Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2010-03-09, 14:21 [Nexia] prawda czy próba naciągnięcia?
problem polega na tym że chciałem wymienić uszczelke pod głowicą (pojawiło sie masełko)
powizycie u mechanika jaki to bedzie koszt planowania głowicy i wymiany uszczelki usłyszałem odp. ok 1200 zł . jak wymienie głowice to musze wymienić jeszcze rozrząd ( wymieniany na komleptny nowy na jesień) wszystkie płyny , wszystkie uszczelki i o czymś jeszcze mówił , wiec koszt okolo 1200zł więc zna sie może ktoś bardziej na tym czy trzeba to wymienić koniecznie wszystko i czy naprawde jest taki koszt tego wszystkiego ? jeśli można to prosze o szczegółowe ceny jesli ktos juz to robił .
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Koenig Weteran Moher Power
Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz Pomógł: 115 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 6281 Skąd: Miechów
Wysłany: 2010-03-09, 14:29
Uszczelki i płyny są raczej nieuniknione, dodatkowo pompa wody. Skoro rozrząd był wymieniany to zmieniłbym tylko sam pasek.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-03-09, 14:32
cargo27 o jakim silniku rozmawiamy
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
1,5 8V silnik . rozumiem że płyny trzeba wymienić uszczelki ok ale taka cena za to wszystko ? ile kosztuje samo planowanie głowicy ? i ile moze chcieć za robocizne ? może się myle ale wydaje mi się że troszke przesadził z ceną
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-03-09, 16:06
za tą kase samemu można zrobić kapitalny remont tego silnika wracając do sedna sprawy, rozrząd niedawno zmieniany, więc wystarczy wymienić sam pasek, najlepiej conti, reszta kwoty to lekka przesada jeżeli w grę wchodzi robocizna i planowanie głowicy plus uszczelka, w polecanych warsztatach mechaniki samochodowej podałem namiar na mechanika w Siemianowicach, jest solidny i nie zdziera
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
nie przesadzil jesli dochodzil by do wymiany rozrzad,
u mnie jak wydmuchalo uszczelke to tyle zaplacilem
a czesci jakie kupilem to :
pasek rozrzadu - 45
sruby glowicy - 62
zimering 2x - 25
napinacz paska - 110
uszczelka glowicy - 65
uszczelka kolektora wyd - 17
uszczelniacze 8x -28
uszczelka kolektora ss -25
filtr oleju - 10
pompa wody - 140
plyn chlodniczy 6l - 40
olej silnikowy -110
okolo 700... za same czesci ...
dolicz robocizne i wyjdzie ten ponad 1000
jesli nie musisz rozrzadu to koszty spadna o jakies 300 .
cargo27 [Usunięty]
Wysłany: 2010-03-09, 18:13
jeszcze zapomniałeś o planowaniu głowicy , ale rozrząd był wymieniany kompletny napinacze jakies rolki pasek pompa wody wiec to chyba odpada z wymiany , a tak wogóle zna ktoś ceny planowania głowicy ? słyszałem już kilka cen i bardzo się różnią od siebie
jak pisali wyzej , jak byl niedawno wymiaeniany to nie ma sensu wymieniac, no chyba ze tak jak u mnie ze zrobilem ponad 40 tysiecy ( w niecaly rok) cany zaleza od miasta najczesciej , moga sie wachac od 50 do 100 pln, ale to juz zalezy tylko i wylacznie od warsztatu, ja placilem 70 pln, splanowanie + sprawdzenie
witam
Częstochowa wymiana uszczelki okolo 200zl sama robocizna, rozrzad 100-120 (wymiana,lub zalozenie starego ) takie dostalem stawki jak sie orientowalem dla siebie
Sieradz(łódzkie) tak samo jesli chodzi o ceny, w Sieradzu za planowanie u prywaciarza 30 zl.podobno za taka usluga mozna sie rozgladac np: warsztatach szkolnych,stacjach napraw PKS/MPK,a co do ceny 1200zl ;D to w tej cenie mozna przykladowo kupic cala nexie ;] chce zedrzec z Ciebie,albo nie bawi sie w tanie czesci i pewnie mial na mysli dobre i drogie czesci, jak sie dowiadujesz to pytaj o cene robocizny samej... a czesci mu dostarczysz, wiesz jak to jest, cena zawsze rosnie kiedy towar przechodzi przez czyjes rece posrednik,tez musi zarobic
cargo27 [Usunięty]
Wysłany: 2010-03-09, 20:00
dziennie robie około 100/150 km ( wymaga tego praca ) samochód odpoczywa tylko w weekend. ale do tematu dzięki za porady i wyceny jutro przejade sie do siemianowic jak kolega polecił i tam zapytam .
Koenig Weteran Moher Power
Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz Pomógł: 115 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 6281 Skąd: Miechów
Wysłany: 2010-03-09, 23:21
Ja płaciłem za planowanie głowicy 45 zł.
elmo25
Auto: Daewoo Nubira 2.0 CDX Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 81 Skąd: Płock
Wysłany: 2010-03-10, 07:48
Z tego co mi wiadomo sam fakt pojawienia się masełka pod korkiem nie świadczy o uszkodzonej uszczelce pod głowicą.
Jeśli będziesz pokonywał bardzo krótkie odcinki (silnik zdąży się lekko zagrzać i już go wyłączasz i idziesz np do pracy potem powrót do domu- znowu krótki odcinek) będzie się zbierało masełko pod korkiem.
Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi
1robecki [Usunięty]
Wysłany: 2010-03-10, 08:09
elmo25 napisał/a:
Z tego co mi wiadomo sam fakt pojawienia się masełka pod korkiem nie świadczy o uszkodzonej uszczelce pod głowicą.
Jeśli będziesz pokonywał bardzo krótkie odcinki (silnik zdąży się lekko zagrzać i już go wyłączasz i idziesz np do pracy potem powrót do domu- znowu krótki odcinek) będzie się zbierało masełko pod korkiem.
Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi
Napiszę jeszcze ciekawiej- robię dziennie 100-110km, jakieś 50-55 w jedną stronę za jednym machem z czego 5po mieście, potem 40parę na trasie (s1, a4, średnicówka)i 5-7 przez Zabrze do centrum. Z powrotem w odwrotnej kolejności.
Termostat sprawny, olej bez śladu wody, płynu w zb. wyrównawczym nie ubywa i jest czysty. 3 tyg temu czyściłem odmę, bo taki majonez, że szok. Na jesień tego nie było, więc skąd? Myślę, że zima trochę podokuczała.
Proponuję się przyjrzeć olejowi z silnika, płynowi, czy ubywa ze zb. wyrównawczego i czy czasem nie zmętniał od oleju, jeśli wszystko oki, to proponuję wpierw wymienić olej i pojeździć.
To może być po prostu wilgoć i zimno, a nie od razu uszczelka pod głowicą.
Jak dla mnie kosz za duży.
Ja w swoim 1.6 16v zapłaciłem mniej a jak wiadomo 16v wychodzi drożej niż 8v.
U mnie nie był robiony rozrząd bo miał krótki przebieg, a robione miałem:
-Wymiana uszczelki pod głowicą
-Planowanie głowicy
-uszczelniacze na zaworach 16szt.
-uszczelka pod klawiaturą
-zimeringi na wałkach rozrządu
-wymiana oleju
-płyn chłodzący
Koszt z robocizną dokładnie nie pamiętam już ale niecałe 1000 zł na pewno 1k nie było wydaje mi się, że 975 zł ale nie dam głowy.
A jesteś pewny, ze u Ciebie strzeliła uszczelka pod głowicą ? na początek wyczyść odmy (2 szt. są u mnie) bo jeśli masz zatkane to wilgoć nie ma gdzie uciekać z silnika i masło się będzie zbierać, na dodatek może Ci olej wyciskać spod bagnetu spod wlewu korka spod uszczelki pod klawiaturą wszystkimi, nawet może zacząć Ci go trochę brać, krótko mówiąc powietrze które nie ma gdzie uciec szuka najsłabszych punktów.
Chcesz kompleksowo zabezpieczyć swój dom, mieszkanie, firmę ? Pisz a na pewno pomogę.
Sprzedaż Hurtowa oraz montaż systemów alarmowych, telewizji przemysłowej, sterowników do bram wjazdowych, garażowych, Videodmofonów.
Dla forumowiczów rabat !