Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2010-01-31, 12:43 [Lanos] Ubywa plynu chlodniczego.
Witam.tak jak w temacie mam problem bo ubywa mi plynu chlodniczego ze zbiorniczka.jaka moze byc przyczyna???Plyn w zbiorniczku jest czysty i nic nie bulgocze.dzieki za wsparcie
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
profil skasowany [Usunięty]
Wysłany: 2010-01-31, 12:54
Jesli nie ma wycieków w okolicy silnika lub wew auta z nagrzewnicy to prawdopodobnie czeka Cię wymiana uszczelki pod głowicą bo puściła na płaszczu wodnym i płyn przedostaje się do komory spalania i płyn jest przepalany.
jak się mają spaliny? intensywność? kolor?
kandid [Usunięty]
Wysłany: 2010-01-31, 13:01
Dołącze do temetu:
U mnie jest tak:
-Pod korkiem olejowym i płynu chłod. nie ma masła - co znaczyło by pewnie że uszczelka
-Wycieków nie zauważyłem
-Jak jest zimno - bo jest zima więc musi być zimno - wszystkie auta smrodza na biało
-Oleju w silniku nie przybywa.
Co to może być a płynu ubyło pół zbiorniczka w ciągu 1,5 miesiąca?
pS: coś ktos kiedyś mówił o sprawdzaniu twardości przewodów - tylko o co z tym chodzi
profil skasowany [Usunięty]
Wysłany: 2010-01-31, 13:08
kandid napisał/a:
pS: coś ktos kiedyś mówił o sprawdzaniu twardości przewodów - tylko o co z tym chodzi
Zciśnij palcami przewód na rozgrzanym silniku i zobacz czy jest twardy czy nie.
[quote="Maniek"]czeka Cię wymiana uszczelki pod głowicą bo puściła na płaszczu wodnym i płyn przedostaje się do komory spalania i płyn jest przepalany.
Maniek coś Ty się tak naparł na tą uszczelkę pod głowicą jak płyn dostanie się do komory spalania gdzie panuje duże ciśnienie gazów spalinowych, raczej odwrotnie gazy dostaną się do układu chłodzenia i będziesz miał w układzie "gejzery" Moja rada jest taka trzeba sprawdzic wszystkie łączenia opaski itp czy nie ma gdzieś wycieku. Wyciek może być niezauważalny jeżeli na łączeniach przewodów będzie taki biały nalot to świadczy o tym że w tym miejscu jest nieszczelność trzeba zmienić opaski lub je dokręcić. Jeżeli chodzi o tzw twardość przewodów to chodzi o miejsca w których opaska ściska przewód. Wiadomo guma pod wpływem czasu traci swą elastyczność wówczas trzeba po prosty skrócić przewód o ten centymetr albo przesunąć opaskę.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
profil skasowany [Usunięty]
Wysłany: 2010-01-31, 14:56
Czytaj ze zrozumieniem!
Napisałem : Jesli nie ma wycieków w okolicy silnika lub wew auta z nagrzewnicy to prawdopodobnie czeka Cię wymiana uszczelki pod głowicą
Cała reszta to wirtualne domysły! no chyba że potrafisz postawić jednoznaczną diagnozę patrąc się na monitor i klikając w klawiaturę
Gęste białe spaliny oznaczają wyciek i przedostawanie się do komór spalania płynu chłodniczego! To widać i czuć