Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2010-01-20, 07:14 [Lanos] co sądzicie o lanosie z silnikiem 1.4 czy warto kupi
jak w tytule. czy warto kupic z tym silnikiem. teraz mam lanosa 1.5 8V wiem ze to dobre silniki. ale trafił się od I wlasciciela i zastanawiam się nad zmianą.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
CapsLock [Usunięty]
Wysłany: 2010-01-20, 08:46
dakota, będzie Ci mulic strasznie. daj se spokój z mniejszym silnikiem :-)
1,5 starczy ci
i wg. mnie nie powinienes sie zamieniać
pcywa mgr inż. :) :P
Auto: Renault Grand Scenic 2.0 T
Imie: Piotr Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Kwi 2008 Posty: 129 Skąd: kraków
Wysłany: 2010-01-20, 10:31
1.5 ma prawie 90 koni a 1.4 ledwo 75 a to jest różnica - jak kupowałem lanosa to jeździłem wszystkimi silnikami 1.5 8v był całkiem ok tylko wspomy nie miał, 1.4 był 2 lata młodszy ale nie przyspieszał i był strasznym mułem - nie polecam auta z tym silnikiem.
d@rek [Usunięty]
Wysłany: 2010-01-20, 10:40
pcywa napisał/a:
1.5 ma prawie 90 koni a 1.4 ledwo 75 a to jest różnica - jak kupowałem lanosa to jeździłem wszystkimi silnikami 1.5 8v był całkiem ok tylko wspomy nie miał, 1.4 był 2 lata młodszy ale nie przyspieszał i był strasznym mułem - nie polecam auta z tym silnikiem.
Co gorsza 1.4 wcale mniej nie palą:(
Daniel Grupa Małopolska _
Auto: GM & VAG Pomógł: 50 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 6803
Wysłany: 2010-01-20, 13:52
a jaki jest powód zmiany? obecne auto Ci się psuje? ja pomykam 1.5 16V i jestem zadowolony, czasem brakuje mi mocy/ KM więc Ja bym szedł w górę a nie w dół z mocą
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Figur Przyjaciel Prezes Zarządu
Auto: Renault Laguna 3 2.0 16V
Imie: Marcin Pomógł: 108 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Sty 2009 Posty: 10015 Skąd: Świecie (CSW)
Wysłany: 2010-01-20, 14:01
Nie są polecane. Palą jak smoki, zero dynamiki. Zostań przy swoim. Dobrze Ci radzę.
Ciężko jest lekko żyć...
Yoshi Weteran
Auto: Opel
Imie: Grzesiek Pomógł: 174 razy Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8448 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2010-01-20, 21:53
zamienił stryjek siekierkę na ...
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
1robecki [Usunięty]
Wysłany: 2010-01-21, 11:31
Mam 1.4 sed, jeżdżę ponad pół roku i napiszę Ci tak- felcia 1.3, którą jeździłem przed lankiem była dynamiczniejsza, a jeśli chodzi o spalanie, to żarła 1 litr mniej na 100km. Ten pali 8,5 l benzyny, lub 9 l LPG na 100km w cyklu mieszanym.
Codziennie przejeżdżam w sumie 100km z czego 26 po mieście, 74 trasa (w jedną stronę za jednym machem 13 m + 37 t= 50km).
Szczerze- silnik to w porównaniu z Kadettem 1.4 to porażka.
Nie wiem, co tam napitolili, ale kadi nie dość, że mniej palił, to był zdecydowanie żwawszy.
A tak po prawdzie, to Manta z motorem 20E mieściła się w 9/100km, a miała po wymianie zaworów i wałka 125PS i 9,4s do 100km/h.
Stąd plany na motor opel/vauxhall c20xe- chyba tak to się pisze.
Kupiłem ze względu na nie bitą budę i mały przebieg.
Ogólnie Lanek jest na +, biorąc pod uwagę ceny i dostępność gratów oraz wygodę podróżowania, zresztą sam wiesz, ale 1.4 wymaga wymiany- jak piszą przedmówcy- za mało dynamiczny, za bardzo paliwożerny.
Jeśli ten 1.4 jest bardziej zadbany, niż Twój, to se motor i ulubione zabawki poprzekładaj i tyle. Uporządkowanie papierów to 2 wnioski w urzędzie dot. wymiany silnika.
1.4 byl zrobiony po to zeby spelnial norme spalin EUR3,do lanosa najlepiej 1.5 8V
Pietro Weteran
Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr Pomógł: 341 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Gru 2007 Posty: 4665 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-01-23, 10:34
wnd napisał/a:
1.4 byl zrobiony po to zeby spelnial norme spalin EUR3,
A 1.6 nie spełniał?
Figur Przyjaciel Prezes Zarządu
Auto: Renault Laguna 3 2.0 16V
Imie: Marcin Pomógł: 108 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Sty 2009 Posty: 10015 Skąd: Świecie (CSW)
Wysłany: 2010-01-23, 10:55
Pietro napisał/a:
A 1.6 nie spełniał?
Ale to chyba EUR2
Ciężko jest lekko żyć...
Pietro Weteran
Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr Pomógł: 341 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Gru 2007 Posty: 4665 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-01-23, 11:15
Figur napisał/a:
Ale to chyba EUR2
Już od roku 2000 Lanosy eksportowane na zachód musiały spełniać normę Euro-III. Tyczyło to też silników 1.6. Na naszym rynku 1.6 spełniający tę normę pojawił się w 2002/2003 roku.
profil skasowany [Usunięty]
Wysłany: 2010-01-23, 12:25
W roku 2002 w związku z wprowadzeniem przez producenta norm Euro III tuż za kolektorem ssącym pojawił się pionowy katalizator który zastąpił ten starszy leżący oraz jeszcze jedna sonda Lambda.
Bobek Grupa Śląska
Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał Pomógł: 157 razy Wiek: 32 Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 6090 Skąd: SY
Wysłany: 2013-12-19, 09:58
smigam lanim 1.4, generalnie jak koledzy - wóz zamula.
Aczkolwiek jak jezdzisz sam i nie wozisz kilkudziesieciu kilogramów w bagazniku jest ok - problem sie zaczyna gdy chcesz jechac w 4 osoby gdzies dalej.
Generalnie 1.5 to lepsza opcja niz 1.4
War... war never changes...
darewnoo Żywa encyklopedia DU
Auto: Joyster, Shiraz, Bucrane i inne :D
Imie: Kondzio Pomógł: 12 razy Wiek: 12 Dołączył: 16 Cze 2009 Posty: 3584 Skąd: Walowa Stola :D