X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] O-ring przy aparacie zapłonowym

Autor Wiadomość
zibi1006


Auto: Matiz
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 177
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-03-11, 22:24   [Matiz] O-ring przy aparacie zapłonowym

Witam, czy trudno jest wymienić te ustrojstwo w warunkach garażowych? Bo od strony aparatu leje mi olejem i to dosyć obficie, inny wyciek jest spod klawiatury ale akurat bardziej na środku więc podejrzenia padły właśnie na ten oring.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
JACK
[Usunięty]

Wysłany: 2010-03-13, 00:01   

Nie ma tragedii ,musisz odkręcić obudowę filtra powietrza razem z rurą doprowadzającą powietrze do przepustnicy oraz zdjąć odmę z pokrywy zaworów ,potem zdejmujesz przewody zapłonowe z kopułki po to żeby był dobry dostęp do aparatu zapłonowego, oraz wyciągasz dwa bezpieczniki od ECM (w komorze silnika)a następnie zawleczkę i wtyczkę czujnika przy aparacie.Następnie musisz uszykować sobie jakiś pojemnik do oleju który będzie wyciekał z otworu w którym jest mocowany trzpień aparatu (najlepiej uciąć z 5 l pojemnika po oleju lub płynie do spryskiwaczy ) nie może mieć za wysokich ścianek tak żeby dało się go podłożyć pod otwór.Zaznacz sobie ustawienie aparatu względem gniazda ,żebyś nie musiał regulowac zapłonu po jego ponownym zamontowaniu .Odkręcasz dwie śruby (klucz 12 albo 13) mocujące aparat,obracasz go lekko w prawo i lewo , wyciągasz aparat i wymieniasz oring tylko na oryginalny.Pamiętaj że po montażu aparatu dopiero na końcu wkładasz bezpieczniki od ECM(bo inaczej komputer złapie błąd), a potem programujesz obroty biegu jałowego .To by było na tyle w rzeczywistości nie jest to takie trudne tylko potrzeba cierpliwości ,ja kiedyś wymieniałem aparat pod blokiem. :piwo:
 
 
zibi1006


Auto: Matiz
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 177
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-03-13, 00:58   

Dzięki za info :) jak jutro dostane oring to moze się za to wezme, jak coś to zdam relacje :) :piwo:
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt