Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Marka / Model - Daewoo / Lanos
Pojemność silnika - 2498cm3
Liczba koni - 170KM (125kW) (teraz nieznane)
Max Moment - 230Nm @ 3200RPM (teraz nieznane)
Rocznik - 2001
Modyfikacje:
Nie bawię się w tuning optyczny ma wyglądać jak najbardziej seryjnie. Preferuję modyfikacje poprawiające osiągi zachowanie się samochodu na drodze.
Tuning mechaniczny:
Układ napędowy:
- Swap silnika 2.5L V6 24V (X25XE)
- Skrzynia biegów F20
- Wariator zapłonu (gaz)
- Wałki rozrządu ssące (wałki G) od 3.0L
Zawieszenie:
- Tylna belka SAAB 900 z dodatkowym stabilizatorem,
- Amortyzatory Bilstein B8 przód i tył
- Sprężyny Eibach -45mm
- Rozpórka kielichów, robiona na zamówienie.
- Dolna rozpórka zawieszenia
- Poliuretanowe tuleje w tylnej belce
Wydech:
Robiony cały na zamówienie w M-Tech w Pruszkowie, wydech przelotowy, stal kwasoodporna 2,5", katalizator metalowy uniwersalny do 3.2L metalowy blok 4otwory/in, tylny tłumik przelotowy robiony na zamówienie wyglądem zbliżony do seryjnego (od seryjnego różni się tym, że końcówka która wygląda jak seryjna jest 2,5").
Tuning stylistyczny:
Felgi:
Lato - OZ Racing SUPERTURISMO 15"
Zima - Felga stalowa 15"
Nadwozie:
Mała lotka na klapie bagażnika
Nowe skrócone chlapacze
W przygotowaniu GTV6:
- 2.5 V6 biturbo
- F28 Getrag
No czekamy na foty z niecierpliwością jak wygląda te cichy killer
R2r napisał/a:
Lato - OZ Racing SUPERTURISMO 15"
pikna felga
autko masz do jazdy na codzień czy może na wieczorno-nocne wypady?
R2r Stuntman Mike
Auto: Lanos 2.5 V6
Wiek: 39 Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 86 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-07, 12:34
zatorek napisał/a:
No czekamy na foty z niecierpliwością jak wygląda te cichy killer
No teraz w pracy siedzę a tu nie mam, ale nic specjalnego z wierzchu, Czarna seria w sedanie. Tak czy siak wrócę do domu to poszukam i wrzucę co nieco.
zatorek napisał/a:
autko masz do jazdy na codzień czy może na wieczorno-nocne wypady?
Na co dzień, standardowy rodziny samochód, na miasto i trasę, ale na wieczorno-nocne wypady też . Taki wielozadaniowy. Zawieszenie wyregulowane do pokonywania jak najszybciej zakrętów (nie bawi mnie 1/4mili, wolę tory i zakręty). A i dostosowane tak, że pakuję bagaże, zonę i znajomych i jedziemy w góry
[ Dodano: 2010-01-07, 12:41 ]
Znalazłem na pulpicie w pracy jedno foto Lanka z zewnątrz:
właśnie mnie to strasznie ciekawi.. czy ciężar jednostki coś nie poknocił z prowadzeniem
jakie masz kapcie na tyc felgach na lato? z tyłu wydaje się jakby z deka za duży profil?
R2r Stuntman Mike
Auto: Lanos 2.5 V6
Wiek: 39 Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 86 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-07, 13:08
zatorek napisał/a:
qba_o napisał/a:
nie ma problemów ze sterownością ?
właśnie mnie to strasznie ciekawi.. czy ciężar jednostki coś nie poknocił z prowadzeniem
jakie masz kapcie na tyc felgach na lato? z tyłu wydaje się jakby z deka za duży profil?
195/55 R15 potrzebowałem większe koło 14" nie wchodzi bo tarcze za duże, a potrzebowałem mieć większy obwód koła niż normalnie, co by przełożenie na asfalt się zmieniło, ale i tak przy skrzyni D16, mogłem zamielić kołami z 3ego biegu .
Co do sterowności już pisałem, silnik nie jest wiele cięższy od seryjnego. Nie bez powodu mam Tylną belkę od SAAB 900 z dodatkowym stabilizatorem no i Amortyzatory Bilstein B8. Teraz jest fajny i neutralny, robi na drodze to co mu każę. Mogę tył uślizgnąć np. sterując tylko gazem i to wtedy kiedy chcę a nie kiedy Lanos sobie chce
Po wielu próbach i najróżniejszych konfiguracjach zawieszeń dobrałem co potrzeba. Koła i opony, też dobrane pod kątem sterowności, wszystko musi współgrać.
Jak mówiłem grunt to zestrojenie zawieszenia, poluję jeszcze na stabilizator przedni OMP - biały kruk normalnie ale jest.
Juz nie raz pisalem ze Vka nie jest duzo ciezsza od c20xe - rzedu 30kg max, wiec bez przesady
@R2r fajnie ze wkoncu cos wrzuciles o Lanku Napisz prosze jaki problem miales z serwem hamulcowym, czy nie mozna bylo poprostu wymienic kolktora dolotowego na krotki z Omki?
Widze ze masz katalizator - chcialbym Cie o cos doptac
R2r napisał/a:
4otwory/in
Czy to jest ten kat, ktory Niemiaszki nazywaja w swoim jezyku 400-zeller kat?
Bo nie moge dojsc o co im biega ;P
Rozumiem ze to jest ilosc oytworow na powierzchnie jednego cala?
Pozdrawiam
Auto: Lanos 2.5 V6
Wiek: 39 Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 86 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-07, 13:27
ziemniak napisał/a:
Juz nie raz pisalem ze Vka nie jest duzo ciezsza od c20xe - rzedu 30kg max, wiec bez przesady
@R2r fajnie ze wkoncu cos wrzuciles o Lanku Napisz prosze jaki problem miales z serwem hamulcowym, czy nie mozna bylo poprostu wymienic kolktora dolotowego na krotki z Omki?
Widze ze masz katalizator - chcialbym Cie o cos doptac
R2r napisał/a:
4otwory/in
Czy to jest ten kat, ktory Niemiaszki nazywaja w swoim jezyku 400-zeller kat?
Bo nie moge dojsc o co im biega ;P
Rozumiem ze to jest ilosc oytworow na powierzchnie jednego cala?
Pozdrawiam
30kg nawet mniej
Z serwem ?! ee nie ma tragedii - jak się popieści to się zmieści . Co do kolektora, ten jest lepszy, lepiej działa w nim efekt zmiennych długości kolektora (w lanku to się zwało VGIS)
Tak ja kupiłem polską produkcję jakiś uniwersalny do pojemności 3.2L. Efekt jest taki że diagnosta był w szoku bo spaliny mam czystsze niż powietrze na zewnątrz A wydech jest "luźny". Tak 4 otwory na powierzchni 1 cala.
Efekt jest taki że diagnosta był w szoku bo spaliny mam czystsze niż powietrze na zewnątrz
Hehe bajera
ale odpowiedzcie mi na jedno pytanie, bo Ty i ziemniak masz/miałeś 2,5 pod maską.. i jak to jest z tymi papierami? Bo weszło to z tym że motor jest częścią zamienna.. i jak to w tym momęcie traktowac?
zatorek, poszukaj bo bylo 100 razy pisane o tym to jest zmiana pojemnosci, anie zmiana silnika na taki sam
dobry człowieku
R2r Stuntman Mike
Auto: Lanos 2.5 V6
Wiek: 39 Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 86 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-07, 13:59
ziemniak napisał/a:
zatorek, poszukaj bo bylo 100 razy pisane o tym to jest zmiana pojemnosci, anie zmiana silnika na taki sam
@R2r; z ciekawosci; jakie zrobiliscie mocowanie silnika? Jakas indywidualna rzezba czy seria z Calibry podwieszona od spodu na podluznicy?
Tylko od strony rozrządu indywidualna rzeźba ale z wyko wykorzystaniem seryjnych części.
Co do papierów dokładnie, jedziesz na diagnostykę, prosisz o wystawienie piapiery stwierdzającego zmianę pojemności, z tymi papierami i dowodem jedziesz do urzetu i już po chwili masz legalny samochód
Lanborghini 2.5 V6 24V
"...Jeśli go nie znałeś, to nie żałuj...'
zmien Weteran Agent Tomek
Auto: Opel Vectra C 2.0T/Octavia 2 1.6
Imie: Tomek
Wiek: 33 Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 5397 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2010-01-07, 14:02
R2r, a OC pozostaje? Z tego co kojarzę to ziemniak nic nie dopłacał do OC.
www.photoblog.pl/paulik9
Daewoo Lanos 1.5 100KM, Vectra C było 2.2 147KM jest 2.0T 175KM, Vectra C modyfikowana genetycznie 2.0T 220KM Skoda Octavia 1.6....