Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
nie no tak napisałem bo nie wiem ile by mogła turbina mi dac koni, to moze dajcie moze przykład jakiejs turbiny z jakiego auta mógłbym dac? i ile koni by dała?
powiem tak, mam silnik 1.6 16v i 109 tys km przebiegu i silnik w stanie idealnym dlatego nie chce go swapowac, i chce wstawić do niego zestaw turbo. Znalazłem cos takiego tu tylko nie wiem ile to warte, czy do każdego turbo trzeba intercooler?? pytam bo nie mam o tym pojęcia a chce się dowiedzieć
powiem tak, mam silnik 1.6 16v i 109 tys km przebiegu i silnik w stanie idealnym dlatego nie chce go swapowac, i chce wstawić do niego zestaw turbo. Znalazłem cos takiego tu tylko nie wiem ile to warte, czy do każdego turbo trzeba intercooler?? pytam bo nie mam o tym pojęcia a chce się dowiedzieć
za tyle to sprzedaj lanosa dołóż tą kase i bedziesz miał coś o wiele lepszego. Same graty to nie wszystko potrzebny jest ktoś kto to zmontuje i wystroi.
Liczy sie dusza auta i kierowcy nie pieniądze wydane na samochód.
za tyle to sprzedaj lanosa dołóż tą kase i bedziesz miał coś o wiele lepszego. Same graty to nie wszystko potrzebny jest ktoś kto to zmontuje i wystroi.
Kupić to każdy potrafi ale zrobić to już nie. Dlatego pytam bo po to jest to forum żeby cokolwiek się dowiedzieć
Auto: NubiraTurbo Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 137
Wysłany: 2010-03-22, 15:57
Temat do zrobienia.Jezdzi kilka takich 160-konnych lanosów.Najsensowniejsze było by wsadzenie C20xe zdrowego no ale trzeba go spotkać .
Koszta będą takie na jakie sobie pozwolisz.Można wsadzić turbo za 4tyś a można i za milion...
Jak chcesz tanio i +50km Cię zadowoli to szukaj jakiegoś t25,k03,Fmic od jakiegoś diesla,trochę rur 50 i 60mm,złączki,cybanty.Musisz rozebrać motor i zobaczyć czy sie nadaje.Jak chcesz soft turbo to odprężać nie musisz.Składasz to na nowej panewce i pierścionku,robisz odpływ oliwy do miski,łączysz redukcją seryjny kolektor z turbawką,spawasz dolot i wydech i pozostaje Ci podlanie paliwem oraz masa innych dupereli.Sprzęgło trochę wytrzyma,skrzynia i reszta napędu tez.Co do podlania to najlepiej większy wtrysk i świniak ale możesz popróbować metodami Pana Grabowskiego czyli dodatkowe wtryski itd.Dróg jest wiele ale za to usłyszeć pssyt-bezcenne
x20sed+td05-16=304KM i wiadro Nm-było
B235+BigT=4?? i wór Nm-się robi
za tyle to sprzedaj lanosa dołóż tą kase i bedziesz miał coś o wiele lepszego. Same graty to nie wszystko potrzebny jest ktoś kto to zmontuje i wystroi.
Kupić to każdy potrafi ale zrobić to już nie. Dlatego pytam bo po to jest to forum żeby cokolwiek się dowiedzieć
podziwiam ludzi co mają nadal cierpliwość do lanosa i chęć przerabiania go
Liczy sie dusza auta i kierowcy nie pieniądze wydane na samochód.
Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr Pomógł: 341 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Gru 2007 Posty: 4665 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-03-22, 18:48
Marcin1703 napisał/a:
N/A czyli co rozwiń troszkę temat jak możesz
W domyśle bez turbodoładowania. Cały czas nie napisałeś najważniejszej rzeczy - ile pieniędzy masz do wydania na podniesienie mocy Twojego silnika? Bo bez tego ta dyskusja jest bezcelowa...