X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[Matiz] Instrukcja regulacji zaworów by steyr & falq

Autor Wiadomość
steyr
steyr


Auto: Matiz Life 03r PB/Punto 2 FL 04r. 1.2 16v
Imie: Pawel
Pomógł: 193 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 3811
Skąd: Kalwaria Z.
Wysłany: 2010-09-24, 20:55   

jaka lapka bo nieczaje?nie czasem dzwignia zaworowa?wiesz kolego jak wyglada krzywka na walku rozrzadu?jak niewiesz to sobie zobacz w google,pomysl sobie w ktorym ustawieniu jest krzywka wzgledem dzwigni zaworowej podczas sprezania na danym tloku,moze masz wytarte krzywki,w takim wypadku po regulacji i tak bedzie dzwonic...
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
butter18
Mobilek


Auto: Matiz
Imie: Mateusz
Pomógł: 164 razy
Wiek: 30
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 3081
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-09-24, 23:04   

Może o dżwignia :D chodzi mi o to ramie na końcu którego jest śruba i nakrętka do regulacji a która pociąga i wpycha trzonek znajdujacy sie w środku w spręzynie. I zdawało mi sie właśnie ze po wyregulowaniu jak wsadziłem szczelinomierz w szczeline podczas podnoszenia dźwigni to szczlina była większa od wyregulowanej w stanie "równowagi"

P.S po ustawieniu w fazie sprężenia było ok. Jak wsadziłem w innej fazie czyli jak dźwignia zaworowa sie podnosi to wtedy szczelina jest większa od wyregulowanej. I tak sie właśnie zastanawiam czy nie tzreba by było wtedy regulowac szczeliny- podczas podnoszenia się dźwigni.
 
 
spox5

Auto: Matiz
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 58
Wysłany: 2011-01-06, 12:12   

Trochę się rozczarowałem tą instrukcją. Liczyłem na zdjęcia z regulacji :] Co autor miał na myśli pisząc o kluczu imbusowym "odpowiednio skróconym".
 
 
butter18
Mobilek


Auto: Matiz
Imie: Mateusz
Pomógł: 164 razy
Wiek: 30
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 3081
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-06, 14:26   

chodzi o pokrywe zaworów? chodziło o taki zeby sie zmieścił i dało rade odkręcić skrajnie prawą srubę :P tak mi sie zdaje bez właczania poradnika :cfaniaczek:

nałatwiej regulować jak krzywka rozrządu od każdej dźwigni zaworowej jest na samym dole :cfaniaczek:

czyli-> krzywka rozrządu na dole- regulujemy tą dźwignie która współgra z tą krzywką :cfaniaczek:



Powodzonka i szerokości ;)
 
 
illitum
elektryk przemysłowy

Auto: Matiz 0.8, Honda CR-V, Nissan K12
Imie: Kris
Wiek: 34
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 4
Skąd: Powiat Wodzisławski
Wysłany: 2017-05-03, 09:49   

Odświeżam kotleta ! Dajcie tego pdf na jakiś działający serwer
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
butter18
Mobilek


Auto: Matiz
Imie: Mateusz
Pomógł: 164 razy
Wiek: 30
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 3081
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-05-03, 11:35   

mój post przed Tobą jest dużo łatwiejszy w obsłudze.



Powodzonka i szerokości ;)
 
 
mateusz8230

Auto: Matiz
Wiek: 28
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 9
Wysłany: 2017-05-19, 05:28   

Moze ktos wyslac instrukcje? Bo link nie dziala:(
mateusz8230@wp.pl
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt