X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Espero] Nie pali na benzynie a na gazie tak.

Autor Wiadomość
lubon
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-24, 16:20   [Espero] Nie pali na benzynie a na gazie tak.

Witam wszystkich forumowicżów.
Od jakiegoś czasu zauważyłem że mój esperak 1,5 DOHC rzucił palenie na benzynie, natomiast na gazie bez problemu odpala ...
Samochód jeździł ze 2 lata na samym gazie, ta zima przegieła i z tego powodu ze miąłem unieruchomione auto bo nie odpalał na gazie bo za zimno zrobiłem w nim PB.

Wstaję rano odpalam na benzynę... muszę albo trzymać długo na rozruszniku albo na 2 razy ... (jak jest temp. na plus tak jak teraz to na GAZ odpala bez problemu.)
Jeżeli samochód trochę dłużej postoi np. nie uruchamiam go przez 1 dzień to potem juz w ogóle go nie odpalę i muszę go odpalać na po pych ...

jeszcze chciałęm dodać że jak samochód odpali to jedzie i na gazie i na benzynie ...
Świece i przewody wczoraj wymienione.

Gdzie mogę szukać przyczyny takowego stanu rzeczy?? Co powinienem sprawdzić?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
ci.nek


Auto: Oplowóz
Imie: Marcin
Pomógł: 131 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 2408
Skąd: MMz
Wysłany: 2010-02-24, 16:58   

filtr paliwa, nalać nowej dobrej benzyny przegonić go na wysokich obrotach na PB dodoając wcześniej jakiś dodatek czyszczący wtryskiwacze. i zawsze odpalać na PB, mieć w baku minimum 1/4 zbiornika.




 
 
 
lubon
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-25, 07:57   

w zbiorniku mam minimum 1/2. Zawsze:) Filtr paliwa jest nowy (zmieniany gdy naprawiałem benzyne.) Zmieniałem wtedy jeszcze zbiornik paliwa, listwa z samo regulatorem i wtryskiwaczami.
Teraz zmieniłem świece i przewody WN.
Przegonić też go przegoniłem... Nawet starałem się jeździć na samym Pb. Ale to nic nie daje. Dzisiaj rano znowu wsiadłem i nie odpalał, dopiero jak przełączyłem na gaz.
 
 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: Grand Vitara II i Vitara
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 39
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2010-02-25, 08:10   

sprawdź stan świec



 
 
 
lubon
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-25, 08:22   

świece były przedwczoraj wsadzone nowe.:) V-liny nr 14. Tak działo się przed wymianą i teraz po wymianie też nie pali.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: Grand Vitara II i Vitara
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 39
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2010-02-25, 09:23   

a spróbuj zatkać zawór EGR to taki grzybek w kształcie UFO po prawej stronie silnika zdejmij ten przewód podciśnienia z niego i w ta gumę wsadź kulkę od łożyska i załóż z powrotem



 
 
 
lubon
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-25, 11:11   

dzisiaj jak wyjde z pracy to spróbuje ;p
 
 
raper6

Auto: Tico SX
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 228
Skąd: Myszków
Wysłany: 2010-02-26, 12:42   

lubon napisał/a:
dzisiaj jak wyjde z pracy to spróbuje ;p


ja miałem taki objaw jak pompa paliwa padła czasem tez regulator cisnienia przy listwie wtryskowej daje takie objawy ale to juz duze koszty



Tico SX
 
 
lubon
[Usunięty]

Wysłany: 2010-03-07, 22:26   

Witam,
mam jeszcze jeden problem, który urodził mi się właśnie w tej chwili...
Ostatnio jeżdżę tylko na Pb, gazu nie mam zatankowanego...
Przed chwilą wracając od dziewczyny zacząłem wyprzedzać auto... przy 4 tyś obrotach samochód zaczął zachowywać się tak jakby kończył mi się gaz, ale jechałem na Pb.
Przełączyłem szybko na gaz i resztkami rezerwy gazu dojechałem 400 metrów na stacje paliw... Zatankowałem 5l Pb żeby sprawdzić czy to brak paliwa...
Teraz samochód odpali, ale od razu gaśnie. Nie trzyma zapalonego silnika.
Mógłby ktoś mnie naprowadzić w którą stronę szukać??
 
 
viper-gutek

Auto: LANOS 1.5 SE LPG
Pomógł: 69 razy
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 994
Skąd: Końskie (TKN)
Wysłany: 2010-03-07, 22:45   

lubon napisał/a:
Witam,
mam jeszcze jeden problem, który urodził mi się właśnie w tej chwili...
Ostatnio jeżdżę tylko na Pb, gazu nie mam zatankowanego...
Przed chwilą wracając od dziewczyny zacząłem wyprzedzać auto... przy 4 tyś obrotach samochód zaczął zachowywać się tak jakby kończył mi się gaz, ale jechałem na Pb.
Przełączyłem szybko na gaz i resztkami rezerwy gazu dojechałem 400 metrów na stacje paliw... Zatankowałem 5l Pb żeby sprawdzić czy to brak paliwa...
Teraz samochód odpali, ale od razu gaśnie. Nie trzyma zapalonego silnika.
Mógłby ktoś mnie naprowadzić w którą stronę szukać??


Mi to wygląda na kończącą się pompkę paliwa. Żeby ją sprawdzić musisz zdjąć przewód powrotu paliwa z listwy paliwowej, założyć na króciec regulatora ciśnienia paliwa jakiś wężyk a jego drugi koniec włożyć do jakiegoś przezroczystego zbiorniczka np. słoika litrowego. Wyjmujesz przekaźnik pompki paliwa i w gnieździe po nim zwierasz styki robocze ( na przekaźnikach na ogół jest schemat z nr styków w przekaźniku ). Na niepracującym silniku ze sprawnym regulatorem ciśnienia, sprawna pompka powinna wyrzucić przelewem ok 0,23 L w ciągu 15 sek. Jeśli wydajność będzie mniejsza, albo paliwo się wcale nie pojawi to musisz wyjąć pompkę paliwa i ją przejrzeć. Jeśli nie ma w niej nieszczelności na tłoczeniu to prawdopodobnie wkład pompki się skończył... :)
 
 
lubon
[Usunięty]

Wysłany: 2010-03-08, 09:52   

Sprawdze to tym sposobem. :))
ale dziwną sprawą dla mnie jest to że rano siadłem do samochodu i odpalił bez problem, przejechałem ze 100m, ale i tak do pracy pojechałem innym bo nie jestem pewien czy nie stanie mi gdzieś... a potem problem z holowaniem
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt