Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2010-02-19, 01:57 [Nexia] Nie reaguje na pilot centralny zamek...
Chciałem dobrze wyszło troche gorzej...zaraz po złożeniu wszystkiego zauważyłem że nie działa mi centralny zamek. Jedyne co zrobiłem to odłączyłem akumulator całkiem na około 40minut. Podłączyłem i stało się. Nie reaguje na żaden pilot. W zimie gdy mi auto zamarzlo, centralny naprawialem w taki sposob że odpinalem kleme klikalem pilot zakladalem kleme klikalem pilot i juz dzialal. Teraz jest juz bez kontaktu. Tyle co wiem to że na pilocie pisze Spy(3 klawisze w czym trzeci do otwierania klapy bagaznika), kolo kierownicy jest kostka na ktorej pisze Cassini(sa 3 kable, 2x 2pinowe,1x 3 pinowy na środku, czerwone światełko oraz plastikowa śrubka pewnie od strojenia) oraz pod maską jest syrenka na kluczyk taki mniej wiecej jak kieszenie w komuterach ale wiecznie wylaczony). Gdzie mozna szukac kabli zasilajacych? Za co sie brac? Z gory dziekuje za wszystkie rady
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Prezes mp79
Auto: posiadam
Imie: :niny Pomógł: 114 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 3550 Skąd: z Piątnicy, bo skąd
Wysłany: 2010-02-19, 05:18
A bateria na pewno kontaktuje? Może wystarczy dogiąć styki, żeby ciaśniej siedziała w pilocie. Też miałem alarm cassini. Naprawić niedałem rady dopiero wtedy, gdy pilot pękł.
Bateria na 100% jest ok....Chciałbym się wziąć za naprawe tego jedynie nie wiem gdzie zacząć:/ Można jakis schemat dostać do tego zestawu, lub jakies wskazowki gdzie moga byc glowne kable zasilajace, lub ktora czesc odpowiada za odebranie sygnalu pilota?
nawi Grupa Mazowiecka Wróg festyniarstwa!
Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek Pomógł: 215 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Mar 2009 Posty: 3969 Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2010-02-19, 11:20
dyziu napisał/a:
Bateria na 100% jest ok....Chciałbym się wziąć za naprawe tego jedynie nie wiem gdzie zacząć:/ Można jakis schemat dostać do tego zestawu, lub jakies wskazowki gdzie moga byc glowne kable zasilajace, lub ktora czesc odpowiada za odebranie sygnalu pilota?
Wg tego co piszesz to zamarzał Ci zamek centralny i siłowniki nie miały siły ruszyć cięgien.
Zdejmowałeś klemę i podłączałeś z powrotem co powodowało szarpnięcie siłownikami - i dlatego zaczynało działać - do czasu.
Wg mnie to nastąpiło przeciążenie na tyle duże, że wywaliło Ci bezpiecznik od alarmu.
W dobrych alarmach obwód zamka centralnego i zasilanie centrali alarmowej są na różnych bezpiecznikach (po to aby zwarciem zamka centralnego złodziej nie rozpieprzył systemy alarmowego). Niestety Cassini nie zalicza się do dobrych systemów Prawdopodobnie masz jeden bezpiecznik na obwodzie zamka centralnego i zasilania centrali. Sprawdź czy po prostu bezpiecznik nie poleciał.
ps. Serwisu Cassiniego też nie znajdziesz ponieważ firma "wykorkowała" pomiędzy 2000 a 2002 r.
[ Dodano: 2010-02-19, 11:23 ]
Co do kabli zasilających to zawsze idą gdzieś po lewej stronie od kierowcy na dole - bo tam jest najwięcej miejsca na zamocowanie centrali, dostęp do całej elektryki oraz przelotka do komory silnika.
aplam CWANIAK NA UKRYTYM
Auto: Niestety Seat Altea 1.6
Imie: Darek Pomógł: 26 razy Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 741 Skąd: DW....
Wysłany: 2010-02-19, 12:38
Jak można to się podepnę .Alarm- Alcatraz AC301 HC
I problem-...były właściciel twierdził , że alarm jest sprawny ,tylko piloty "coś szwankują" (obydwa)
Dioda na pilotach po przyciśnięciu świeci się .Natomiast sama centralka była wypięta z zasilania , po podłączeniu wtyczek kontrolka zaczęła świecić światłem ciągłym .
Kabel od włącznika serwisowego jest ucięty (tzn. nie jest zakończony żadnym wyłącznikiem ) .
Dodam że znalazłem już instrukcję alarmu i informację na temat wkodowania pilotów i to próbowałem tzn Wyjście z trybu serwisowego , oraz kodowanie pilotów.Ma ktoś sugestie ?
Czy :
1 . można sprawdzić piloty czy są sprawne (bez centralki)
2 . można sprawdzić centralkę czy jest sprawna (bez pilotów)
Oczywiście domowym sposobem ? Wiem , że są serwisy , ale ...
Na drodze Seat...w sercu Daewoo
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
nawi Grupa Mazowiecka Wróg festyniarstwa!
Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek Pomógł: 215 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Mar 2009 Posty: 3969 Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2010-02-19, 12:43
Domowymi sposobami:
ad.1 - nie można
ad.2 - nie można
To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
Troche glupie pytanie ale....gdzie mozna znaleźć bezpieczniki alarmu i centralnego? W skrzynce bezpiecznikow raczej nie ma lub ewentualnie wszystkie sa podlaczone prawidlowo. Przyznaje ze w zimie gdy centrlany nie kontaktowal odlaczalem podlaczalem kleme uslyszalem silowniki i centralny dzialal. 2 kable ktore sa zaraz przy klemach to wydaje mi sie raczej ze sa od instalacji gazu....Wiec gdzie mozna szukac bezpiecznikow centralnego? Kazda mozliwosc sprawdze:) Dzieki jeszcze raz
aplam CWANIAK NA UKRYTYM
Auto: Niestety Seat Altea 1.6
Imie: Darek Pomógł: 26 razy Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 741 Skąd: DW....
Wysłany: 2010-02-20, 02:01
dyziu napisał/a:
Troche glupie pytanie
Nie ma głupich pytań , są tylko głupie odpowiedzi
Przeważnie na kablu zasilającym . U mnie jest tak
Znajdź schemat swojego alarmu i po przewodzie zasilającym powinieneś dojść
P.S Przepraszam , że duży fotos w temacie ale miniaturka coś źle się otwierała.
Na drodze Seat...w sercu Daewoo
nawi Grupa Mazowiecka Wróg festyniarstwa!
Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek Pomógł: 215 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Mar 2009 Posty: 3969 Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2010-02-20, 20:54
Bezpieczniki od centralki i obwodu zamka są umieszczone na przewodach zasilających centralkę. Zazwyczaj nie dalej niż 30 cm od centralki.
To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
Więc rozumiem że powinienem rozkręcić całą lewą stronę od strony kierowcy bo pewnie tam będzie ukryta całość centralki? Szczerze nie mialem nigdy do czynienia z montazami centralek dlatego pytam o kazdy glupi szczegol...Wybaczcie !
nawi Grupa Mazowiecka Wróg festyniarstwa!
Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek Pomógł: 215 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Mar 2009 Posty: 3969 Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2010-02-21, 18:22
dyziu napisał/a:
Więc rozumiem że powinienem rozkręcić całą lewą stronę od strony kierowcy bo pewnie tam będzie ukryta całość centralki? Szczerze nie mialem nigdy do czynienia z montazami centralek dlatego pytam o kazdy glupi szczegol...Wybaczcie !
Problem rozwiązany....znalazłem centralke ktora jest upchnieta nad skrzynka bezpiecznikow od srodka.... rozebralem znalazlem klawisz reset i odzyl Ciekawi mnie jeszcze po jakiego moze byc czerwony malutki guziczek na kablu??? Poniewiera mi sie miedzy kablami a nic w sumie nie robil....(chyba). I gdzie mozna znalezc opis tych bezpiecznikow od strony wewn skrzynki? Z jednej strony mam zwykle male do wsuwania z od wewn sa duze grube na wieksze napiecia i jeden modul szary??? Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi