X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Tylne lampy sedan

Autor Wiadomość
Max87

Auto: Lanos sedan 1,5 8v SE
Imie: Paweł
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 442
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2010-02-02, 16:46   [Lanos] Tylne lampy sedan

Witam,

mam problem z tylnymi lampami, a mianowicie są bardzo zakurzone w środku i wyglada to conajmniej nie ładnie :P Szczególnie w lewej w kierunkowskazie na odbłysniku jest bardzo dużo pyłu. Pokrywy żarówek są szczelnie zamknięte i nie wiem jak to się tam dostało. Auto było kiedyś delikatnie puknięte z tyłu (nawet zderzak nie był wymieniany) i tym samym uszkodzenia mechaniczne też wykluczam. Ma ktoś pomysł jak to dokładnie oczyścić? Da się tylne lampy jakoś łatwo rozkleić, podobnie jak przednie?
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
OlekBartek
Grupa Kujawsko-pomorska

Auto: Lanos c20xe
Imie: Bartek
Pomógł: 74 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3484
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-02-02, 17:48   Re: Tylne lampy sedan

Max87 napisał/a:
Witam,

mam problem z tylnymi lampami, a mianowicie są bardzo zakurzone w środku i wyglada to conajmniej nie ładnie :P Szczególnie w lewej w kierunkowskazie na odbłysniku jest bardzo dużo pyłu. Pokrywy żarówek są szczelnie zamknięte i nie wiem jak to się tam dostało. Auto było kiedyś delikatnie puknięte z tyłu (nawet zderzak nie był wymieniany) i tym samym uszkodzenia mechaniczne też wykluczam. Ma ktoś pomysł jak to dokładnie oczyścić? Da się tylne lampy jakoś łatwo rozkleić, podobnie jak przednie?



Wiem o czym mowisz bo sam mam sedana.Mi z koleii nawpadalo much do lampy :lol: ,niestety lampa nie jest szczelna,jak sie ja odkreci to po obwodzie widac nieszczelnosci,mi udalo sie muchy wyssac odkurzaczem,ale woda ktora wleciala do srodka,spowodowala rdze,ktora nadjadla mi odblysniki.
Nie wiem czy idzie je rozkleic,ale ja jak sie wkurze to kupie nowki sztuki i tyle. ;)
 
 
 
Max87

Auto: Lanos sedan 1,5 8v SE
Imie: Paweł
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 442
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2010-02-02, 20:37   

Dzięki za podpowiedź ;) W takim razie czeka mnie demontaż i majsterkowanie. Jeżeli da rade to rozkleję lampę bo inaczej będzie ciężko zrobić to porządnie :P Szkoda kasy na nowe bo te świecą a wymieniając trzeba komplet - 12 lat eksploatacji da wyraźną różnicę w wyglądzie między nową a używaną. Wolę się pobawić bo satysfakcja większa :D Ale to dopiero na wiosnę...
 
 
 
OlekBartek
Grupa Kujawsko-pomorska

Auto: Lanos c20xe
Imie: Bartek
Pomógł: 74 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3484
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-02-02, 20:43   

Max87 napisał/a:
Dzięki za podpowiedź ;) W takim razie czeka mnie demontaż i majsterkowanie. Jeżeli da rade to rozkleję lampę bo inaczej będzie ciężko zrobić to porządnie :P Szkoda kasy na nowe bo te świecą a wymieniając trzeba komplet - 12 lat eksploatacji da wyraźną różnicę w wyglądzie między nową a używaną. Wolę się pobawić bo satysfakcja większa :D Ale to dopiero na wiosnę...


Same szkla z zewnatrz spolerowalem pasta tempo i wygladaja lepiej.Natomiast co do tego uszczelnienia to ja wiem silikon badz inny sposob,nie pamietam juz dokladnie bo juz dawno to rozbieralem.
 
 
 
Max87

Auto: Lanos sedan 1,5 8v SE
Imie: Paweł
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 442
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2010-02-02, 22:56   

Z tego co się orientuję to ktoś z forumowiczów przerabiał lampy od sporta na całe białe a to wiąże się chyba z wyjęciem kolorowych wkładek a tym samym rozklejania lamp. W sedanie klosz z obudową pewnie jest podobnie połączony. Tylko trzeba znaleźć to auto i właściciela :P
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
siwy_693

Auto: Lanos
Imie: Patryk
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 173
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-02-03, 09:26   Re: Tylne lampy sedan

Na IKL jest manual rozklejania lamp przednich tyle robi się tak samo. Da sie rozkleić tylko trzeba byc cierpliwym i nic na siłę!!



Liczy sie dusza auta i kierowcy nie pieniądze wydane na samochód.
 
 
 
Max87

Auto: Lanos sedan 1,5 8v SE
Imie: Paweł
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 442
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2010-02-03, 10:47   

Co do cierpliwości to się zgadzam bo właśnie przerabiałem lampki przednie, malowałem wkłady na czarno i wszystko trzeba na spokojnie
 
 
 
1robecki
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-03, 10:57   

Wykręć z auta, kapnij szamponu do środka, ciepłej wody, potrząśnij parę razy- wypłucz i wysusz- żadnego wycierania szmatą, bo odbłyśniki mogą zmatowieć.
 
 
cardisoma
Grupa Dolnośląska
Lanos in progress


Auto: Lanos 2.0
Imie: Paweł
Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 7190
Skąd: Rejowiec Fabryczny
Wysłany: 2010-02-03, 11:18   

ja raz probowałem rozklejać tylne lampy i coś nie szlo... jak z przednimi problemu nie mialem, tak tylnych nie dalem rady....
a teraz kupilem nowe lampki i bede musial je rozkleic i sie zastanawiam, czy da rade.... :myśli:



Tatuowanie, zapraszam
http://www.facebook.com/CardiTattoo
 
 
Max87

Auto: Lanos sedan 1,5 8v SE
Imie: Paweł
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 442
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2010-02-03, 12:51   

Myślałem nad płukaniem ciepłą wodą z płynem ale boje się o plamy z kamienia, no chyba żeby tak destylowanej użyć... Dzięki wam wszystkim za podpowiedzi ;)
 
 
 
1robecki
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-04, 12:00   

Max87 napisał/a:
Myślałem nad płukaniem ciepłą wodą z płynem ale boje się o plamy z kamienia, no chyba żeby tak destylowanej użyć... Dzięki wam wszystkim za podpowiedzi ;)


Po myciu wylej z nich wodę, a potem wytrząśnij resztki. Nie ma nawet śladu.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt