Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
250zl i masz mechanizm na 2 strony + kable + przelacznik na srodkowym tunelu (pod recznym) to chyba nie duzo z wlozonymi 20tys
No tak moze i masz racje,ze to nie duzo przy 20 tys wlozonych,ale jak juz wspominalem nie mam motywacji ani ochoty na dalsze przerobki.Pytalem sie u gostka od alarmow ile kosztoje komplet do podnoszenia szyb,to powiedzial ,ze 550 zl.Mysle ,ze to cena z montazem ,a co do 350 kucy za 15000 to bylo to 4 -5 lat temu, ceny byly troche nizsze niz teraz.Mieli mi zalozyc rurbo,kute tloki,inny komp,skrzynke bieg,itd...Wszystko co moglo by podniesc moc do wspomnianych 350Km.Dla mnie to i tak bylo wtedy za duzo.
Oj slabiutko , zdaje sie ze Chester swoja 2.0 16v taklie 2.5 polykal
Czerwona strzała 1.8T, odjechała
Oraz Chevi Nubira 1.8
Bradley [Usunięty]
Wysłany: 2007-10-02, 22:07
Bo Chester mial pusty bagaznik i kolo 160-170KM
~nexus~ [Usunięty]
Wysłany: 2007-10-03, 08:29
on mial 2.5l ,170Km seryjnie i tylko siedzenie kierowcy.Wiec nie mialem za bardzo z czym startowac.Zreszta po wszystkim powiedzial ,ze i tak dobrze mi poszlo.Moj czas to 16.73.Tak sobie,ale to tylko zabawa
Ade mial taki czas w nexi 1.5 LPG , dobra 2.0 16v powinna miec niskie 16 albo zejsc ponizej 16s, Chester twierdzil ze jego nexa schodzila ponizej 15s na 1/4mili, wiec MUŁŁŁŁŁŁŁ
Czerwona strzała 1.8T, odjechała
Oraz Chevi Nubira 1.8
~nexus~ [Usunięty]
Wysłany: 2007-10-03, 16:13
W zeszlym roku na zakonczenie sezonu na Kluczewie mialem 16.01 i to byl czas samego przejezdu,a ostatnio w Sniatowie 16.73 to byl czas ET+RT.Nie widze najmniejszego problemu aby sie gdzies tam zmierzyc i porownac osiagi swoich Nexii.Ciekawe kto bylby szybszy Pozdrawiam
nic tylko pozazdrościć. Naprawde godny pochwały extreme tuning.
respekt!
~nexus~ [Usunięty]
Wysłany: 2007-10-04, 10:05
A tak wyglądala zanim zabrałem się za nią.Z perspektywy czasu to trocghe żałuje,że poszedłem aż tak daleko w tuning.
Bradley [Usunięty]
Wysłany: 2007-10-04, 10:07
Trzeba bylo wybielic kierunki, przyciemnic klosze lamp, zmienic kadetowskie lusterka, zglebic i zeswapowac na cos mocniejszego od 20XE
~nexus~ [Usunięty]
Wysłany: 2007-10-04, 11:15
Patrzac w stecz to zrobilbym dokladnie tak jak mowisz.O wiele mniejsze koszta,a samochod wygladalby bardzo dobrze.Tylko,ze juz jest jak jest .Moze nastepnym razem.
Krumpir [Usunięty]
Wysłany: 2007-10-04, 17:29
"Następnym razem" to kup sobie auto, którego nie będzie trzeba poprawiać, a będzie można upiększać przez gustowne detale dedykowane do auta. Ja tak zrobie następnym razem.
a nie myślałeś o tym żeby przesłać foty do jakiejś gazety np GT, MAXI tuning znajomy z moich regionów był w oby dwóch a w jednej nawet na okładce.
Bourne [Usunięty]
Wysłany: 2007-10-04, 21:45
reelax napisał/a:
a nie myślałeś o tym żeby przesłać foty do jakiejś gazety np GT, MAXI tuning znajomy z moich regionów był w oby dwóch a w jednej nawet na okładce.
Nexus Andrzeja już był w GT i jak sie nie mylę to także w MaxiTuning
~nexus~ [Usunięty]
Wysłany: 2007-10-08, 12:40
Zchamowałem wczoraj swoja Nexię i wyszło troche nie tak jak bym sie spodziewał.Moc 145Km,moment 194Nm. Podejrzewam,ze gdybym zmienil tłumik srodkowy na przelotowy to moc by nieznacznie wzrosla.