X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


problem z bezyna w nesi

Autor Wiadomość
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-09-04, 14:03   

z grubej blachy :D Najlepiej sobie wyciac :D Brzeszczotem albo wyzynarka, ewentualnie podpilowac na koniec pilnjikiem :) No i trzeba jakos otwory zrobic ;d

[ Dodano: 2007-09-04, 15:05 ]
] [edytia[ doszedlem do wniosku ze chyba zle Cie zrozumialem :) jezeli chodzi Ci de facto o sama uszczelke - moze byc z kartonu , detki rowerowej, cokolwiek w miare miekkiego :)



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Bradley
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-04, 14:14   

ziemniak napisał/a:
moze byc z kartonu , detki rowerowej, cokolwiek w miare miekkiego

No nie wiem. Karton pewnie by sie sfajczyl albo pod wplywem wilgoci zmiekl. ;p
Najlepiej uzyc silikonu odpornego na wysokie temperatury albo wyciac blaszke metalowa na wymiar i zaslepic. Nie wiem czy mozna uzyc puszki od piwa bo nie znam wytrzymalosci hydronaliow na wysokie temperatury.
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-09-04, 17:14   

ale o jakiej uszczelce mowimy? tej t.j. na obwod tylko? karton moze byc ;p Albo guma ;p ;



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
sMaD

Auto: Daewoo Nexia 16V
Imie: Adrian
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 32
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-09-04, 20:28   

a haaa, wczoraj pojechalem z kobieta na zakupy do tesco i po zakupach, kluczyc i cisza kreci ale nie lapie:-/ zostawilem go w pizdu, dzisiaj pojechalem na dotyk odpalil, gazuje gazuje nagle sruuu z wydechu strzal zdechl, odpalilem i zawory dzwonia strasznie, o huuu.... mu chodzi:-/ co sie moglo stac? do wymiany czy regulacji?:|


ps. za ile mozna kupic silnik opla 2.0 ten eco co w kadecie ma 155km a w calibrze tyle samo lub 170?



Idzie do kasacji po wczorajszej kolizji :|
 
 
Bradley
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-04, 22:05   

sMaD napisał/a:
ps. za ile mozna kupic silnik opla 2.0 ten eco co w kadecie ma 155km a w calibrze tyle samo lub 170?


Pierwsze slysze, zeby w kadecie byly jakies silniki 2.0 po 155KM ;]
2.0 ecotecow nie bylo w kadecie (to sa juz nowe silniki opla i ma 136KM).

Kadetowe 2.0:
C20NE
20SER
20SEH
C20XE

KM/rpm
115/5400
124/5600
129/5600
150/6000

Nm/rpm
170/3000
173/2600
180/4600
196/4800

Najmocniejszy w Calibrze to C20LET czyli 2.0 z turbo (204KM)
Najtaniej bedzie kupic 8zaworowego SEHa lub NE. C20XE jest drozszy w utrzymaniu, a znalezc LETa w dobrym stanie to jak wygrac 6 w totolotka :P

Poszukaj na alledrogo. Koszt swapa to jakies 1,5-2tys zl min. :)
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
wieprzmak
inz

Auto: daewoo nubira 3,kalos
Imie: Michal
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 303
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2007-09-05, 20:51   

witam
nalalem wczoraj benzynke do baku i ten magiczny preparat do czyszcenia wtryskow i dzisiaj popoludniu nie chcial odpalic dzialalo wszystko ok ale nie zacoagal.kilkukrotne proby daluy efekt ale nie wiem co sie dzieje z tym samochodem w warstacie powiedzieli ze jak chce to wymienia wszystko za 1200zl i zrobia ze bedzie dialalo
 
 
Bradley
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-05, 21:10   

wieprzmak, a co oni wymienia jesli mozna wiedziec?

Bo mi w ASO tez kiedys oferowali naprawde walka rozrzadu za 1300zl, szkoda, ze to byl zapchany tlumik srodkowy, ktory sam wymienilem za 100zl ;)

Sprawdz jeszcze cisnienie na pompie paliwa jak mowil Michal bo moze sie okazac, ze daje za male cisnienie jak wcisniesz gaz. Z reszta jak sie jezdzi na oparach paliwa a ma sie LPG to potem pompy powoli klękają.
Koszt nowej dobrej pompy to ok. 120zl. Wymienisz sobie sam jak masz klucz "8" i plaski srubokret. Ale najpierw to sprawdz cisnienie i spytaj sie co magicy chca wymienic za 1200zl :)
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-09-06, 08:37   

wieprzmak napisał/a:
ze jak chce to wymienia wszystko za 1200zl i zrobia ze bedzie dialalo

No faktycznie, za 1200 mozna wymienic pol samochodu, czyli prawie wszystko :brawo:

Stary, sprawdz iskre i paliwo czy dochodzi ;)



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
wieprzmak
inz

Auto: daewoo nubira 3,kalos
Imie: Michal
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 303
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2007-09-07, 09:00   

paliwko dochodzi pompa cisnie ale nie wiem jakie cisnienie ale swiece byly zalane bezynka a iskra samemu nie sprawdze, ale czy jest w tym samochdzie jakis czujnik obrotow bo moze on jest zwalony i nie dzialo dopbrze i wtedy nie ma iskry???
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-09-07, 10:51   

Czemu nie sprawdzisz iskry? bardzo prosto sprawdzic ;) Bierzesz jakas swiece ( jak nie masz to kup ), sciagasz kabel zaplonowy ze swiecy, wkladasz w niego dodatkowa swiece. Kladziesz na bloku silnika, krecisz rozrusznikiem i patrzysz czy iskra przeskakuje ;) I tak z kazda swieca po kolei :D



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
wieprzmak
inz

Auto: daewoo nubira 3,kalos
Imie: Michal
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 303
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2007-09-09, 18:19   

a wiec tak iskra jest na kazdej swiecy paliwko ma cisnienie i wydatek ok wtryskiwacze maja rezystancje wewnetrzna ok14 omow a czujnik otwarcia przepustnicy jest troche wyrobiony juz nic nie wiem o co chodzi w warsztacie skasowali mnie 40 zl i nic sie nie zmienilo co mam zrobic pomocy bo na bezynie mam okropnie duze klopoty moze to ten egr bzikuje na poczatku jak jest zimny silnik a jeszcze wymienilem filtr powietrza i przewody wysokiego napiecia nigdzie nie ma przebicia na kablach


[/b]POMOCY!!!!!!!!!!
 
 
wieprzmak
inz

Auto: daewoo nubira 3,kalos
Imie: Michal
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 303
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2007-09-18, 11:08   

w aucie mam problemy z napieciem poprosty zamiast napiecia 12V mam skoki napiec miedzy 7 a 13 V po drugie nie wiem ale czy w mieszalniku powinna byc woda w srodku a po tzrecie nie wiem czy autko nie chce chodzic jednoczesnie an benzin i gaz i przez to ma problem sprawdzalem moze masa jes gdzies nie ok i przez to zamiast odpowiedniej wartosci na wtryskiwacze podawane jest zle napiecie pomocy bo w warsztacie powiedzieli ze nie beda tego robic tylko wymienia silnik na inny za 2300 zl z osprzetem z innej nexi a tamta chodzila ok wiec nie mam juz do kogo pojechac i nie wiem co zrobic
pozdrawiam
 
 
radzio73


Auto: Lanos 1.6 16V
Imie: Radek
Pomógł: 33 razy
Wiek: 50
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1310
Skąd: włocławek
Wysłany: 2007-09-18, 11:36   

jak masz podłączenia masy i prądowe ok. to chyba alternator konczy swoją żywotnośc.
w mieszalniku (chodzi o parownik?) jest płyn z ukłądu chlodzenia, ale tylko w jednej jego częsci. Płyn ogrzewa ciekły gaz który dochodzi do parownika i zamienia go w fazę lotnę która idzie dalej do miksera.
Zacznij od sprawdzenia układu elektrycznego, kiedys nie podłączyłem masy do kolektora ssącego i silnik nie chciał odpalic.
Co do mechaników proponujących wymianę całego silnika - ZMIEŃ WARSZTAT
 
 
 
Tomek

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1
Wysłany: 2007-10-09, 10:23   

proponuję zacząć od rzeczy najprostszej, wlej do zbiornika 10 litrów benzyny i 0,5 litra denaturatu, u mnie poskutkowało po przejechaniu ok. 20 kilometrów
jeśli nie to niestety pompa paliwa jest zużyta lub zawór regulacji ciśnienia paliwa jest nieszczelny ale to raczej woda w zbiorniku paliwa
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt