X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Nexia] Nie pracuje na jednym cylindrze!!!POMOCY

Autor Wiadomość
jarek1157
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-02, 20:12   [Nexia] Nie pracuje na jednym cylindrze!!!POMOCY

Witam wszystkich
Mam niemały problem z moją kochaną Nexią 1.5 8V SOHC.Po pięciu latach bezawaryjnego użytkowania silniczek dał znać o sobie a mianowicie nie chodzi na trzeci gar.Na początku zaznaczę że dbam o swoją Nexię jak o nic innego.Silnik pracuje na oleju Castrol 5W/40 Magnatec , wymiana co 10 tyś. km. Nigdy go nie przegrzałem.Ukłąd zapłonowy jest ok zmieniłem kopułkę (marki EPS), przewody (NGK) , świece (NGK) , cewkę w aparacie zapł( po wyjęciu rozleciała się) , podmieniłem moduł w aparacie i nic :zły: bez zmian.Układ zapłonowy więc odpada jak i paliwowy gdyż identycznie chodzi na gazie jak i na benzynce.Ciśnienie w cylindrach wynosi:
1 cylinder -11 , 2 - 11 , 3 - 10, 4 - 10,5 . Sprawdzałem wszystkie przewody podciśnieniowe i wszystko jest ok. Czy jest możliwe aby przy takim ciśnienu na cylindrach była uszkodzona uszczelka pod głowicą?Dodam że rozrząd jest ustawiony prawidłowo.Czy miał ktoś z was podobny przypadek.Proszę o pomoc!
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
adamesce
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-03, 20:05   

zrob jeszcze probe olejowa. Ale wykluczasz swiece? zamiec swiece miejscami tz z 1 na 3 i tyle. NGK (NiestetyGownoKupiles) sa bardzo zawodne swiece pomimo nawet bardzo malych przebiegow. Nie jest to juz synonim jakosci. Przy takim cisnieniu uszczelka powinna byc cala. A cylinder by napewno palil. Moze nie ma paliwa? Zobacz wtryskiwacz.
 
 
Yoshi
Weteran


Auto: Nubira II 2.0 CDX
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8447
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2010-02-03, 20:06   

adamesce napisał/a:
(NiestetyGownoKupiles) sa bardzo zawodne swiece pomimo nawet bardzo malych przebiegow


aleś wymyślił :omg:



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
adamesce
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-03, 20:13   

Na motonews jest paru pracownikow firm typu FOTA, INTERCARS. Jak reklamacje swiec to tylko ngk sie zwraca, reszta sie nie psuje. NGK juz nie produkuje dobrych swiec, tym bardziej do aut zasilanych LPG, a ich swiece 3 elektrodowe, podobnie jak i zwykle to sciema jak Chiptuning z allegro za 4,99
 
 
jarek1157
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-05, 10:05   

Co do świec to zamieniałem miejscami i nic nie pomogło.Wcześniej jeździłem na Beru (kupiłem NGK bo były najtańsze , a nie chciałem bardzo inwestować w świece bo tak jak myślałem przed wymianą nie była ich wina).Jak wykręce świecę i położę na silniku to iskra bije aż miło.Pytam bo zamiaruję zdejmować kolektor ssący bo innej przyczyn nie widzę.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
profil skasowany
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-05, 10:08   

jarek1157, podnieś listwę wtyskową i sprawdz wtryskiwacz/cze.
 
 
Rami


Auto: Matiz Joy 00
Imie: Cezary
Pomógł: 51 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 3494
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-02-05, 10:18   

No i błędy poczytaj ...................może coś pokaze ,może wtrysk :myśli:



Niebieski jest szybszy bardziej od czerwonego.
 
 
profil skasowany
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-05, 10:21   

Ramir napisał/a:
No i błędy poczytaj ...................może coś pokaze ,może wtrysk :myśli:


Jeżeli wtrysk padł od strony elektrycznej to ECM to pokaże ale jeżeli jest sprawny ale zapchany to ECM tego nie pokaże.
 
 
jarek1157
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-05, 10:45   

Wtrysk racze odpada bo na gazie chodzi identycznie!
 
 
Leszek130tc
kierowca-mechanik


Auto: leganza automat 2000 16V BLOS
Imie: leszek
Pomógł: 34 razy
Wiek: 44
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 467
Skąd: okolice krakowa(KRA)
Wysłany: 2010-02-05, 21:45   

Uruchom silnik, ściągnij przewód zapłonowy w czasie pracy silnika i zobacz czy iskra przeskakuje.Jeśli nie widać to w przewód włóż starą świecę i dołóż do nowej i sprawdz czy iskra przeskakuje-jakoś mi się wydaje,że to coś z WN na świecy(znaczy,że nie ma iskry).Nie zapomnij dać znać co i jak.
 
 
jarek1157
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-06, 09:39   

Leszek130tc napisał/a:
Uruchom silnik, ściągnij przewód zapłonowy w czasie pracy silnika i zobacz czy iskra przeskakuje.Jeśli nie widać to w przewód włóż starą świecę i dołóż do nowej i sprawdz czy iskra przeskakuje-jakoś mi się wydaje,że to coś z WN na świecy(znaczy,że nie ma iskry).Nie zapomnij dać znać co i jak.

Takie badanie wykonałem na samym początku mojego problemu i jest wszystko ok.Iskra przeskakuje idealnie.Dziesiaj zdejmuje kolektor ssący zobaczę co znim i czy uszczelka nie jest wydmuchana.Mam nadzieję że tu będzie przyczyna bo normalnie ręce opadają.
 
 
jarek1157
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-15, 20:26   

Zgodnie z moimi przypuszczeniami była to uszczelka pod kolektorem ssącym.Teraz moja Nexia rwie glebę aż miło :brawo:
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt