Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Lanos 2.5 V6
Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 86 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-07, 20:21
Daniel napisał/a:
Pietro, czy ja dobrze widzę kręci się to prawie do 9 tyś obrotów juz skala się kończy
Tak to jeszcze przed przerobklą zegara obrotomierza, dostawał zamiast 2 impulsów 9z 2 cewek), 3 impulsy, czyli wszystko co pokazuje trzeba było sobie podzielić przez 1,5.
Zwykły generator impulsów, niech sobie taki generuje po parze impulsów kwadratowych, wpinasz go równolegle, jak pusci odpowiednią ilość impulsów w ciągu jednostki czasu to spowoduje wychył. Im więcej impulsów w jednostce czasu tym bardziej się wychyla.
Lanborghini 2.5 V6 24V
"...Jeśli go nie znałeś, to nie żałuj...'
KaloUcho
Auto: DaEVOo V6; [H] Prelude
Imie: Michał
Wiek: 33 Dołączył: 17 Mar 2009 Posty: 544 Skąd: KRA
Jęzeli chodzi o takie "przyśpieszenie", to wystarczy w programie diagnostycznym podac wartości 220km\h i 8 tys obrotów i sobie spwawdzisz, czy dobrze wyskalowany. Do tego nie musisz wyciągac licznika nawet.
Co do lanka, to jeden z najlepszych wg mnie. Super wygląda na tych felgach i zawiasie. No i oczywiście kolorek wypasiony, bardzo reprezentatywny
R2r Stuntman Mike
Auto: Lanos 2.5 V6
Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 86 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-08, 00:31
Foreight napisał/a:
Pierwsze i jedyne jak na razie foto jest super, mega ładny
Dzwięk V6 wymiata i wcale nie widać że pod maską jest 2,5
a możesz napisać coś o osiągach? sprint do setki, elastyczność?
Tak serio nie mierzyłem osiągów, jak już dochodzi do ciecia się z kims to na ogół drugi kierowca siedzi na motorze
Co do elastyczności, bardzo elastyczny, przy wyprzedzaniu jak jadę na 5-tym biegu nie redukuję po prostu wciskam gaz.
Ano - podraznię jeszcze trochę mam to na codzień i jeszcze mi się nie znudziło
Hehe, no to sie nigdy nie nudzi I zadne r4 sie nie rowna
Panie, a jako elektronik, powiedz laikowi co trzeba zrobic, zeby obrotomierz pokazywal stan rzeczywisty
Auto: Lanos 2.5 V6
Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 86 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-08, 10:18
ziemniak napisał/a:
R2r napisał/a:
Ano - podraznię jeszcze trochę mam to na codzień i jeszcze mi się nie znudziło
Hehe, no to sie nigdy nie nudzi I zadne r4 sie nie rowna
Panie, a jako elektronik, powiedz laikowi co trzeba zrobic, zeby obrotomierz pokazywal stan rzeczywisty
zmienić taktowanie zegara - taka jest teoria wg jednego magika z Forum Cpri. No i fakt jest tam układ LG PS0800 i 3 kondensatory, jeden z nich trzeba zmienić na inny o innej wartości i będzie działać. Ale za to się jeszcze nie zabrałem, nie mogę dorwać opisu układu i nie wiem który to kondzioł trzeba wymienić.
Drugi sposób jaki wymyśliłem. To oddzielny "dzielnik częstotliwości" jak w Polonezach się stosowało przy swapie silnika, z tym że ja tu muszę sygnał wejściowy w postaci serii 3 impulsów w przedziale czasu zmienić trak żeby na wyjściu pojawiała się seria dwóch impulsów w przedziale czasu. czyli dzielnik 3/2. Obecnie wszystko co pokazuje obrotek dzielę przez 1/5 i nawet się zgadza Więc teoria jest git. Muszę sygnał wejściowy pomnożyć x2 i mam 6 impulsów, a potem go podzielić przez 3 i mam 2 impulsy. Ale to wszystko teoria i to co ugadałem na forum elektroda.pl. Teoria ładnie brzmi - ale praktyki nie przetestowałem.
Lanborghini 2.5 V6 24V
"...Jeśli go nie znałeś, to nie żałuj...'
Chaty Grupa Podlaska
Auto: Lanos 3.2 V6; Mazda3 2.0
Imie: Paweł
Dołączył: 25 Sie 2009 Posty: 3255 Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-01-08, 10:22
Piękny lanosik
"Proste są dla szybkich samochodów a zakręty są dla szybkich kierowców" - Colin Mcrae
ci.nek
Auto: Oplowóz
Imie: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 2408 Skąd: MMz
Wysłany: 2010-01-08, 10:27
Podobając mi się takie niepozorne serie, za projekt, no silniczek pracuje