X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira I] Nie wkreca sie na obroty, trudno odpalic. Komplet

Autor Wiadomość
Firewolf1
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-22, 23:24   [Nubira I] Nie wkreca sie na obroty, trudno odpalic. Komplet

Witam wszystkich na forum.
Potrzebuje pomocy. Auto zaczelo dziwnie sie zachowywac. Przestalo zupelnie wkrecac sie na obroty. Moglem wcisnac pedal do konca a on nic sie nie rozpedzal na obrotomierzu. Nie dalo sie ruszyc. jak powoli pulsowalem gazem to w koncu wszedl powoli na wyzsze. na gazie i benzynie to samo zachowanie. kiedy ostygl calkiem to na chwile zapalil na tych wolnych i to samo. Z tym ze gasl co chwile. Probowalem odpalic z benzyny i z gazu.Pelny gaz i krece. Odpala na chwile i tak na minimalnych obrotach ledwo ledwo chodzi ale po kilku- kilkunastu sekundach gasnie.

Dzisiaj sprawdzilem : Przepustnica sie otwiera. Tlumik drozny takze sie nie dusi. Na wszystkich swiecach jest iskra z tym ze nie wiem czy w odpowiednich czasach. Nie mialem jeszcze takiego przypadku a robie juz auta od jakiegos czasu.

Co jeszcze moge sprawdzic. Gdzies czytalem ze komus sie kolo pasowe na wale przesunelo i byly identyczne objawy.
Chce sprawdzic czy dostaje paliwo w odpowiednim cisnieniu. Pozniej przychodzi mi do glowy czujnik walka rozrzadu.

Jeszcze jakies sugestie ?? . Mial ktos podobny przypadek ??

Pozdrawiam i licze na pomoc
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2010-02-22, 23:55   

mnie to wygląda na czujnik położenia wału .. :myśli:

a błędy sczytywałeś ?? http://daewooforum.pl/vie...?t=3496&start=0 tu masz opis co i jak, sprawdź i zobaczymy co wyjdzie :wink: może to być też cewa



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Firewolf1
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-23, 20:05   

Dziekuje za odpowiedz :)

Czujnik polozenia walu ?? Hmm. Ale czy to mozliwe zeby iskra byla przy uszkodzonym czujniku ?? Czyba ze podaje bledne dane.. Jak to ustalic najprosciej ?

Bledy byly odczytane. Tylko kod 12 czyli zero bledow.

Nie mam lampy stroboskopowej zeby sprawdzic prawidlowe dzialanie ukl. zapl.

Czujnik polozenia walka sprawdze recznie tylko nie mam schematu sterownika i nie wiem ktore piny to te od walka rozrzadu i od czujnika polozenia walu korbowego.
Najlepiej byloby sprawdzic przy sterowniku. Moze ktos ma schemat pinow w kompie ?? Bylbym wdzieczny.
Acha i jesli mozecie podpowiedziec, gdzie jest schowany sterownik silnika ??

[ Dodano: 2010-02-23, 21:32 ]
Nadal prosze o pomoc.
Wlasnie wyeliminowalem uklad zasilania paliwem. Potraktowalem autko samostartem i zaczal sie jeszce bardziej dusic az strzelil z powrotem w dolot. Wydech tez nie jest zatkany.

Bez uzycia samostartu przy kreceniu slychac jakby chcial ruszyc ale zero reakcji na pedal gazu. puszczam rozrusznik i zdycha.

Zanim uzylem samostartu sprawdzilem swiece czy nie sa zalane, wszystkie chodza jak nalezy. Iskra jest na wszystkich i wyglada ze prauja w odpowiedniej kolejnosci. Ale zapewne nie w odpowiednim czasie podaja zaplon na cylindrach.

Czy jesli czujnik polozenia walu bedzie niesprawny to iskra powinna byc na swiecach czy tez nie ??
Jak robilem bmw czy ople 16 zaworowe to przy uszkodzonym czujniku walka rozrzadu byly problemy z silnikiem ale dawal sie uruchomic z trudnoscia. pozniej normalnie sie wkrecal na obroty. Natomiast przy uszkodzonym czujniku walu z tego co pamietam nie bylo iskry wogole.

Ktos sie tym bawil moze w deawoo imoze cos podpowiedziec bo ja juz zglupialem ??
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2010-02-23, 21:47   

Firewolf1 napisał/a:
Czy jesli czujnik polozenia walu bedzie niesprawny to iskra powinna byc na swiecach czy tez nie ??


nie ma reguły, moje autko jeździło jeszcze parę minut na zwalonym czujniku tylko nie chciało wkręcać sie na obroty ;)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Firewolf1
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-25, 12:55   

Panowie :)
Temat ogarniety. Zerwalo klin na kole pasowym i troche sie przestawil moment zaplonu. Dobrze myslalem zeby uzyc lampy stroboskopowej . Nie musial bym kopac na piechote.


Przy okazji. Po przerwaniu polaczenia z czujnikiem walu nie bedzie iskry. Ponadto jest tylko czujnik walu a walka nie ma poniewaz cewki sa podwojne.

Pozdrawiam
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt