X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


wysokie obroty na biegu jałowym

Autor Wiadomość
pafni
www.stopquadom.pl

Auto: nubira
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 243
Wysłany: 2007-08-14, 14:45   wysokie obroty na biegu jałowym

Witam!
No właśnie, i na gazie i na benzynie dostaje moj lanek zbyt wysokich obrotów, podejrzewałem nieszczerlnośc w przewodach od filtra powietrza do kolektora, ale jakoś nic tam nie znalazłem, może ktoś ma jakieś sugestie? :myśli:
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-08-14, 14:48   

szukaj dalej ;p :) posprawdzaj tez wezyki podcisnienia :) No i sprawdzaj czy cos popekane nie jest :)

[ Dodano: 2007-08-14, 15:48 ]
wzglednie przy okazji ewentualnie wyczysc silniczek krokowy :)

[ Dodano: 2007-08-14, 15:49 ]
Wrzucasz na godzine do Nafty i jest jak nowka :D tylko daj mu wyschnac bo sie zjara ;p



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
Bradley
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-14, 14:54   

Reset kompa :P
 
 
pafni
www.stopquadom.pl

Auto: nubira
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 243
Wysłany: 2007-08-14, 15:01   

Bradley napisał/a:
Reset kompa :P
Jaki reset kompa ?? ? Człowieku nie dobijaj mnie bo i tak mnie boli noga ,że łazic nie moge.

[ Dodano: 2007-08-14, 16:02 ]
[quote="ziemniak"]szukaj dalej ;p :) posprawdzaj tez wezyki podcisnienia :) No i sprawdzaj czy cos popekane nie jest :)

[ Dodano: 2007-08-14, 15:48 ]
wzglednie przy okazji ewentualnie wyczysc silniczek krokowy :)
Silnik krokowy czyściłem w kwietniu , chyba to nie to :omg:
 
 
Bradley
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-14, 15:06   

Zresetuj komputer... akumulator, klemy i te sprawy...

Skoro masz takie kwiatki na lpg i benzynie to krokowiec to nie jest. Chyba, ze masz jakas instalke gazowa na krokowcu.

Hmmm...lapie lewe powietrze?
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-08-14, 17:05   

Bradley napisał/a:
Hmmm...lapie lewe powietrze?

Prawdopodobnie tak :) Dlatego mowie koledze zeby jeszcze raz wsio posprawdzal ;p

Co do reseta kompa ; odlaczasz kleme aku na 5 minut, pozniej wlaczasz silnik i dajesz mu na luzie popracowac bez dodawania gazu aaz sie wlaczy wiatrak ;p



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
sq9byk


Auto: Nexia sedan GL 8V
Imie: Jurek
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 117
Skąd: JO90FB
Wysłany: 2007-08-14, 17:18   

Sprawdź czy wtyk z krokowego masz dobrze włożony.Też mam gaz i wyskoczyła mi wtyczka z krokowego,(nie wiem jakim cudem)to silnik wył na 3tys obrotów i na benzynie i na gazie.
 
 
Ralf
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-14, 17:33   

hmmm... jakby łapał lewe powietrze to raczej by się dusił niż miał wysokie obroty - tu raczej coś z krokowcem ;)
 
 
pafni
www.stopquadom.pl

Auto: nubira
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 243
Wysłany: 2007-08-14, 19:38   

sq9byk napisał/a:
Sprawdź czy wtyk z krokowego masz dobrze włożony.Też mam gaz i wyskoczyła mi wtyczka z krokowego,(nie wiem jakim cudem)to silnik wył na 3tys obrotów i na benzynie i na gazie.

Jutro sprawdze, o dziwo teraz jeździłem już na normalnych obrotach, jakiś chochlik siedzi i od czasu do czasu łapie dziwne obroty, ale jutro sprawdze jeszcze raz krokowca.
Narazie wielkie dzięki wszystkim! ;)
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-08-14, 22:11   

Ralf napisał/a:
hmmm... jakby łapał lewe powietrze to raczej by się dusił niż miał wysokie obroty - tu raczej coś z krokowcem ;)

Nie prawda ;-)



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
Adamo8

Auto: Leganza 2.0 CDX
Imie: Adam
Pomógł: 11 razy
Wiek: 69
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 145
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2007-08-15, 07:59   

U mnie w Ledze też czasem łapał 3000 obrotów a działo się to dość sporadycznie. Okazało się że przepustnica powietrza była luźna (poluźniły się śrubki na ośce) i czasem przepustnica stawała "bokiem".
 
 
 
pafni
www.stopquadom.pl

Auto: nubira
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 243
Wysłany: 2007-08-15, 08:51   

Adamo8 napisał/a:
U mnie w Ledze też czasem łapał 3000 obrotów a działo się to dość sporadycznie. Okazało się że przepustnica powietrza była luźna (poluźniły się śrubki na ośce) i czasem przepustnica stawała "bokiem".

Okej sprawdze, dzięki! :dziękuje:
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt