X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


Mody Silnika Nesia 16v

Autor Wiadomość
sMaD

Auto: Daewoo Nexia 16V
Imie: Adrian
Wiek: 34
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 32
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-08-07, 18:44   Mody Silnika Nesia 16v

Witam, jestem tu nowy a tak poza tym to też jestem świeżym użytkownikiem nexi ( 2miesiace) zrobiłem już prawie 4tyś kilometrów i niestety sie popsuła. A mianowicie wystrzeliło mi świece co sie okazało po oględzinach iż już ją kiedyś wystrzeliło i była dorabiana tuleja którą szlak trafił (była po prostu wkręcona i ją też wyrwało trzeba gwintować itp) więc jak już będę rozbierał silnik to chciałbym sie dowiedzieć o modyfikacje jakie można było by przeprowadzić, tuleje nową zrobi mi znajomy co ma zakład i zajmuje sie oprócz szlifem spawaniem aluminium więc zrobi mi to porządnie, a przy okazji planowania głowicy mógłby trochę ją ściąć. Czy ktoś sie orientuje ile by można było ściąć bez dodatkowych przeróbek (skracanie czegoś tak, podnoszenie świec do góry itp.) czy warto taką operacje wogóle przeprowadzać, nabyłem już nowe filtry oleje, zestaw uszczelek( w trasie złapałem wyciec spod klawiatury i z aparatu zaplonowego (simering) czy przy okazji ruszyć coś jeszcze? pierścienie tłoki zawory czy coś? Autko jest z 1997roku i ma przebieg 123tyś, miało zmieniony rozrząd przy 98tyś. posiada instalacje gazową.



Idzie do kasacji po wczorajszej kolizji :|
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Bourne
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-07, 18:54   

Nic nie wymodzisz przy tym silniku
 
 
sMaD

Auto: Daewoo Nexia 16V
Imie: Adrian
Wiek: 34
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 32
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-08-07, 19:29   

nic sie nie da zrobić?? a czy nie ten sam silnik jest w nubirze po modyfikach jako 1.6 16v 106km?? tak z ciekawości pytam.



Idzie do kasacji po wczorajszej kolizji :|
 
 
FiRe86
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-07, 19:56   

sMaD, ale ty masz 1.5 16V no nie?? A splanowanie głowicy o 0.8 setek powinno ci dodac przyrost mocy...
 
 
sMaD

Auto: Daewoo Nexia 16V
Imie: Adrian
Wiek: 34
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 32
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-08-07, 20:14   

tak mam 16V. i przy okazji chce coś w nim grzebnąć, bo jak już poskładam to zapewne nie rozkręcę bo dużo jeżdżę więc to jedyna okazja, a może ktoś z forumowiczów robił jakieś mody może jakieś inne ogólnie i coś podpowie.



Idzie do kasacji po wczorajszej kolizji :|
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
FiRe86
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-07, 20:44   

Więc ZIEMNIAK masz klienta :D :piwo:
 
 
^Stasio^
Przyjaciel
..::NEXIA TEAM::..


Auto: NEXIA
Imie: Przemek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 3006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-08-07, 21:07   

rób swapa i nie baw sie z tym :D



[Za duży obrazek w podpisie]
SWAP - NIESTETY NIEMA GO ANI W SPRAYU, ANI NIE DA SIĘ PRZYKLEIĆ NA TAŚMĘ DWUSTRONNĄ, NIE ŚWIECI NIESTETY TEŻ NA NIEBIESKO
 
 
 
Bradley
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-07, 21:41   

Z gowna bata nie ukrecisz. Kasy, ktora wlozysz w modyfikacje tej padliny w zasadzie nie odzyskasz. Najlepszym przykladem jest Michu, ktory uzyskal 105,43634643232 KM z tego silnika az w koncu trach i sie spieprzyl. Teraz ma SEHa i jest szczesliwym czlowiekiem :hahaha:
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7536
Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-08-08, 08:32   

No oczywiscie najlepiej zrobic SWAP ale kolga juz zrobil jakkies inwestycje w kierunku naprawy tego silnika :) 1.5 16v dac sie da wykrecic. Moze poprostu zacytuje kolege z innego forum, ktory mial cos ponad 110km ;-)
ade napisał/a:
Jako, ze musze bronic dobrego imienia 16ki:D

dam kilka rad co zrobic zeby auto smigalo:]

1. wypierdzielic te idiotyczne dodatki w dolocie, jak chcemy zostac przy seryjnej puszce to najlepiej puscic rurke z nierdzewki przepustnica puszka filtra o srednicy zblizonej do sr. przepustnicy, wywalic te diwajsy z nadkola, i zrobic dolot zimnego powietrza

2. zrobic program/chipa.. w zasadzie to wystarczy przesunac samo odciecie, 7500 jest ok..

3. co do wydechu to ciezko wyczuc, wychodzi, ze najlepiej sprawdza sie seryjna srednica, 2 przelotowe, jeden w miejsce kata, jeden na koncu, uwaga!! bardzo wazne zeby tlumik na koncu nie mial wiekszej srednicy niz reszta ukladu... ale tutaj to jest loteria jak nas nie stac na dobry uklad wydechowy

to powinno nam dac okolo 95km i do tego ladny przebieg momentu

a teraz co planowalem zrobic ale nie zrobie.... powinno to dac stale 9,5 do 100ki i jakies 16,6 na 400m bez wybebeszania, spokojnie wszytkei 2,0 8v gsi 115ki bedziemy zjadac itp

- kolektor dolotowy z lanosa, mozna rozkminic sterowanie za pomoca podcisnienie (tak jak w oryginalne) i jakis prosty ukladzik do zmiany dlugosci kanalow przy zadanych obrotach lub prosciej przelacznik na kierownicy... mozna tez zrobic to za pomoca silownika od centralnego zamka i sterowanie jw

- kolektor wydechowy (najtaniej zaadaptowac z gsi16v)

- glowica, najlepiej profi zrobic ale to conajmniej 1500zl... ew. same kanaly szlifnac i splanowac ja ile wlezie:D tylko uwaga!!!

przy mocnym planowaniu konieczne regulowane kolka rozrzadu!!!

najlepiej to zrobic wszytko a pozniej sobie kupic smt6:D zawsze jak cos zostanei do nastepnego auta...

mysle, ze realne jest okolo 115km po zrobieniu profi glowicy i okolo 105 bez robienia glowicy...

przy czym to nie jest 105km przy 7000 a wczesniej lipa tylko auto ciagnace od 3500 do 7500 a to wlasnie daje przewage nexii nad roznymi innymi silniczkami;]



ja mam zrobiony tak jakby stage 1 + dolozne te kolka, ktore na ch... mi sie przydaly...

z aut o podobnej pojemnosci od nexii szybsze jak narazie byly tylko civic coupe 1.5 105km (czy jakos tak), ibiza sxi system porscher 1,5 idzie leb w leb, swistak gti zdrowy egzemplarz jest szybszy... do tego szybsze powinny byc 106ki rallye, rover 114gti..

civic 1.5 vtec w serii jezdzi podobnie ale bardzo latwo zrobic zeby byl szybszy, hmm to chyba tyle co mi sie przypomina;]



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Ford Fiesta MK7 '15 1.5 TDCI +++ :D
Jeep WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt