X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] R2r, 2.5L V6 24V

Autor Wiadomość
R2r
Stuntman Mike


Auto: Lanos 2.5 V6
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 86
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-05, 17:41   

RIPER napisał/a:
odrazu radzę Ci przerobić tulejkę z przedniej gumy wahacza na taką jak jest w oryginale, chyba że za chwilę chcesz naprawiać obsady wahaczy w budzie ;) to ich ewidentne zaniedbanie z tą pseudo podkładką, pomijam fakt że trzeba skręcać wahacz na dwie nakrętki samokontrujące i kontrować bo się odkręcają :lol:


Dobry pomysł. Też na to zwróciłem uwagę już jak oglądałem te elementy na necie ale z powerflexa. Ale widać że wszyscy inni kopiują te tuleje jak leci. Na odkręcająca się nakrętkę sposób się znajdzie. Musze tylko wytoczyć sobie nowe tulejki z kryzą jak w oryginale :)



Lanborghini 2.5 V6 24V

"...Jeśli go nie znałeś, to nie żałuj...'
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 37
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2014-03-05, 21:15   

R2r napisał/a:
Musze tylko wytoczyć sobie nowe tulejki z kryzą jak w oryginale :)


wytocz tego więcej ;) muszę u siebie to w końcu zmienić a nie mam nawet wymiarów tej tulejki, chyba że możesz mi ją dokładnie zwymiarować, na odkręcającą się nakrętkę są dwie opcje, spawanie przykręconej nakrętki, kontrowanie dwóch nakrętek, kleje i inne sprawy nie dają rady :lol:



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
R2r
Stuntman Mike


Auto: Lanos 2.5 V6
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 86
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-05, 23:23   

RIPER napisał/a:


wytocz tego więcej ;) muszę u siebie to w końcu zmienić a nie mam nawet wymiarów tej tulejki, chyba że możesz mi ją dokładnie zwymiarować,


da rade i jedno i drugie :)

RIPER napisał/a:

na odkręcającą się nakrętkę są dwie opcje, spawanie przykręconej nakrętki, kontrowanie dwóch nakrętek, kleje i inne sprawy nie dają rady :lol:


Bardziej myślałem żeby przewiercić w odpowiednim miejscu, czyli tuż za dokręconą nakrętką, śrubę wiertłem 3 albo 4 i zastosować zawleczkę jak w piaście koła. Ale to się zobaczy bo nie pamiętam ile śruba wychodzi za nakrętkę po dokręceniu.



Lanborghini 2.5 V6 24V

"...Jeśli go nie znałeś, to nie żałuj...'
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 37
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2014-03-05, 23:31   

R2r napisał/a:
da rade i jedno i drugie :)


w takim razie dopisz mnie do toczenia ;) nie będę robił tej samej roboty, tylko jeszcze kwestia doboru materiału, żeby nie był to gównolit :myśli: aha jeszcze jedno co zauważyłem, nie warto stosować ich podkładek na przód do tulei, najlepiej pasują tam oryginały, ich podkładki mi się pogięły jak papier :omg:

R2r napisał/a:
Bardziej myślałem żeby przewiercić w odpowiednim miejscu, czyli tuż za dokręconą nakrętką, śrubę wiertłem 3 albo 4 i zastosować zawleczkę jak w piaście koła. Ale to się zobaczy bo nie pamiętam ile śruba wychodzi za nakrętkę po dokręceniu.


miejsca jest dość, tylko nie wiem co tam będziesz musiał wsadzić żeby zniosło ciśnienie :D



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2014-03-06, 07:19   

RIPER napisał/a:
aha jeszcze jedno co zauważyłem, nie warto stosować ich podkładek na przód do tulei, najlepiej pasują tam oryginały, ich podkładki mi się pogięły jak papier


Dawałeś podkładkę z zestawy przy łbie śruby ?? ja zostawiłem ori podkładkę a tą z zestawu poli dałem między tuleja a mocowaniem wahacza .... ;)





 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
R2r
Stuntman Mike


Auto: Lanos 2.5 V6
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 86
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-06, 08:10   

RIPER napisał/a:


miejsca jest dość, tylko nie wiem co tam będziesz musiał wsadzić żeby zniosło ciśnienie :D


Ciśnienie ? chyba duże nie bo to ma jedynie zablokować nakrętkę przed odkręcaniem, po prostu za nakrętką zrobić otwór w śrubie i wetknąć tam po prostu jakąś zawleczkę np jak w zawleczka blokująca śrubę piasty koła. Raczej jakieś potężne siły na nią nie powinny działać. Ale to trzeba jeszcze obadać.

[ Dodano: 2014-03-06, 08:11 ]
Mawerix napisał/a:

Dawałeś podkładkę z zestawy przy łbie śruby ?? ja zostawiłem ori podkładkę a tą z zestawu poli dałem między tuleja a mocowaniem wahacza .... ;)


No właśnie, z wielu pomysłów oprócz wytoczenia nowej tulejki z kryzą zastanawiałem się tez nad takim rozwiązaniem. Powiedz - sprawdza się ?



Lanborghini 2.5 V6 24V

"...Jeśli go nie znałeś, to nie żałuj...'
 
 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2014-03-06, 08:22   

Jak na razie jest OK, jedna śruba była popuszczona ale to raczej z winy niedokręcenia po przymiarce rozpórki dolnej niż samoistnego odkręcenia.... jestem co jakiś czas na SKP u znajomego i sprawdzam co sie dzieje :wink:




 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 37
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2014-03-06, 10:09   

mnie się te podkładki pogięły właśnie ;) żeby tulejka wahacza spełniała swoją rolę jak w oryginale musi mieć stałą podstawę, inaczej to nie spełni swojej roli :wink:



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22288
Skąd: WT
Wysłany: 2014-03-15, 20:15   

Korzystając dzisiaj z jednego z nielicznych wolnych weekendów zaczęliśmy powolną reanimację Krychy Artura.
Dzisiejszym zadaniem było zawieszenie auta.

Wymienione zostały amortyzatory, oczywiście gumki i odboje, śrubki, nakrętki.
Miał wpaść także poliuretan ale z braku czasu jaki był zaplanowany tylko łączniki stabilizatora zostały wymienione. W kolejce mocowanie stabilizatora oraz wachaczy.









Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
miszcz
Przyjaciel
podłużacz


Auto: połamany durszlak 1.6
Imie: Sylwek
Wiek: 36
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 1972
Skąd: tyle rdzy
Wysłany: 2014-03-15, 20:19   

U Artura przednie SERY też sprawiały wrażeni miękkich



https://www.facebook.com/...0?ref=bookmarks
 
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22288
Skąd: WT
Wysłany: 2014-03-15, 20:29   

Z pierwszej jazdy wnioskuje, że jest fajnie ale to nie to samo co na B8.
Samo porównanie przekroju lag to jakiś dramat. Z B8 można zrobić ze 3 SR :lol:




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
miszcz
Przyjaciel
podłużacz


Auto: połamany durszlak 1.6
Imie: Sylwek
Wiek: 36
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 1972
Skąd: tyle rdzy
Wysłany: 2014-03-15, 20:33   

DoLeCk napisał/a:
Z pierwszej jazdy wnioskuje, że jest fajnie ale to nie to samo co na B8.
Samo porównanie przekroju lag to jakiś dramat. Z B8 można zrobić ze 3 SR :lol:


Bo to prawie serja jest, ale przyjemna



https://www.facebook.com/...0?ref=bookmarks
 
 
 
KsiadZ
Grupa Mazowiecka
ZakoN SquaD


Auto: Lano$ Octavia II FL
Imie: OrgAnizEr
Wiek: 33
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 4178
Skąd: WarszawA
Wysłany: 2014-03-16, 00:36   

Byłem widziałem pomarudzilem i potwierdzam przebieg prac



TRANSPORT mały wawa cały-kraj
Główny LAIK w tym temacie...
149.5KM/208.3NM
 
 
 
Daniel
Grupa Małopolska
_


Auto: GM & VAG
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 6803
Wysłany: 2014-03-16, 08:00   

KsiadZ napisał/a:
Byłem widziałem pomarudzilem i potwierdzam przebieg prac


Pizze przywiozłeś :lol2: :głupkowaty:
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4078
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2014-03-16, 11:03   

czekam na opinie bo tez kiedys bede chcial wrucic te amry. Co bylo wzesniej excel-g czy b4?



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt