X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Lanos] R2r, 2.5L V6 24V

Autor Wiadomość
R2r
Stuntman Mike


Auto: Lanos 2.5 V6
Wiek: 35
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 86
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-07, 12:19   [Lanos] R2r, 2.5L V6 24V

Marka / Model - Daewoo / Lanos
Pojemność silnika - 2498cm3
Liczba koni - 170KM (125kW) (teraz nieznane)
Max Moment - 230Nm @ 3200RPM (teraz nieznane)
Rocznik - 2001

Modyfikacje:
Nie bawię się w tuning optyczny ma wyglądać jak najbardziej seryjnie. Preferuję modyfikacje poprawiające osiągi zachowanie się samochodu na drodze.

Tuning mechaniczny:
Układ napędowy:
- Swap silnika 2.5L V6 24V (X25XE)
- Skrzynia biegów F20
- Wariator zapłonu (gaz)
- Wałki rozrządu ssące (wałki G) od 3.0L

Zawieszenie:
- Tylna belka SAAB 900 z dodatkowym stabilizatorem,
- Amortyzatory Bilstein B8 przód i tył
- Sprężyny Eibach -45mm
- Rozpórka kielichów, robiona na zamówienie.
- Dolna rozpórka zawieszenia
- Poliuretanowe tuleje w tylnej belce

Hamulce:
- Piasty 5cio śrubowe
- Tarcza przód, Zimmerman 288mm nawiercana.
- Tarcza tył, Zimmermann 286mm nawiercana.
- Zaciski przód i tył Vectra B
- Klocki przód, Ferodo DS2500.
- Klocki tył, Ferodo Premiere
- Płyn DOT 5.1
- Przewody w oplocie.

Wydech:
Robiony cały na zamówienie w M-Tech w Pruszkowie, wydech przelotowy, stal kwasoodporna 2,5", katalizator metalowy uniwersalny do 3.2L metalowy blok 4otwory/in, tylny tłumik przelotowy robiony na zamówienie wyglądem zbliżony do seryjnego (od seryjnego różni się tym, że końcówka która wygląda jak seryjna jest 2,5").

Tuning stylistyczny:
Felgi:
Lato - OZ Racing SUPERTURISMO 15"
Zima - Felga stalowa 15"

Nadwozie:
Mała lotka na klapie bagażnika
Nowe skrócone chlapacze :)

W przygotowaniu GTV6:
- 2.5 V6 biturbo
- F28 Getrag



Lanborghini 2.5 V6 24V

"...Jeśli go nie znałeś, to nie żałuj...'
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
zatorek
Grupa Podkarpacka
główny fotograf


Auto: Avensis
Imie: Łukasz
Wiek: 30
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 2889
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-01-07, 12:23   

No czekamy na foty z niecierpliwością jak wygląda te cichy killer ;)
R2r napisał/a:
Lato - OZ Racing SUPERTURISMO 15"

pikna felga :brawo:

autko masz do jazdy na codzień czy może na wieczorno-nocne wypady? ;)



 
 
 
R2r
Stuntman Mike


Auto: Lanos 2.5 V6
Wiek: 35
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 86
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-07, 12:34   

zatorek napisał/a:
No czekamy na foty z niecierpliwością jak wygląda te cichy killer ;)

No teraz w pracy siedzę a tu nie mam, ale nic specjalnego z wierzchu, Czarna seria w sedanie. :D Tak czy siak wrócę do domu to poszukam i wrzucę co nieco.

zatorek napisał/a:
autko masz do jazdy na codzień czy może na wieczorno-nocne wypady? ;)


Na co dzień, standardowy rodziny samochód, na miasto i trasę, ale na wieczorno-nocne wypady też :D . Taki wielozadaniowy. Zawieszenie wyregulowane do pokonywania jak najszybciej zakrętów (nie bawi mnie 1/4mili, wolę tory i zakręty). A i dostosowane tak, że pakuję bagaże, zonę i znajomych i jedziemy w góry :D

[ Dodano: 2010-01-07, 12:41 ]
Znalazłem na pulpicie w pracy jedno foto Lanka z zewnątrz:



Lanborghini 2.5 V6 24V

"...Jeśli go nie znałeś, to nie żałuj...'
 
 
qba_o
Z importu ;)

Auto: Nexia 96' HB 1.5 16v + lpg
Imie: Kuba
Wiek: 36
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 211
Skąd: W-wa
Wysłany: 2010-01-07, 12:48   

No ładne cacko :brawo:

Jak tam się spisuje 2,5 nie ma problemów ze sterownością ? Jakie ogólne wrażenia z jazdy?

Sprężyny dedykowane do Lanosa czy z innego?
 
 
 
R2r
Stuntman Mike


Auto: Lanos 2.5 V6
Wiek: 35
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 86
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-07, 12:56   

qba_o napisał/a:
No ładne cacko :brawo:

Jak tam się spisuje 2,5 nie ma problemów ze sterownością ? Jakie ogólne wrażenia z jazdy?

Kwestia zestrojenia zawieszenia - mi już się bardzo dobrze prowadzi, z resztą silnik nie jest jakoś bardzo cięższy od seryjnego, aluminiowy silnik.

Sprężyny dedykowane do Lanosa czy z innego?


tak dedykowane do Lanosa

Jak będzie jakiś spot w warszawie w lutym to podjadę, na razie mam remont w mieszkaniu.



Lanborghini 2.5 V6 24V

"...Jeśli go nie znałeś, to nie żałuj...'
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
qba_o
Z importu ;)

Auto: Nexia 96' HB 1.5 16v + lpg
Imie: Kuba
Wiek: 36
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 211
Skąd: W-wa
Wysłany: 2010-01-07, 13:00   

Swap, gdzie robiłeś? długio szukałeś silnika?
 
 
 
zatorek
Grupa Podkarpacka
główny fotograf


Auto: Avensis
Imie: Łukasz
Wiek: 30
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 2889
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-01-07, 13:01   

qba_o napisał/a:
nie ma problemów ze sterownością ?

właśnie mnie to strasznie ciekawi.. czy ciężar jednostki coś nie poknocił z prowadzeniem ;)
jakie masz kapcie na tyc felgach na lato? z tyłu wydaje się jakby z deka za duży profil? :myśli:



 
 
 
R2r
Stuntman Mike


Auto: Lanos 2.5 V6
Wiek: 35
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 86
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-07, 13:08   

zatorek napisał/a:
qba_o napisał/a:
nie ma problemów ze sterownością ?

właśnie mnie to strasznie ciekawi.. czy ciężar jednostki coś nie poknocił z prowadzeniem ;)
jakie masz kapcie na tyc felgach na lato? z tyłu wydaje się jakby z deka za duży profil? :myśli:


195/55 R15 potrzebowałem większe koło 14" nie wchodzi bo tarcze za duże, a potrzebowałem mieć większy obwód koła niż normalnie, co by przełożenie na asfalt się zmieniło, ale i tak przy skrzyni D16, mogłem zamielić kołami z 3ego biegu :lol: .

Co do sterowności już pisałem, silnik nie jest wiele cięższy od seryjnego. Nie bez powodu mam Tylną belkę od SAAB 900 z dodatkowym stabilizatorem no i Amortyzatory Bilstein B8. Teraz jest fajny i neutralny, robi na drodze to co mu każę. Mogę tył uślizgnąć np. sterując tylko gazem i to wtedy kiedy chcę a nie kiedy Lanos sobie chce :D

Po wielu próbach i najróżniejszych konfiguracjach zawieszeń dobrałem co potrzeba. Koła i opony, też dobrane pod kątem sterowności, wszystko musi współgrać.

Jak mówiłem grunt to zestrojenie zawieszenia, poluję jeszcze na stabilizator przedni OMP - biały kruk normalnie ale jest.



Lanborghini 2.5 V6 24V

"...Jeśli go nie znałeś, to nie żałuj...'
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400
Imie: Maciek
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7518
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-01-07, 13:20   

Juz nie raz pisalem ze Vka nie jest duzo ciezsza od c20xe - rzedu 30kg max, wiec bez przesady ;)

@R2r fajnie ze wkoncu cos wrzuciles o Lanku :) Napisz prosze jaki problem miales z serwem hamulcowym, czy nie mozna bylo poprostu wymienic kolktora dolotowego na krotki z Omki?

Widze ze masz katalizator - chcialbym Cie o cos doptac ;)
R2r napisał/a:
4otwory/in

Czy to jest ten kat, ktory Niemiaszki nazywaja w swoim jezyku 400-zeller kat? :)
Bo nie moge dojsc o co im biega ;P
Rozumiem ze to jest ilosc oytworow na powierzchnie jednego cala?
Pozdrawiam



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Ford Fiesta MK7 '15 1.5 TDCI +++ :D
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
R2r
Stuntman Mike


Auto: Lanos 2.5 V6
Wiek: 35
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 86
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-07, 13:27   

ziemniak napisał/a:
Juz nie raz pisalem ze Vka nie jest duzo ciezsza od c20xe - rzedu 30kg max, wiec bez przesady ;)

@R2r fajnie ze wkoncu cos wrzuciles o Lanku :) Napisz prosze jaki problem miales z serwem hamulcowym, czy nie mozna bylo poprostu wymienic kolktora dolotowego na krotki z Omki?

Widze ze masz katalizator - chcialbym Cie o cos doptac ;)
R2r napisał/a:
4otwory/in

Czy to jest ten kat, ktory Niemiaszki nazywaja w swoim jezyku 400-zeller kat? :)
Bo nie moge dojsc o co im biega ;P
Rozumiem ze to jest ilosc oytworow na powierzchnie jednego cala?
Pozdrawiam


30kg nawet mniej

Z serwem ?! ee nie ma tragedii - jak się popieści to się zmieści :D . Co do kolektora, ten jest lepszy, lepiej działa w nim efekt zmiennych długości kolektora (w lanku to się zwało VGIS)

Tak ja kupiłem polską produkcję jakiś uniwersalny do pojemności 3.2L. Efekt jest taki że diagnosta był w szoku bo spaliny mam czystsze niż powietrze na zewnątrz :hahaha: A wydech jest "luźny". Tak 4 otwory na powierzchni 1 cala.



Lanborghini 2.5 V6 24V

"...Jeśli go nie znałeś, to nie żałuj...'
 
 
zatorek
Grupa Podkarpacka
główny fotograf


Auto: Avensis
Imie: Łukasz
Wiek: 30
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 2889
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-01-07, 13:35   

R2r napisał/a:
Efekt jest taki że diagnosta był w szoku bo spaliny mam czystsze niż powietrze na zewnątrz


Hehe bajera :D
ale odpowiedzcie mi na jedno pytanie, bo Ty i ziemniak masz/miałeś 2,5 pod maską.. i jak to jest z tymi papierami? Bo weszło to z tym że motor jest częścią zamienna.. i jak to w tym momęcie traktowac?



 
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400
Imie: Maciek
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7518
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-01-07, 13:39   

zatorek, poszukaj bo bylo 100 razy pisane o tym :) to jest zmiana pojemnosci, anie zmiana silnika na taki sam :)

@R2r; z ciekawosci; jakie zrobiliscie mocowanie silnika? Jakas indywidualna rzezba czy seria z Calibry podwieszona od spodu na podluznicy?



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Ford Fiesta MK7 '15 1.5 TDCI +++ :D
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
zatorek
Grupa Podkarpacka
główny fotograf


Auto: Avensis
Imie: Łukasz
Wiek: 30
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 2889
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-01-07, 13:45   

ziemniak napisał/a:
zatorek, poszukaj bo bylo 100 razy pisane o tym :) to jest zmiana pojemnosci, anie zmiana silnika na taki sam :)

:dziękuje: dobry człowieku :piwo:



 
 
 
R2r
Stuntman Mike


Auto: Lanos 2.5 V6
Wiek: 35
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 86
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-07, 13:59   

ziemniak napisał/a:
zatorek, poszukaj bo bylo 100 razy pisane o tym :) to jest zmiana pojemnosci, anie zmiana silnika na taki sam :)

@R2r; z ciekawosci; jakie zrobiliscie mocowanie silnika? Jakas indywidualna rzezba czy seria z Calibry podwieszona od spodu na podluznicy?


Tylko od strony rozrządu indywidualna rzeźba ale z wyko wykorzystaniem seryjnych części.

Co do papierów dokładnie, jedziesz na diagnostykę, prosisz o wystawienie piapiery stwierdzającego zmianę pojemności, z tymi papierami i dowodem jedziesz do urzetu i już po chwili masz legalny samochód :D



Lanborghini 2.5 V6 24V

"...Jeśli go nie znałeś, to nie żałuj...'
 
 
zmien
Weteran
Agent Tomek


Auto: Opel Vectra C wściekłe 2.0T/VC 2.0 175 KM
Imie: Tomek
Wiek: 29
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 5393
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2010-01-07, 14:02   

R2r, a OC pozostaje? Z tego co kojarzę to ziemniak nic nie dopłacał do OC.



www.photoblog.pl/paulik9
Daewoo Lanos 1.5 100KM, Vectra C było 2.2 147KM jest 2.0T 175KM, Vectra C modyfikowana genetycznie 2.0T 220KM w kombi :P
 
 
 
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt