Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Co to znaczy idzie? Idzie je nawet przykleić na super glue. To czy coś idzie to pojęcie względne bowiem można je przyspawać nawet zwykłą spawarką na elektrody jak się uprzesz
mariusz24
Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz Pomógł: 71 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 1723 Skąd: lubartów
Wysłany: 2010-03-29, 19:15
no zwykłą spawarka to trochę ciężko strasznie skubana przepala a migomat jak migomat pewnie się da a sam chcesz to robić bo jeżeli pytasz o migomat to jak mniemam nie masz zielonego pojęcia o spawaniu
kamil03 [Usunięty]
Wysłany: 2010-03-29, 20:01
nie polecam ci takich złomów . Po pierwsze w tym modelu spawasz bez gazu nie wiem jak sie bedzie tym robiło. po drugie 120A troche mało . Szpula tylko 1kg. Za przyzwoitego mig-a musisz dać koło 1000zł . Ja za swojego 160A dałem 1100 zł + butla .
wojtek22nc Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Lip 2009 Posty: 113
Wysłany: 2010-03-29, 20:10
a pytam sie tak czysto z ciekawości atego że to ma na 1kg drutu to nie zauważyłem ale znaczy szajse made in china a że nie ma butli to raczej nie był by proglem bo jest takie cos jak drut samoosłonowy
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
kamil03 [Usunięty]
Wysłany: 2010-03-29, 21:04
wiem że jest taki drut ale nie wiem jak się to sprawdza .Warto się zastanowić dlaczego prawie wszyscy blacharze spawalą z gazem coś musi w tym być (takie moje przemyslenia)
Gwiazdoor [Usunięty]
Wysłany: 2010-04-01, 07:41
kamil03 napisał/a:
Warto się zastanowić dlaczego prawie wszyscy blacharze spawalą z gazem coś musi w tym być (takie moje przemyslenia)
Spawanie to bardzo obszerny temat, można z tego doktorat robić. Ale najkrócej to spawa się w osłonie gazów aby płynny metal (przyszła spoina ) była zabezpieczona przed ingerencją tlenu i innych gazów do czasu zastygnięcia. Alternatywą jest zwykła spawarka i używanie elektrod w otulinach, ale tego nie polecam, bo trzeb by dobrze dobrać materiał otuliny, inaczej będzie lipa.
PS: nie jestem specjalistą, tyle co na studiach nam nawkładali do głowy to pamiętam.