Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Znaczy tak: musiałbym znaleźć odpowiednie i do tego zdrowe V6, wybebeszyć Espero aż do grodzi przedniej i wpakować nowy silnik na miejsce starego? Jak rozumiem, wszystko pasuje P&P bez większych przeróbek, wyłączając może mocowanie silnika i kilka innych pierdół? (Nie przyglądałem się temu jeszcze). Widziałem kilka V6 z Vectry, przeraża mnie jedynie koszt zakupu i robocizny, choć kusząca jest to perspektywa. Zdolnego mechaniora, który mógłby ogarnąć temat mam u siebie na miejscu.
Powiedzcie mi jeszcze, ile średnio trwa taka operacja wymiany serducha?
Achtung Panzer!
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł Pomógł: 183 razy Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22328 Skąd: WT
Wysłany: 2018-01-11, 15:03
Zależne od ilości kapusty w Twoim portfelu jak coś wyjdzie, możliwości przerobowych mechanika i czy nowa jednostka wymaga przeglądu / remontu kapitalnego.
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi.
Gdyby nie jedna bardzo istotna rzecz, swap na c20xe udałby się w jeden weekend.
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2018-01-13, 23:04
Sonny napisał/a:
Znaczy tak: musiałbym znaleźć odpowiednie i do tego zdrowe V6, wybebeszyć Espero aż do grodzi przedniej i wpakować nowy silnik na miejsce starego? Jak rozumiem, wszystko pasuje P&P bez większych przeróbek, wyłączając może mocowanie silnika i kilka innych pierdół? (Nie przyglądałem się temu jeszcze). Widziałem kilka V6 z Vectry, przeraża mnie jedynie koszt zakupu i robocizny, choć kusząca jest to perspektywa. Zdolnego mechaniora, który mógłby ogarnąć temat mam u siebie na miejscu.
Powiedzcie mi jeszcze, ile średnio trwa taka operacja wymiany serducha?
wsadzenie v6 do DU jest proste, ale jak ma bezawaryjnie jeździć to już nie, szykuj około 10 tysi jak chcesz mieć wszystko dobrze ogarnięte, pomijam oczywiście fakt w miarę zdrowego motoru i nie żartuje z kwotą, sam mam V6 w lanosie i wiem ile to czasu i kasy kosztowało a w sumie projekt jeszcze nie dopieszczony tak jak bym chciał
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Znaczy tak: musiałbym znaleźć odpowiednie i do tego zdrowe V6, wybebeszyć Espero aż do grodzi przedniej i wpakować nowy silnik na miejsce starego? Jak rozumiem, wszystko pasuje P&P bez większych przeróbek, wyłączając może mocowanie silnika i kilka innych pierdół? (Nie przyglądałem się temu jeszcze). Widziałem kilka V6 z Vectry, przeraża mnie jedynie koszt zakupu i robocizny, choć kusząca jest to perspektywa. Zdolnego mechaniora, który mógłby ogarnąć temat mam u siebie na miejscu.
Powiedzcie mi jeszcze, ile średnio trwa taka operacja wymiany serducha?
wsadzenie v6 do DU jest proste, ale jak ma bezawaryjnie jeździć to już nie, szykuj około 10 tysi jak chcesz mieć wszystko dobrze ogarnięte, pomijam oczywiście fakt w miarę zdrowego motoru i nie żartuje z kwotą, sam mam V6 w lanosie i wiem ile to czasu i kasy kosztowało a w sumie projekt jeszcze nie dopieszczony tak jak bym chciał
Też wstępnie z moim ulubionym mechanikiem policzyliśmy taki koszt wpakowania jednostki V6 do Espero. Powiedział mi dokładnie to samo co Ty. Póki co nie mam tyle kapusty ale nie mówię nie w przyszłości. Niemniej mechanior już się napalił na tę robótkę i sam pomoże mi znaleźć i wybrać motor.
Na razie odpuszczam temat ale z pewnością do niego wrócę.
Achtung Panzer!
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł Pomógł: 183 razy Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22328 Skąd: WT
Wysłany: 2018-01-15, 08:30
Zacznij więc od zgromadzenia elementów, łatwiej co miesiąc kupić coś niż na raz wszystko.
Panowie odgrzeje trochę kotleta, a wiec tak, silnik x30xe w Lanosku juz siedzi do pełni szczęścia potrzebuje pomocy w podpięciu immo moze ktos sie borykał z tym problemem? Wiązka nwm czy od manuala czy od automata, kompa mam AF z petla i pestka kupiony caly zestaw z omegi, piny podpiete wg schematu Autodaty i wszystko powinno banglać ale check mruga zamiast swiecić co świadczy o tym że immo nas blokuje.. Do modołu immo do pin 6 powinien wchodzic sygnał czujnika predkości w omedze brany z pompy ABS tego nie mam podpietego pod nic jedni pisza że powinno działać ale niestety nie działa, robił to juz ktos i mógłby pomoc?? Dzięki z góry
carl123 Progress
Imie: Daniel
Wiek: 33 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 1235 Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2020-05-17, 00:51 Re: [-] Montaz V6 do Daewoo - pytania, odpowiedzi & obal
ziemniak napisał/a:
Jako ze V6 w Daewoo to mocno dyskusyjny temat, postanowilem zalozyc ten topic, aby rozwiewac ewentualne watpliwosci ludzi jezeli chodzi o montaz tego silnika w naszych autkach Jezeli ktokolwiek ma jakies pytanie n.t. swapa tego silnika, prosze pytac tutaj Mam nadzieje ze moderatorzy sie nie obraza
Dobrym slowem wstepu
1. Podluznice sie nie rozjezdzaja
2. Auto ma trakcje - kwestia odpowiednich opon
3. Auto nie wypada z zakretow
4. Prowadzi sie calkiem normalnie
5. Waga C25XE jest okolo 20-30kg wieksza nic C20XE, wiec bajka jest to, ze V6 jest newiadomo jak ciezkie
6. Zeby zamontowac ten silnik, wcale NIE TRZEBA ciac podluznic Jest mocowany na fabrycznej lapie innego Opla. Na zamontowanie silnika sa dwa sposoby - albo na ori mocowaniu <np w Nexii>, albo przez wywiercenie dwoch nowych otworow montazowych
7. Auto po swapie na taki silnik jak najbardziej NADAJE sie do jazdy na codzien - sa przynajmniej 3 przyklady na to, ze takie autko, poza tym ze robi sie mega szybkie, nie traci zadnych swoich wlasciwosci uzytkowych
To tak mi sie na poczatek nasunelo
Mam nadzieje ze temat bedzie mial powodzenie
Interesuje mnie 6 punkt, o lapie z jakiej fury mowa, vectra a v6, calibra v6?
ziemniak Weteran
Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek Pomógł: 140 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 7538 Skąd: Białystok
Łapa bez klimy, a jak ktoś chce mieć klimę to co wtedy?
Jak wygląda spraa przewodów do wspomagania?
Jak średnicę wydechu ma v6 w serii? Wiem że pisane było o customach od 2.5", przez 2.75" po 3", ale nia padła odpowiedź ile ma seria.k
Który dolot lepszy, z omegi(on tam miał jeszcze rezonator i dodatkową przepustnicę po drodze chyba, co z tym wtedy?) sintry, czy może ten z 3.2 z vectry c?
Czy w przypadku d16 dalej jedyne słuszbe zamachy to c20xe(płaski albo garnek) bo jednak przez lata to zniknęło z rynku i teraz można za cenę zamachu z xe kupić cały słupek v6, są jakieś alternatywy?
EDIT: Okazyjnie trafiło się płaskie koło z xe, ale info może przydać się dla potomnych.
Jest jeszcze dziwny kolektor dolotowy z b308, testował ktoś?