X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Końcówki drążków kierowniczych

Autor Wiadomość
PieTrzaK
Grupa Podlaska


Auto: Jeep
Imie: Bartek
Pomógł: 77 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 6019
Skąd: Łomża/Białystok
Wysłany: 2010-03-30, 19:44   [Lanos] Końcówki drążków kierowniczych

Ma ktoś pomysł jak to badziewie rozruszać? Muszę ustawić zbieżność w autku. Jednak na stacji jak zobaczyli że to Lanos, to powiedzieli żeby wrócić dopiero jak przywrócę im ruchliwość. Jak pewnie wszystkim wiadomo śruby odpowiadające za regulację lubią się zapiekać. Żal mi wywalać kasę na wymianę końcówek tylko dla możliwości ustawienia zbieżności - zwłaszcza że części są w porządku. Będzie to jednak konieczne, czy da się coś na to poradzić?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
karwi
O-]--< ;D


Auto: Nubirka II kombi :)
Imie: Piotr
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 259
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-03-30, 20:26   

PieTrzaK napisał/a:
czy da się coś na to poradzić?

Zmień stację :D Jak ustawiałem zbieżność w swoim lanim to jedna końcówka tez się zapiekła i nie mogli jej ruszyć. Męczyli się ok 45 min ale wykręcili i nie wzięli ani złotówki więcej niż koszt ustawienie zbieżności.
 
 
 
Pietro
Weteran


Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr
Pomógł: 341 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 4665
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-03-30, 20:29   

Przecież końcówek nie musisz od razu wymieniać. Jeżeli są w dobrym stanie wystarczy rozruszać śruby... dziwię się, że na tej stacji nie wykonali tego sami. Widać, że mają chyba za dużo klientów... j.w. zaproponował karwi, pojedź na inną stację.
 
 
CapsLock
[Usunięty]

Wysłany: 2010-03-30, 20:32   

powiem tak: w wielu warsztatach na ustawianiu zbierznosci diagnosta zyczy sobie aby byla poluzowana sruba rzymska. kiedys do mnie wyskoczyl z takim tekstem, to polazlem do szefa stacji zrobilem awanture i z przeprosinami robili jak glupki ;d
 
 
PieTrzaK
Grupa Podlaska


Auto: Jeep
Imie: Bartek
Pomógł: 77 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 6019
Skąd: Łomża/Białystok
Wysłany: 2010-03-30, 20:33   

Hmm... W sumie podjechałem na najczęściej polecaną w Bstoku. No nic, podskoczę tam jeszcze jutro jak nie będą chcieli zarobić to kij im w oko.

To w takim razie może ktoś z Bstoku trafi na temat i poleci jakieś swoje sprawdzone miejsce?

EDIT: CapsLock, do mnie był podobny tekst, że śruba rzymska ma być poluzowana.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Zarzek
Grupa Lubuska


Auto: Lanos sedan 1,6 580W RMS
Imie: Zarzek
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 756
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2010-03-30, 20:45   

dokładnie tak jak pisali koledzy wyżej, jedź na taką stację gdzie w cenie zbieżności sami jeśli wymaga tego potrzeba muszą się pomęczyć, u mnie praktykanci troszkę się nasiłowali :D



mój dupowóz --> http://daewooforum.pl/vie...er=asc&start=45
 
 
 
kamil03
[Usunięty]

Wysłany: 2010-03-30, 21:09   

chodzi tylko o te dwie śruby bo skubane często sie urywają . Jak przyjeżdrzał mi lanos na zbierznośc zawsze się modliłem żeby tylko się nie urwały bo wtedy wiercenie , no ale nie było takiej możliwości żeby odmówić ustawienia klientowi . Najlepiej polać płyem hamulcowym i obstukać i delikatnie lewo prawo a nuż się uda odkręcić. Takie jeszcze wtrącenie kiedyś z seicento mardowałem się z kumplem chyba godzine żeby popuścić końcówki ale za to miła Pani dała nam w kieszeń gratis 50 zł
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt