Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: nubira Pomógł: 5 razy Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 243
Wysłany: 2007-08-14, 14:45 wysokie obroty na biegu jałowym
Witam!
No właśnie, i na gazie i na benzynie dostaje moj lanek zbyt wysokich obrotów, podejrzewałem nieszczerlnośc w przewodach od filtra powietrza do kolektora, ale jakoś nic tam nie znalazłem, może ktoś ma jakieś sugestie?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
ziemniak Weteran
Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek Pomógł: 140 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 7538 Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-08-14, 14:48
szukaj dalej posprawdzaj tez wezyki podcisnienia No i sprawdzaj czy cos popekane nie jest
[ Dodano: 2007-08-14, 15:48 ]
wzglednie przy okazji ewentualnie wyczysc silniczek krokowy
[ Dodano: 2007-08-14, 15:49 ]
Wrzucasz na godzine do Nafty i jest jak nowka tylko daj mu wyschnac bo sie zjara
Auto: Nexia sedan GL 8V
Imie: Jurek Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2007 Posty: 117 Skąd: JO90FB
Wysłany: 2007-08-14, 17:18
Sprawdź czy wtyk z krokowego masz dobrze włożony.Też mam gaz i wyskoczyła mi wtyczka z krokowego,(nie wiem jakim cudem)to silnik wył na 3tys obrotów i na benzynie i na gazie.
Ralf [Usunięty]
Wysłany: 2007-08-14, 17:33
hmmm... jakby łapał lewe powietrze to raczej by się dusił niż miał wysokie obroty - tu raczej coś z krokowcem
pafni www.stopquadom.pl
Auto: nubira Pomógł: 5 razy Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 243
Wysłany: 2007-08-14, 19:38
sq9byk napisał/a:
Sprawdź czy wtyk z krokowego masz dobrze włożony.Też mam gaz i wyskoczyła mi wtyczka z krokowego,(nie wiem jakim cudem)to silnik wył na 3tys obrotów i na benzynie i na gazie.
Jutro sprawdze, o dziwo teraz jeździłem już na normalnych obrotach, jakiś chochlik siedzi i od czasu do czasu łapie dziwne obroty, ale jutro sprawdze jeszcze raz krokowca.
Narazie wielkie dzięki wszystkim!
ziemniak Weteran
Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek Pomógł: 140 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 7538 Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-08-14, 22:11
Ralf napisał/a:
hmmm... jakby łapał lewe powietrze to raczej by się dusił niż miał wysokie obroty - tu raczej coś z krokowcem
Adamo8
Auto: Leganza 2.0 CDX
Imie: Adam Pomógł: 11 razy Wiek: 69 Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 145 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2007-08-15, 07:59
U mnie w Ledze też czasem łapał 3000 obrotów a działo się to dość sporadycznie. Okazało się że przepustnica powietrza była luźna (poluźniły się śrubki na ośce) i czasem przepustnica stawała "bokiem".
pafni www.stopquadom.pl
Auto: nubira Pomógł: 5 razy Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 243
Wysłany: 2007-08-15, 08:51
Adamo8 napisał/a:
U mnie w Ledze też czasem łapał 3000 obrotów a działo się to dość sporadycznie. Okazało się że przepustnica powietrza była luźna (poluźniły się śrubki na ośce) i czasem przepustnica stawała "bokiem".