X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Rezzo/Tacuma] falujace obroty

Autor Wiadomość
vicking87

Auto: REZZO
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 27
Wysłany: 2009-12-30, 19:36   [Rezzo/Tacuma] falujace obroty

Witam
Mam maly problem z obrotami tzn przy wlaczonej klimie lub ogrzewaniu na poz. AUTO rosna mi obroty na luzie. Jest to dosc uciazliwe bo auto wyje (3000 obr). Czy ma ktos pomysl co to moze byc?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2009-12-31, 00:31   

najprawdopodobniej silniczek krokowy w przepustnicy przeczyść go ale musisz odkręcić całą przepustnice inaczej jest niemożliwe jego wyciągnięcie, jak odkręcisz musisz kupić nową uszczelkę bo stara zawsze się sypie przy odkręcaniu, jest możliwość ze cała przepustnica jest w smole jak masz LPG więc czeka cie czyszczenie polecam benzynę ekstrakcyjną :piwo:



 
 
 
vicking87

Auto: REZZO
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 27
Wysłany: 2010-01-01, 19:04   

Witam
Chcial bym sie dowiedziec gdzie taka uszczelke moge kupic przez internet. Jak macie jakies zaufane sklepy to podeslijcie linka tylko musza wysylac za granice bo mieszkam we francji. :piwo:
 
 
vicking87

Auto: REZZO
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 27
Wysłany: 2010-01-19, 13:46   

Przepustnica i krokowiec wyczyszczone a obroty szaleja nadal dzieje sie to przy pewnych temp silnika. Prowadze obserwacje i problem pojawia sie podczas wlaczania sie wetylatora chlodnicy. Podczas wilgotnych dni obroty rosna wyzej okolo 3000 obr a dni suche 1500. Jak ktos ma rade to niech pisze bo wkoncu spale sprzeglo od przychamowania silnika. :piwo:
 
 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2010-01-19, 14:13   

czyli do wymiany



 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-01-19, 14:31   

Check engine sie pali?



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
vicking87

Auto: REZZO
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 27
Wysłany: 2010-01-19, 14:56   

ziemniak napisał/a:
Check engine sie pali?


Nie nie pali sie. Auto jezdzi ogolnie dobrze ma sporego kopa nie szarpie nie kaszle tylko te obroty.........
 
 
vicking87

Auto: REZZO
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 27
Wysłany: 2010-03-06, 22:13   

Po dlugiej przerwie podziele sie z wami moimi obserwacjami.
Jak pisalem przepustnica i krokowiec czyste ale oroty dalej szaleja.
Zauwazylem ze szalenstwa obrotow sa scisle zwiazane z temperatura silnika i otwieraniem sie i zmykaniem termostatu.
Kiedy tylko termostat sie otwozy obroty wzrastaja a wskazowka temp. spada jak sie wyrowna temp. to obroty normalne.
Teraz moje pytanie czy moze to byc wina czujnika temp. (tego z dwoma kabelkami) bo juz nie wiem co robic.....jak sprawdzic czy dziala jak trzeba.....
Pozdrawiam wszystkich i czekam na odzew
 
 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2010-03-06, 23:28   

myślisz o czujniku płynu raczej wątpliwe kosztuje 50zł ale jak go wykręcisz wylewa sie ok 3-4 l płynu



 
 
 
vicking87

Auto: REZZO
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 27
Wysłany: 2010-03-07, 16:38   

Markon napisał/a:
myślisz o czujniku płynu raczej wątpliwe kosztuje 50zł ale jak go wykręcisz wylewa sie ok 3-4 l płynu


Mysle ze to moze byc to.
Jesli czujnik daje falszywy odczyt do kompa to mieszanka paliwowo-powietrzna bedzie niewlasciwa co moze spowodowac zmiane obrotow na biegu jalowym jesli dobrze mysle.
A plyn to nie problem....... ;)
 
 
figulec
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-27, 20:39   

Witam. Mam równiez REZZO i mam również problem z obrotami. Czy to był jednak ten czujnik temp?
vicking87,
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt