gdy dodaje gazu wygląda to tak chocby szarpał az do pewnego momentu jak dostanie wiekszych obrotów tak mi sie zdaje jeszcze mam wrazenie choćby coś go przytykało , poprostu nie moze chocby szybko przyspieszyć , na początku myslałem ze nalałem do bani paliwo bo zaczeło się to dziać jak je zatankowałem, ale zmieniłem stacje i to samo , czyli to chyba nie to drugą sprawe jaką zauwarzyłem to po 5 miesiącach ubyło mi prawie cały pojemnik płynu chłodzącego , mialem poniżej minimum , a 5 miesięcy temu nalałem i miałem max , czytając forum sprawdziłem pod korkiem czy jest osad , był jakiś dziwny ponieważ nie biały a zółty ale wytarłem korek , zrobiłem sporo kilomentrów i nie zrobił sie ponownie , może by bedziecie wiedzieć co mam w tej sytuacji sprawdzić zanim udam sie do mechanika , uszczelke pod głowicą bym wykluczał ponieważ oleju tak jak nalałem tak jest .
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1138 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2009-12-27, 20:20
sprawdź prawą odmę silnika, może być zatkana taką samą mazią ...
co do szarpania, do sprawdzenia TPS, i wiązka przepustnicy poszukaj wszystko było, ja Cie ukierunkowałem ..
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
No tak a gdzie się ta odma znajduje? Bo jestem z tego zielony , i jak to mam sprawdzić?
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1138 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2009-12-28, 08:23
Owocowy napisał/a:
No tak a gdzie się ta odma znajduje? Bo jestem z tego zielony , i jak to mam sprawdzić?
odma wychodzi z pokrywy zaworów silnika za cewką takie charakterystyczne kolanko, jest kawałek gumowego węża a za nim już metalowa rurka, zdejmujesz ten odcinek węża i zaglądasz do metalowej rurki tam może być ta maź ..
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Sprawdziłem i ani śladu potej mazi , o dziwo juz nie szarpie , samo mu przeszło , być może faktycznie te paliwo coś było nie tak , jedynie martwi mnie ten zbiorniczek wyrownawczy od chłodnicy , pytałem się znajmego on mówi że to normalne w ruchu miejskim , ale kiedys mi sie to nie działo i dlatego mnie to martwi , sprawdzałem czy chłodnica gdzieś nie jest pęknięta ale nie hmmm , wężyki tez są suche może macie jakiś pomysł?
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1138 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2009-12-29, 09:22
Owocowy napisał/a:
wężyki tez są suche może macie jakiś pomysł?
takie wycieki są dość trudne do zlokalizowania ponieważ dobrze zagrzany płyn chłodniczy szybko odparowuje .. zazwyczaj tam gdzie coś ucieka pojawia się nalot .. może coś zauważysz ..
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Dziś doznałem totalnego szoku , , gdy rano poszedłem do samochodu z ciekawości mówię sobie zajrze pod maskę i co widze całkowicie pusty zbiorniczek od płynu chłodzącego , więc nalałem tak jak powinno być , jechałem do sklepu ok 10km i zajrzałem pod maske a tam znów mniej niż minimum tego płynu , więc szybko pojechałm do mechanika i stwierdził że to popma wody do wymiany , hmm tak się zastanawiam tylko co to ma z tym wspólnego? pozdrawiam
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1138 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2009-12-29, 10:12
Owocowy napisał/a:
stwierdził że to popma wody do wymiany
cieknie niestety czeka Cie wymiana rozrządu ..
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
to wymień chociaż pasek na Conti.. bo i tak będą musieli Ci rozebrać rozrząd ..
Aha to mówisz troche grzebania jest żeby dostać się do pompy? A jaki koszt jest tego paska? Bo jak przeglądałem za pompą to wcale tanie rzeczy to nie są .