Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Lanos 2.5 V6
Wiek: 39 Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 86 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-05, 17:41
RIPER napisał/a:
odrazu radzę Ci przerobić tulejkę z przedniej gumy wahacza na taką jak jest w oryginale, chyba że za chwilę chcesz naprawiać obsady wahaczy w budzie to ich ewidentne zaniedbanie z tą pseudo podkładką, pomijam fakt że trzeba skręcać wahacz na dwie nakrętki samokontrujące i kontrować bo się odkręcają
Dobry pomysł. Też na to zwróciłem uwagę już jak oglądałem te elementy na necie ale z powerflexa. Ale widać że wszyscy inni kopiują te tuleje jak leci. Na odkręcająca się nakrętkę sposób się znajdzie. Musze tylko wytoczyć sobie nowe tulejki z kryzą jak w oryginale
Lanborghini 2.5 V6 24V
"...Jeśli go nie znałeś, to nie żałuj...'
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 37 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2014-03-05, 21:15
R2r napisał/a:
Musze tylko wytoczyć sobie nowe tulejki z kryzą jak w oryginale
wytocz tego więcej muszę u siebie to w końcu zmienić a nie mam nawet wymiarów tej tulejki, chyba że możesz mi ją dokładnie zwymiarować, na odkręcającą się nakrętkę są dwie opcje, spawanie przykręconej nakrętki, kontrowanie dwóch nakrętek, kleje i inne sprawy nie dają rady
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Auto: Lanos 2.5 V6
Wiek: 39 Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 86 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-05, 23:23
RIPER napisał/a:
wytocz tego więcej muszę u siebie to w końcu zmienić a nie mam nawet wymiarów tej tulejki, chyba że możesz mi ją dokładnie zwymiarować,
da rade i jedno i drugie
RIPER napisał/a:
na odkręcającą się nakrętkę są dwie opcje, spawanie przykręconej nakrętki, kontrowanie dwóch nakrętek, kleje i inne sprawy nie dają rady
Bardziej myślałem żeby przewiercić w odpowiednim miejscu, czyli tuż za dokręconą nakrętką, śrubę wiertłem 3 albo 4 i zastosować zawleczkę jak w piaście koła. Ale to się zobaczy bo nie pamiętam ile śruba wychodzi za nakrętkę po dokręceniu.
Lanborghini 2.5 V6 24V
"...Jeśli go nie znałeś, to nie żałuj...'
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 37 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2014-03-05, 23:31
R2r napisał/a:
da rade i jedno i drugie
w takim razie dopisz mnie do toczenia nie będę robił tej samej roboty, tylko jeszcze kwestia doboru materiału, żeby nie był to gównolit aha jeszcze jedno co zauważyłem, nie warto stosować ich podkładek na przód do tulei, najlepiej pasują tam oryginały, ich podkładki mi się pogięły jak papier
R2r napisał/a:
Bardziej myślałem żeby przewiercić w odpowiednim miejscu, czyli tuż za dokręconą nakrętką, śrubę wiertłem 3 albo 4 i zastosować zawleczkę jak w piaście koła. Ale to się zobaczy bo nie pamiętam ile śruba wychodzi za nakrętkę po dokręceniu.
miejsca jest dość, tylko nie wiem co tam będziesz musiał wsadzić żeby zniosło ciśnienie
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
aha jeszcze jedno co zauważyłem, nie warto stosować ich podkładek na przód do tulei, najlepiej pasują tam oryginały, ich podkładki mi się pogięły jak papier
Dawałeś podkładkę z zestawy przy łbie śruby ja zostawiłem ori podkładkę a tą z zestawu poli dałem między tuleja a mocowaniem wahacza ....
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
R2r Stuntman Mike
Auto: Lanos 2.5 V6
Wiek: 39 Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 86 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-06, 08:10
RIPER napisał/a:
miejsca jest dość, tylko nie wiem co tam będziesz musiał wsadzić żeby zniosło ciśnienie
Ciśnienie ? chyba duże nie bo to ma jedynie zablokować nakrętkę przed odkręcaniem, po prostu za nakrętką zrobić otwór w śrubie i wetknąć tam po prostu jakąś zawleczkę np jak w zawleczka blokująca śrubę piasty koła. Raczej jakieś potężne siły na nią nie powinny działać. Ale to trzeba jeszcze obadać.
[ Dodano: 2014-03-06, 08:11 ]
Mawerix napisał/a:
Dawałeś podkładkę z zestawy przy łbie śruby ja zostawiłem ori podkładkę a tą z zestawu poli dałem między tuleja a mocowaniem wahacza ....
No właśnie, z wielu pomysłów oprócz wytoczenia nowej tulejki z kryzą zastanawiałem się tez nad takim rozwiązaniem. Powiedz - sprawdza się ?
Jak na razie jest OK, jedna śruba była popuszczona ale to raczej z winy niedokręcenia po przymiarce rozpórki dolnej niż samoistnego odkręcenia.... jestem co jakiś czas na SKP u znajomego i sprawdzam co sie dzieje
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 37 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2014-03-06, 10:09
mnie się te podkładki pogięły właśnie żeby tulejka wahacza spełniała swoją rolę jak w oryginale musi mieć stałą podstawę, inaczej to nie spełni swojej roli
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22288 Skąd: WT
Wysłany: 2014-03-15, 20:15
Korzystając dzisiaj z jednego z nielicznych wolnych weekendów zaczęliśmy powolną reanimację Krychy Artura.
Dzisiejszym zadaniem było zawieszenie auta.
Wymienione zostały amortyzatory, oczywiście gumki i odboje, śrubki, nakrętki.
Miał wpaść także poliuretan ale z braku czasu jaki był zaplanowany tylko łączniki stabilizatora zostały wymienione. W kolejce mocowanie stabilizatora oraz wachaczy.