X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Tico] Biało-niebieski dym

Autor Wiadomość
Cekin
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-01, 16:12   [Tico] Biało-niebieski dym

Witam.Po wymianie głowicy i uszczelki auto odrazu zaczęło kopcić obficie biało-niebieskim dymem jak stara syrenka.Jazda próbna.Auto zbiera się dobrze,nie muli się,nie dusi i nie przerywa.Po przejechaniu ok. 25km ubyło ok. 1 liter oleju.Po wykręceniu wszystkie świece zaolejone i czarne.Olej idzie na cylindry.Kompresja na tłokach w normie od 1,2 do 1,3.Olej nie dostaje się do płynu chłodniczego,płyn jest czysty.Płyn nie dostaje się do oleju bo nie spada jego poziom,nie robi się majonez z oleju.Silnik jest suchy i nie widać zewnętrznych śladów wycieku.Miska,filtr i korek spustowy ok.Po odkręceniu korka wlewu oleju nie robi się ciśnienie i nie chlapie pod deklem klawiatury.Olej nie wydobywa się z wydechu.Wymiana uszczelniaczy.Brak poprawy.Wszystkie objawy powtarzają się.Na wolnych obrotach kopcenie w normie,po dodaniu gazu masakra.Jaka może być tego przyczyna??? Wyrobione trzonki zaworów i prowadnice??? Pierścienie i tłoki??? Uszczelka głowicy??? Proszę o poradę.Pozdrawiam i dziękuję. :myśli:
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Kamiljan

Auto: Daewoo Nubira 1.6 99r.
Pomógł: 21 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 447
Skąd: Rydułtowy
Wysłany: 2010-04-01, 16:26   

Wymianę głowicy i uszczelki robiłeś sam ? Czy u mechanika ? Wymieniona głowica była sprawdzana na szczelność ?
Wydaję mi się, że coś zostało spartaczone przy tym remoncie bo jeśli auto wcześniej nie brało oleju a teraz po 25km wzięło sporo ponad litr to dla mnie to jest jednoznaczne z spartaczoną robotą.
Jeśli robiłeś to u mechanika to sam nic nie grzeb przy tym silniku tylko odstawiaj auto do niego niech na swój koszt naprawia błąd.



Chcesz kompleksowo zabezpieczyć swój dom, mieszkanie, firmę ? Pisz a na pewno pomogę.
Sprzedaż Hurtowa oraz montaż systemów alarmowych, telewizji przemysłowej, sterowników do bram wjazdowych, garażowych, Videodmofonów.
Dla forumowiczów rabat !
 
 
 
Cekin
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-01, 16:50   

Zawory szczelne bo komprecha jest.Spartaczona robota-za wiele mi to nie mówi.Wiadomo,że coś jest nie tak.Stawiam na prowadniki i trzonki zaworów.
 
 
Figur
Prezes Zarządu


Auto: Peugeot 406 2.0 16v
Imie: Marcin
Pomógł: 108 razy
Wiek: 29
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 10015
Skąd: Świecie (CSW)
Wysłany: 2010-04-01, 17:08   

A ja stawiam na pierścienie tłokowe.



Ciężko jest lekko żyć...
 
 
 
Cekin
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-01, 22:40   

Wszystkie pierścienie by siadły na raz???

[ Dodano: 2010-04-01, 22:45 ]
Niemożliwe teoretycznie.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7534
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-04-02, 09:06   

Cekin napisał/a:
po dodaniu gazu masakra

Na luzie?



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Ford Fiesta MK7 '15 1.5 TDCI +++ :D
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
Cekin
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-02, 14:16   

Na luzie i podczas jazdy.
 
 
zmien
Weteran
Agent Tomek


Auto: Opel Vectra C wściekłe 2.0T/VC 2.0 175 KM
Imie: Tomek
Pomógł: 67 razy
Wiek: 30
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 5396
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2010-04-02, 14:27   

Spartaczenie roboty. No cóż mechanik się nie przyłożył albo coś mu nie wyszło. Chciał dobrze :)



www.photoblog.pl/paulik9
Daewoo Lanos 1.5 100KM, Vectra C było 2.2 147KM jest 2.0T 175KM, Vectra C modyfikowana genetycznie 2.0T 220KM w kombi :P
 
 
 
ZDZICHU521
ZDZICHU521

Auto: daewoo tico
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 1
Wysłany: 2013-01-01, 23:19   

a może pierścienie zgarniające olej - kturyś pękł i nie zgarnia oleju ,a kompresje będziesz miał OK
 
 
Gość

Wysłany: 2013-01-01, 23:21   

ZDZICHU521, nie odkopuj starych tematów , popatrz kiedy był napisany ostatni post .
Cytat:
Wysłany: 2010-04-02, 13:27
 
 
Podobne tematy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt