X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


Centralny zamek podpięcie pod kierunkowskazy - gdzie?

Autor Wiadomość
Sławek2310p

Auto: Daewoo NEXIA
Imie: Sławek
Wiek: 45
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 10
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2007-09-11, 07:22   Centralny zamek podpięcie pod kierunkowskazy - gdzie?

Założyłem sobie centralny zamek na pilota wszystko działa. Mam jeszcze wyjscie z centralki do podpiecia pod kierunkowskazy. Gdzie podpiąc te kabelki tak aby przy zamykaniu i otwieraniu mrugały kierunki? Pod przerywacz od awaryjnych? Jesli tak to gdzie on jest? Z góry dziekuje za pomoc.
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
radzio73


Auto: Lanos 1.6 16V
Imie: Radek
Pomógł: 33 razy
Wiek: 50
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1310
Skąd: włocławek
Wysłany: 2007-09-11, 08:40   

Ja u siebie poszedłem może na łatwiznę, miałem dwa przewody do podpięcia pod kierunki wychodzące z centralki alarmowej, zdemontowałem osłonę kolumny kierownicy i wpiołem się w przewody które wychodzą z kostki przy dźwigience kierunkowskazów. Sprawdziłem w których przewodach jest prąd po załączeniu lewego i prawego kierunku i tam się podłączyłem.
Moze to mało profesjonalne - ale działa ;)
 
 
 
sq9byk


Auto: Nexia sedan GL 8V
Imie: Jurek
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 117
Skąd: JO90FB
Wysłany: 2007-09-11, 10:55   

Jeżeli masz centralkę z lewej strony przy nogach kierowcy to masz blisko do złącza X5(na dole słupka),piny 3(żółty)L i 4(zielony)P i tam się podłącz.Jeżeli masz centralkę w innym miejscu napisz,jest dostępnych parę innych miejsc.Przerywacz awaryjnych to styk 5(L) i 6(P)ale ja bym go zostawił w spokoju.




 
 
Sławek2310p

Auto: Daewoo NEXIA
Imie: Sławek
Wiek: 45
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 10
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2007-09-11, 11:48   

Mam centralke dokładnie na środku auta w wolnym miejscu za radiem. Kabelki nie sa za długie ale zawsze można je przecież przedłużyć. Spróbuje sie podpiąc tak jak radzisz no chyba ze tam gdzies w okolicy jedy cos do czego można sie podłączyć?
 
 
 
sq9byk


Auto: Nexia sedan GL 8V
Imie: Jurek
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 117
Skąd: JO90FB
Wysłany: 2007-09-11, 22:56   

Przedłuż kable do X5 tak jak pisałem bo inne złącze X2 jest w komorze silnika(odpada) a X8 z tyłu(też odpada),no chyba że chcesz szukać gdzieś po kablach albo wpiąć się do kierunków bezpośrednio.Tylko uwaga obydwa kable do kierunków muszą mieć każdy po diodzie na kablu.Przeważnie są fabrycznie na każdym przewodzie zgrzane koszulką termokurczliwą,mogą być w centralce,ale ważne jest aby kable do L i P nie miały zwarcia między sobą-sprawdź przed podłączeniem.




 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Sławek2310p

Auto: Daewoo NEXIA
Imie: Sławek
Wiek: 45
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 10
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2007-09-12, 07:35   

Tylko uwaga obydwa kable do kierunków muszą mieć każdy po diodzie na kablu.Przeważnie są fabrycznie na każdym przewodzie zgrzane koszulką termokurczliwą,mogą być w centralce,ale ważne jest aby kable do L i P nie miały zwarcia między sobą-sprawdź przed podłączeniem.[/quote]

Po co te diody bo nie rozumiem czy ja mam wciskac kable z diodami do kazdego kierunku osobno, czy wpiąc sie gdzis tak zeby jedno miejsce rozgałęziło mi błyslk na wszystkie kierunki?
 
 
 
Bourne
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-12, 07:54   

Diody są po to by napięcie z kierunkowskazów nie cofało się na centralkę w momencie włączenia kierunków.

U mnie o ile się nie mylę przewody od alarmu są podpięte pod obwód przekaźnika
 
 
sq9byk


Auto: Nexia sedan GL 8V
Imie: Jurek
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 117
Skąd: JO90FB
Wysłany: 2007-09-12, 11:47   

Diody są po to żeby Ci kierunkowskazy działały(odseparować L od P) bo włączysz lewy a jak będą zwarte ze sobą to będzie świecił i prawy właśnie poprzez to zwarcie.Z centralki przy przewodzie do lewej strony dajesz jedną diodę i drugą do prawej.Cała strona lewa tak samo jak prawa strona jest połączona razem więc wystarczy jedna ale 10Amperowa.Masz tę centralkę przystosowaną do kierunków fabrycznie ?Jeżeli tak to diody powinny być.




 
 
Bourne
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-12, 11:50   

Dokładnie żeby włączając kierunek nie zaświeciły się awaryjne
 
 
Sławek2310p

Auto: Daewoo NEXIA
Imie: Sławek
Wiek: 45
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 10
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2007-09-12, 12:35   

Na kablach nie ma diód ale w opisie zestawu pisze ze diody są, wiec może faktycznie zainstalowane sa wewnątrz centralki. Jak to sprawdzic? czy tylko poprzez rozkręcenie centralki? Czyli wsytarczy podpiąc tylko kable L iP i nie trzeba jeszcze podpinac do masy?
 
 
 
sq9byk


Auto: Nexia sedan GL 8V
Imie: Jurek
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 117
Skąd: JO90FB
Wysłany: 2007-09-12, 20:57   

Sprawdź omomierzem,nie może być zwarcia pomiędzy kablem L i kablem P.Masy nie podpinasz bo centralka ma już masę..




 
 
Sławek2310p

Auto: Daewoo NEXIA
Imie: Sławek
Wiek: 45
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 10
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2007-09-15, 08:05   

Posprawdzałem dokładnie te kabelki które zostały mi z centralki i okazało sie ze do kierunków wychodzi mi tylko jeden natomiast ten drugi jest do stacyjki. Tzn po ppodłaczeniu do stacyjki ma w momencie załaczeni9a silnika automatycznie zamknac drzwi. I teraz kolejne pytanie czy skoro mam tylko jeden kabel do kierunków to musze go rozdzielic na dwa i podpiac w złacze X5? Gdzie wpiąc kabel do stacyjki?
 
 
 
sq9byk


Auto: Nexia sedan GL 8V
Imie: Jurek
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 117
Skąd: JO90FB
Wysłany: 2007-09-15, 08:56   

Jeżeli masz tylko jeden do kierunków(trochę dziwne w fabrycznym produkcie)to trzeba go rozdzielić i do każdego dać po diodzie(uwaga na kierunek przewodzenia diód).Możesz to rozdzielić przy samym złączu X5.W tym samym złączu(X5) na styku 17 powinno być napięcie po zapłonie(15) to możesz tam się wpiąć-ja bym tej funkcji nie podłączał bo może się zdażyć że zamknie ci auto z kluczykiem(i pilotem) w środku.Też mam tę funkcję i tego nie podłączyłem,musisz to dobrze przeanalizować.Mój jest taki sprytny że jak otworzę drzwi(przy zapalonym silniku), znowu zatrzasnę to on je zamknie i jestem poza zamkniętym autem.

[ Dodano: 2007-09-15, 10:05 ]
Poprzednio podałeś że w opisie pisze że diody są w środku,pisze o jednej czy dwu bo to trochę zastanawiające że jest jeden kabel.Może on ma wyjście niskoprądowe do przekaźnika i stąd ta dioda,poczytaj to dobrze.Bo jeżeli tak to nie możesz tego bezpośrednio włączyć pod kierunki.




 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt