X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


Nubira nie ma mocy miedzy 1000-2000 Rpm

Autor Wiadomość
lukaswlu

Auto: Daewoo 98
Imie: Nubira 1.6
Dołączył: 25 Sie 2007
Posty: 3
Wysłany: 2007-08-25, 17:04   Nubira nie ma mocy miedzy 1000-2000 Rpm

Moje nubira nie ma mocy miedzy 1000-2000 rpm. Na pierwszym biegy musze trzymac sprzeglo do kiedy obroty sa 2000 i wtedy puszcac zeby ruszal inaczej to by jechal bardzo wolno miedzy 1000-2000rpm i dopiero po 2000 rpm powraca sila. To sie dzieje chyba na kazdym biegu.

Co to moze byc? Ktos mi mowil ze pasek rozrzadu?

Pozdrawiam
Lukasz
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7536
Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-08-26, 00:18   

1. EGR
2. Zapchany katalizator
Sprawdz te rzeczy :) Tzn egr jak masz to wywal ;p check sie nie pali> ?:)



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Ford Fiesta MK7 '15 1.5 TDCI +++ :D
Jeep WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
Bradley
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-26, 09:44   

Jak mialem zapchany katalizator a raczej, srodkowy tlumik przez kruszacy sie katalizator to mial mula na wyzszych obrotach. Nie dochodzil do 4,5tys obr min od 3 biegu w zwyz.
 
 
lukaswlu

Auto: Daewoo 98
Imie: Nubira 1.6
Dołączył: 25 Sie 2007
Posty: 3
Wysłany: 2007-08-26, 12:19   

ziemniak napisał/a:
1. EGR
2. Zapchany katalizator
Sprawdz te rzeczy :) Tzn egr jak masz to wywal ;p check sie nie pali> ?:)


Hmm dzeki, katalizatora to on juz nie ma, wiec moze EGR? Moze sonda lambda ale wtedy by spalal wiecej a nie spala. Spala bardzo dobrze 8/100.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt