X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] R2r, 2.5L V6 24V

Autor Wiadomość
R2r
Stuntman Mike


Auto: Lanos 2.5 V6
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 86
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-07, 12:19   [Lanos] R2r, 2.5L V6 24V

Marka / Model - Daewoo / Lanos
Pojemność silnika - 2498cm3
Liczba koni - 170KM (125kW) (teraz nieznane)
Max Moment - 230Nm @ 3200RPM (teraz nieznane)
Rocznik - 2001

Modyfikacje:
Nie bawię się w tuning optyczny ma wyglądać jak najbardziej seryjnie. Preferuję modyfikacje poprawiające osiągi zachowanie się samochodu na drodze.

Tuning mechaniczny:
Układ napędowy:
- Swap silnika 2.5L V6 24V (X25XE)
- Skrzynia biegów F20
- Wariator zapłonu (gaz)
- Wałki rozrządu ssące (wałki G) od 3.0L

Zawieszenie:
- Tylna belka SAAB 900 z dodatkowym stabilizatorem,
- Amortyzatory Bilstein B8 przód i tył
- Sprężyny Eibach -45mm
- Rozpórka kielichów, robiona na zamówienie.
- Dolna rozpórka zawieszenia
- Poliuretanowe tuleje w tylnej belce

Hamulce:
- Piasty 5cio śrubowe
- Tarcza przód, Zimmerman 288mm nawiercana.
- Tarcza tył, Zimmermann 286mm nawiercana.
- Zaciski przód i tył Vectra B
- Klocki przód, Ferodo DS2500.
- Klocki tył, Ferodo Premiere
- Płyn DOT 5.1
- Przewody w oplocie.

Wydech:
Robiony cały na zamówienie w M-Tech w Pruszkowie, wydech przelotowy, stal kwasoodporna 2,5", katalizator metalowy uniwersalny do 3.2L metalowy blok 4otwory/in, tylny tłumik przelotowy robiony na zamówienie wyglądem zbliżony do seryjnego (od seryjnego różni się tym, że końcówka która wygląda jak seryjna jest 2,5").

Tuning stylistyczny:
Felgi:
Lato - OZ Racing SUPERTURISMO 15"
Zima - Felga stalowa 15"

Nadwozie:
Mała lotka na klapie bagażnika
Nowe skrócone chlapacze :)

W przygotowaniu GTV6:
- 2.5 V6 biturbo
- F28 Getrag



Lanborghini 2.5 V6 24V

"...Jeśli go nie znałeś, to nie żałuj...'
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
zatorek
Grupa Podkarpacka
główny fotograf


Auto: Avensis
Imie: Łukasz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 2889
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-01-07, 12:23   

No czekamy na foty z niecierpliwością jak wygląda te cichy killer ;)
R2r napisał/a:
Lato - OZ Racing SUPERTURISMO 15"

pikna felga :brawo:

autko masz do jazdy na codzień czy może na wieczorno-nocne wypady? ;)



 
 
 
R2r
Stuntman Mike


Auto: Lanos 2.5 V6
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 86
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-07, 12:34   

zatorek napisał/a:
No czekamy na foty z niecierpliwością jak wygląda te cichy killer ;)

No teraz w pracy siedzę a tu nie mam, ale nic specjalnego z wierzchu, Czarna seria w sedanie. :D Tak czy siak wrócę do domu to poszukam i wrzucę co nieco.

zatorek napisał/a:
autko masz do jazdy na codzień czy może na wieczorno-nocne wypady? ;)


Na co dzień, standardowy rodziny samochód, na miasto i trasę, ale na wieczorno-nocne wypady też :D . Taki wielozadaniowy. Zawieszenie wyregulowane do pokonywania jak najszybciej zakrętów (nie bawi mnie 1/4mili, wolę tory i zakręty). A i dostosowane tak, że pakuję bagaże, zonę i znajomych i jedziemy w góry :D

[ Dodano: 2010-01-07, 12:41 ]
Znalazłem na pulpicie w pracy jedno foto Lanka z zewnątrz:



Lanborghini 2.5 V6 24V

"...Jeśli go nie znałeś, to nie żałuj...'
 
 
qba_o
Z importu ;)

Auto: Nexia 96' HB 1.5 16v + lpg
Imie: Kuba
Wiek: 40
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 211
Skąd: W-wa
Wysłany: 2010-01-07, 12:48   

No ładne cacko :brawo:

Jak tam się spisuje 2,5 nie ma problemów ze sterownością ? Jakie ogólne wrażenia z jazdy?

Sprężyny dedykowane do Lanosa czy z innego?
 
 
 
R2r
Stuntman Mike


Auto: Lanos 2.5 V6
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 86
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-07, 12:56   

qba_o napisał/a:
No ładne cacko :brawo:

Jak tam się spisuje 2,5 nie ma problemów ze sterownością ? Jakie ogólne wrażenia z jazdy?

Kwestia zestrojenia zawieszenia - mi już się bardzo dobrze prowadzi, z resztą silnik nie jest jakoś bardzo cięższy od seryjnego, aluminiowy silnik.

Sprężyny dedykowane do Lanosa czy z innego?


tak dedykowane do Lanosa

Jak będzie jakiś spot w warszawie w lutym to podjadę, na razie mam remont w mieszkaniu.



Lanborghini 2.5 V6 24V

"...Jeśli go nie znałeś, to nie żałuj...'
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
qba_o
Z importu ;)

Auto: Nexia 96' HB 1.5 16v + lpg
Imie: Kuba
Wiek: 40
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 211
Skąd: W-wa
Wysłany: 2010-01-07, 13:00   

Swap, gdzie robiłeś? długio szukałeś silnika?
 
 
 
zatorek
Grupa Podkarpacka
główny fotograf


Auto: Avensis
Imie: Łukasz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 2889
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-01-07, 13:01   

qba_o napisał/a:
nie ma problemów ze sterownością ?

właśnie mnie to strasznie ciekawi.. czy ciężar jednostki coś nie poknocił z prowadzeniem ;)
jakie masz kapcie na tyc felgach na lato? z tyłu wydaje się jakby z deka za duży profil? :myśli:



 
 
 
R2r
Stuntman Mike


Auto: Lanos 2.5 V6
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 86
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-07, 13:08   

zatorek napisał/a:
qba_o napisał/a:
nie ma problemów ze sterownością ?

właśnie mnie to strasznie ciekawi.. czy ciężar jednostki coś nie poknocił z prowadzeniem ;)
jakie masz kapcie na tyc felgach na lato? z tyłu wydaje się jakby z deka za duży profil? :myśli:


195/55 R15 potrzebowałem większe koło 14" nie wchodzi bo tarcze za duże, a potrzebowałem mieć większy obwód koła niż normalnie, co by przełożenie na asfalt się zmieniło, ale i tak przy skrzyni D16, mogłem zamielić kołami z 3ego biegu :lol: .

Co do sterowności już pisałem, silnik nie jest wiele cięższy od seryjnego. Nie bez powodu mam Tylną belkę od SAAB 900 z dodatkowym stabilizatorem no i Amortyzatory Bilstein B8. Teraz jest fajny i neutralny, robi na drodze to co mu każę. Mogę tył uślizgnąć np. sterując tylko gazem i to wtedy kiedy chcę a nie kiedy Lanos sobie chce :D

Po wielu próbach i najróżniejszych konfiguracjach zawieszeń dobrałem co potrzeba. Koła i opony, też dobrane pod kątem sterowności, wszystko musi współgrać.

Jak mówiłem grunt to zestrojenie zawieszenia, poluję jeszcze na stabilizator przedni OMP - biały kruk normalnie ale jest.



Lanborghini 2.5 V6 24V

"...Jeśli go nie znałeś, to nie żałuj...'
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-01-07, 13:20   

Juz nie raz pisalem ze Vka nie jest duzo ciezsza od c20xe - rzedu 30kg max, wiec bez przesady ;)

@R2r fajnie ze wkoncu cos wrzuciles o Lanku :) Napisz prosze jaki problem miales z serwem hamulcowym, czy nie mozna bylo poprostu wymienic kolktora dolotowego na krotki z Omki?

Widze ze masz katalizator - chcialbym Cie o cos doptac ;)
R2r napisał/a:
4otwory/in

Czy to jest ten kat, ktory Niemiaszki nazywaja w swoim jezyku 400-zeller kat? :)
Bo nie moge dojsc o co im biega ;P
Rozumiem ze to jest ilosc oytworow na powierzchnie jednego cala?
Pozdrawiam



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
R2r
Stuntman Mike


Auto: Lanos 2.5 V6
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 86
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-07, 13:27   

ziemniak napisał/a:
Juz nie raz pisalem ze Vka nie jest duzo ciezsza od c20xe - rzedu 30kg max, wiec bez przesady ;)

@R2r fajnie ze wkoncu cos wrzuciles o Lanku :) Napisz prosze jaki problem miales z serwem hamulcowym, czy nie mozna bylo poprostu wymienic kolktora dolotowego na krotki z Omki?

Widze ze masz katalizator - chcialbym Cie o cos doptac ;)
R2r napisał/a:
4otwory/in

Czy to jest ten kat, ktory Niemiaszki nazywaja w swoim jezyku 400-zeller kat? :)
Bo nie moge dojsc o co im biega ;P
Rozumiem ze to jest ilosc oytworow na powierzchnie jednego cala?
Pozdrawiam


30kg nawet mniej

Z serwem ?! ee nie ma tragedii - jak się popieści to się zmieści :D . Co do kolektora, ten jest lepszy, lepiej działa w nim efekt zmiennych długości kolektora (w lanku to się zwało VGIS)

Tak ja kupiłem polską produkcję jakiś uniwersalny do pojemności 3.2L. Efekt jest taki że diagnosta był w szoku bo spaliny mam czystsze niż powietrze na zewnątrz :hahaha: A wydech jest "luźny". Tak 4 otwory na powierzchni 1 cala.



Lanborghini 2.5 V6 24V

"...Jeśli go nie znałeś, to nie żałuj...'
 
 
zatorek
Grupa Podkarpacka
główny fotograf


Auto: Avensis
Imie: Łukasz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 2889
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-01-07, 13:35   

R2r napisał/a:
Efekt jest taki że diagnosta był w szoku bo spaliny mam czystsze niż powietrze na zewnątrz


Hehe bajera :D
ale odpowiedzcie mi na jedno pytanie, bo Ty i ziemniak masz/miałeś 2,5 pod maską.. i jak to jest z tymi papierami? Bo weszło to z tym że motor jest częścią zamienna.. i jak to w tym momęcie traktowac?



 
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-01-07, 13:39   

zatorek, poszukaj bo bylo 100 razy pisane o tym :) to jest zmiana pojemnosci, anie zmiana silnika na taki sam :)

@R2r; z ciekawosci; jakie zrobiliscie mocowanie silnika? Jakas indywidualna rzezba czy seria z Calibry podwieszona od spodu na podluznicy?



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
zatorek
Grupa Podkarpacka
główny fotograf


Auto: Avensis
Imie: Łukasz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 2889
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-01-07, 13:45   

ziemniak napisał/a:
zatorek, poszukaj bo bylo 100 razy pisane o tym :) to jest zmiana pojemnosci, anie zmiana silnika na taki sam :)

:dziękuje: dobry człowieku :piwo:



 
 
 
R2r
Stuntman Mike


Auto: Lanos 2.5 V6
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 86
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-07, 13:59   

ziemniak napisał/a:
zatorek, poszukaj bo bylo 100 razy pisane o tym :) to jest zmiana pojemnosci, anie zmiana silnika na taki sam :)

@R2r; z ciekawosci; jakie zrobiliscie mocowanie silnika? Jakas indywidualna rzezba czy seria z Calibry podwieszona od spodu na podluznicy?


Tylko od strony rozrządu indywidualna rzeźba ale z wyko wykorzystaniem seryjnych części.

Co do papierów dokładnie, jedziesz na diagnostykę, prosisz o wystawienie piapiery stwierdzającego zmianę pojemności, z tymi papierami i dowodem jedziesz do urzetu i już po chwili masz legalny samochód :D



Lanborghini 2.5 V6 24V

"...Jeśli go nie znałeś, to nie żałuj...'
 
 
zmien
Weteran
Agent Tomek


Auto: Opel Vectra C 2.0T/Octavia 2 1.6
Imie: Tomek
Wiek: 33
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 5397
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2010-01-07, 14:02   

R2r, a OC pozostaje? Z tego co kojarzę to ziemniak nic nie dopłacał do OC.



www.photoblog.pl/paulik9
Daewoo Lanos 1.5 100KM, Vectra C było 2.2 147KM jest 2.0T 175KM, Vectra C modyfikowana genetycznie 2.0T 220KM Skoda Octavia 1.6....
 
 
 
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt