Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Tak ostatnio pomyslelismy ze Sledzikiem ze moze zapodamy temat naszego pojazdu bojowego - vel Czarnego Bobka lub jak kto woli - Citroena AX czyli Aixika Mial byc na kilka miesiecy ale jakos tak sie ostal na dluzej
O to ten po prawej, o!
Opis modelu;
Citroen AX 1.0 + LPG - 100 km kosztuje 13.50 mniej wiecej
Moc; kiedys bylo 45KM Aktualnie nie hamowany
Spalanie; okolo 5-6l gazu na 100km. Spalanie benzyny - jak jeszcze pol roku temu jezdzil na benzynie to palil jakies 5.5 litra Teraz turla sie tylko tylko na gazie
Zalety - TANI TANI TANI I bezawaryjny, niezniszczalny No i potrafi przejechac rzeke I przejechac przez kazdy teren Kiedys tez pasl krowy http://www.youtube.com/watch?v=4L2gTmdNT7Y
Osiagniecia;
Axik podczas swojej kadencji u nas
- przejechal jakies 18tys km bez wymiany czegokolwiek <mam tu tez na mysli wszelkie filtry itd>
- holowal duzo duzo wiekszych aut od siebie ; m.in.
a) BMW e34 - wielokorotnie <Waga jakies 1500kg>
b) Opel Vectra
c) Daewoo Tico
d) BMW e30 - e30 jechalo na wstecznym <nie wnikajcie czemu >
e) Daewoo Nexie <kilka sztuk>
f) Renault Laguna
... pewnie jeszcze kilka innych aut o ktorych zapomnialem Dodam ze AXik ma mase wlasna rowna okolo 690kg Ale daje rade ... ZAWSZE
- odpala przy -30st nawet po miesiecznym postoju w mrozach bez podpinania pod drugi akumulator
- spala kazdy mozliwy olej w ilosciach ... rozsadnych
- wywrocil Vectre na dach http://www.youtube.com/watch?v=Ub4M40GWzAQ
- przegania ze swiatel TIRy .... niektore lub mocno przeladowane
- na dwojce dociaga do 110km/h - brak odciecia bo to gaznik
- nie zepsul sie ani razu!!!
- rozpedza sie do 150km/h <licznikowych oczywiscie>
- odpala kazde inne auto ze swojego akumulatora Nawet diesla przy -25st
- przewiozl kilka ton zlomu/pustakow/itp itd. Przy okazji mial piekna glebe i szural non stop oponami o nadkola
- przeprowiozl wyposazenie kilku garazy
- czasem puszcza muzulmanskie rytmy http://www.youtube.com/watch?v=PvMDUUmN1cE
- jest piekny .... na swoj sposob
I to by bylo na tyle
Plany - niesprecyzowane Jedno jest pewne - ma u nas dozywocie Jak sie skonczy silnik to sie wymieni na inny Chyba nie musze mowic, ze wiekszy A poza tym ostatnio cos padlo zdanie zeby go na pelny wtrysk przerobic Damy rade
znajomy ma takiego samego,tylko bez LPG teraz pewnie podchodzi pod 300kkm,nawet sie trzymie maszyna ale belke ma z tyłu tak padnieta ze az strach tym jezdzic
W sprawie pytań/pomocy techniczej prosze pisac na priv,
AdiN Klinika4x4
Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 29 Dołączył: 13 Cze 2009 Posty: 4383 Skąd: OFF-ROAD SERVICE