X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Znika plyn chłodniczy

Autor Wiadomość
ania7878
[Usunięty]

Wysłany: 2010-01-06, 01:56   [Lanos] Znika plyn chłodniczy

Witam. Od 2 miechów jestem posiadaczką lanosa 1.4 99r, benzyna. Zauważyłam że regularnie ubywa mi płynu w zbiorniku - po przejechaniu ok 60 km z polowy zbiornika robi się trochę ponad MIN. Nie dymi na biało ani nie przybywa oleju. Wskaźnik po rozgrzaniu silnika pokazuje temp. lekko poniżej połowy skali. Mechanik nie stwierdził wewnętrznego wycieku i powymieniał jakieś przewody. Jednak płynu ciągle ubywa i muszę robić dolewki raz na tydzień. Czy to normalne jak przy odkręcaniu korka (na zimnym silniku) słychać długie syczenie?
Dzisiaj wymieniłam korek od zbiornika wyrównawczego na nowy i zauważyłam coś takiego: przy ruszeniu autem po kilku minutach wskazówka temperatury idzie powoli prawie do połowy skali, następnie dość szybko opada prawie do zera i następnie podnosi się na dawną pozycję. Kilka sekund potem opada znowu i za chwilę wraca. Dzieje się tak tylko 2 razy, potem jest ciągle pod połową skali. ?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Ukey
Nowy fan CB


Auto: brudne :]
Imie: Kamil
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 1008
Skąd: Wrocław/Bełchatów
Wysłany: 2010-01-06, 02:16   

powiem tak mam lanka 1.5 z 98 i ... mam PODOBNY PROBLEM !! Plynu dolewalem w wakacje a teraz mialem lekko nad min. .Nigdzie nie znalazlem wycieku, temp. mam zawsze do polowy. Dodam ze jak jechalem ok 140/150km/h (a bylo dosc zimno bo ok -10C) to temp mi spadla do ćwiartki skali, jednak gdy stalem na swiatlach szybko sie podniosla do polowy. Sam juz nie wiem co robic, jutro dam znac jak po dolaniu ( tydzien temu) i przejechaniu ok 350km sprawa wyglada. I czy jest mozliwosc ze plyn paruje ?! Mam wlany obecnie zielony plyn Borygo 8) Jednak u Ciebie martwia mnie te skoki temp (na "mierniku") moze dlatego ze jest zimno?, a moze dlatego ze czujnik masz zwalony?



Android POWER !!
 
 
 
Gość

Wysłany: 2010-01-06, 08:10   

Ukey napisał/a:
Plynu dolewalem w wakacje a teraz mialem lekko nad min

Nie przesadzaj , tyle mieś. i chciałbyś żeby nic nie ubyło ?? Płyn też paruje .
 
 
zmien
Weteran
Agent Tomek


Auto: Opel Vectra C 2.0T/Octavia 2 1.6
Imie: Tomek
Pomógł: 67 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 5398
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2010-01-06, 09:14   

Przedwczoraj dolałem płynu do poziomu MAX a dzisiaj już jest z 0,8cm mniej! Wycieków nie widać, olej czysty, nie kopci. Dla mnie to jest totalna zagadka.

[ Dodano: 2010-01-06, 09:15 ]
Pietrolot, zimą raczej nie paruje w obecnych temperaturach.



www.photoblog.pl/paulik9
Daewoo Lanos 1.5 100KM, Vectra C było 2.2 147KM jest 2.0T 175KM, Vectra C modyfikowana genetycznie 2.0T 220KM Skoda Octavia 1.6....
 
 
 
ania7878
[Usunięty]

Wysłany: 2010-01-06, 12:08   

Witam ponownie. Nie wiem czy coś jest z czujnikiem, zaczęło się tak dziać ze wskaźnikiem dopiero po wymianie korka. Wcześniej wskazówka nigdy nie wariowała, tzn. jak podnosiła się do połowy skali i tak zostawała. Problemem jest ubytek płynu. Pisałam, że po tych 2-ch opadaniach wskazówka cały czas potem wskazuje połowę skali i już nie wariuje. Ale zobaczę jeszcze czy nie ubyło płynu i czy dalej będzie wariować. Dam znać jakby co.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
profil skasowany
[Usunięty]

Wysłany: 2010-01-06, 12:10   

zmien napisał/a:
Pietrolot, zimą raczej nie paruje w obecnych temperaturach.


Płyn paruje z własnej temperatury a nie przez otoczenie.
 
 
CapsLock
[Usunięty]

Wysłany: 2010-01-06, 12:30   

Maniek napisał/a:
Płyn paruje z własnej temperatury a nie przez otoczenie.


dokładnie jak kolega mówi
 
 
zmien
Weteran
Agent Tomek


Auto: Opel Vectra C 2.0T/Octavia 2 1.6
Imie: Tomek
Pomógł: 67 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 5398
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2010-01-06, 12:50   

Ale to chyba nie jest normalne, że płynu ze zbiorniczka ubywa tak koło 1cm na dwa dni...



www.photoblog.pl/paulik9
Daewoo Lanos 1.5 100KM, Vectra C było 2.2 147KM jest 2.0T 175KM, Vectra C modyfikowana genetycznie 2.0T 220KM Skoda Octavia 1.6....
 
 
 
maniek8998
Lanson 1.5 8v

Auto: LANOS 1.5 8v
Imie: Mariusz
Wiek: 34
Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 14
Skąd: PŁOCK
Wysłany: 2010-01-06, 14:48   

ja bym obstawial na uszczelke pod glowica :brawo:
 
 
 
andre996
[Usunięty]

Wysłany: 2010-01-06, 19:13   

Witam ja też miałem taki problem w nubirze płyn znikał i okazało sie że padła uszczelka pod głowicą a nie było oznak nie kopcił płynu nie było w oleju!!!!
 
 
wiktorzi


Auto: Leganza CDX 2.0 + LPG II gen (BRC)
Imie: Wiktor
Pomógł: 21 razy
Wiek: 49
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 605
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-01-06, 19:43   

znika płyn = warsztat - 3 min roboty i masz sprawdzone czy to uszczelka.
A pewnie uszczelka :(
 
 
Rekin

Auto: LANOS 1.5 8v
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 17
Wysłany: 2010-01-06, 19:55   

A ja obstawiam nagrzewnice :lol: ZADNEGO LANOSA NIE OMINIE .Wiem bo sam juz wymieniałem nagrzewnice :D
 
 
wiktorzi


Auto: Leganza CDX 2.0 + LPG II gen (BRC)
Imie: Wiktor
Pomógł: 21 razy
Wiek: 49
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 605
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-01-06, 19:59   

chyba miałby coś mokro w środku, albo parowałyby mu szyby przy takiej zimie, u mnie ciekło to musiałem szyby otwierać żeby coś widzieć.
 
 
Rekin

Auto: LANOS 1.5 8v
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 17
Wysłany: 2010-01-06, 20:01   

Jak lekko leci to nagromadzą sie we filcach litry płynu,a dywan jest pokryty plastikiem od dołu.Wiec nim sie napiją filce to potrzeba czasu.JA tak miałem i byla nagrzewnica

PZDR :piwo:
 
 
wiktorzi


Auto: Leganza CDX 2.0 + LPG II gen (BRC)
Imie: Wiktor
Pomógł: 21 razy
Wiek: 49
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 605
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-01-06, 20:09   

To życzymy koledze aby to była nagrzewnica :piwo:

PS. U mnie jak poszła uszczelka, ciśnienie poszło w obwód chłodzenia i rozwaliło nagrzewnicę, także miałem komplet :) , ponoć nieszczęśćia - parami
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt