X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


problem z akumulatorem.CHYBA:) pomocy

Autor Wiadomość
panczohh


Auto: lanos1.5
Imie: dawid
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 39
Skąd: Majdan Królewski
Wysłany: 2007-09-28, 10:00   problem z akumulatorem.CHYBA:) pomocy

witam mam lanos 1.5 98 rok.i jakis tydzien temu mialem problem podczas jazdy wszystkie wskazówki zaczely mi wariowac i kontrolki migaly i oczywiscie samochod zacza dziwnie chodzic.zgasilem samochod odpalilem go odnowa i tosamo.nastepnie pilot przestal dzialac i migaly swiatla awaryjne chociz nie byly wlaczone.i cicho pipczal alarm.po jakiej 1 h wszystko ustalo.a dzis zauwarzylem ze akumulator jest wybulwiny po bokach......OCO TU CHODZI:)???

proszę o pomoc......dzieki
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-09-28, 10:01   

Skaczace kontrolki itp to najczesciej konczacy sie alternator ;)



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
panczohh


Auto: lanos1.5
Imie: dawid
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 39
Skąd: Majdan Królewski
Wysłany: 2007-09-28, 10:25   

dzieki. ajesli chodzi o rozdymany akumulator to od alternatora moze tak byc??
 
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-09-28, 10:30   

no wlasnie, zapomnialem spytac - co toi znaczy rozdymany???



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
panczohh


Auto: lanos1.5
Imie: dawid
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 39
Skąd: Majdan Królewski
Wysłany: 2007-09-28, 10:44   

tzn po 2 stronach wypuklilo go (___) na boki.tak jakby go nadmuchał ktos.hehehhee
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Gwiazdoor
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-28, 10:45   

To może być od za wysokiego napięcia ładowania albo wentylacja wnętrza się zapchała.
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-09-28, 10:46   

hmmm....szczerze mowiac to z tym akumulatorem to nie wiem. ale jezeli sie wybulwil, to pewnie tez go lepiej wymienic ;) Ja bym na Twoim miejscu najpierw wymienil aku ( bo i tak raczej to trzeba zrobic ) i jezeli nic to nie da to jazda na naprawe altka ;)



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
panczohh


Auto: lanos1.5
Imie: dawid
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 39
Skąd: Majdan Królewski
Wysłany: 2007-09-28, 10:48   

bleeeeeee:) no trzeba wymienic.dzieki :piwo: a mam jeszcze jedno pytanie.ostatnio na gazie samochod jest bardzi zmulony.na benzynie smiga super a jak wrzuce na gaz strasznie sie zbiera
 
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-09-28, 10:52   

proponuje pojechac do gazownikow na regulacje :D



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
panczohh


Auto: lanos1.5
Imie: dawid
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 39
Skąd: Majdan Królewski
Wysłany: 2007-09-28, 10:57   

teraz sprawdzilem napiecie jak jest odpalony silnik to jest 14.6v na akumulatorze.moze to nakieruje kogos
 
 
 
Bourne
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-28, 11:24   

Czyli masz bardzo dobre ładowanie

Co do akumulatora to przypuszczam na 90% ma zwarcie na tych celach co je wypchało

Zainwestuj w nowy aku

Ja tak miałem jak aku miał zwarcie na jednej celi jechało się i w pewnym czasie zapalały sie kontrolki i silnik gasł a po chwili znowu silnik odpalał
 
 
Bradley
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-28, 11:25   

A nie 13.6-13.8V?
Przy 14.6 to moze sie gotowac.
 
 
Bourne
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-28, 11:30   

Przeładowanie,

Obciążanie akumulatora zbyt dużymi prądami,

Eksploatowanie akumulatora przy niskim poziomie naładowania.

Przeładowanie akumulatora następuje zazwyczaj podczas eksploatacji w samochodzie z napięciem ładowania wyższym niż 14,4V. Przeładowany akumulator zazwyczaj charakteryzuje się podwyższeniem napięciem spoczynkowym. Skutkiem przeładowania jest spłynięcie mas czynnych. Przeładować akumulator można również poprzez ładowanie akumulatora głęboko rozładowanego.


Bradley masz rację

[ Dodano: 2007-09-28, 12:32 ]
Parametrem najlepiej obrazującym wydolność instalacji ładowania jest napięcie ładowania mierzone na zaciskach głównych akumulatora. Winno ono wynosić 14,0-14,4V (dla akumulatorów 12 woltowych).

[ Dodano: 2007-09-28, 12:34 ]
Według zaleceń producentów Napięcie ładowania mierzone na zaciskach klem powinno wynosić 13,9 - 14,4V
 
 
panczohh


Auto: lanos1.5
Imie: dawid
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 39
Skąd: Majdan Królewski
Wysłany: 2007-09-28, 11:35   

czyli co powinienem zrobic?????????????????
 
 
 
Bradley
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-28, 11:38   

Zacznij od zakupu nowego akumulatora bo z tego co sie wybulwil to nic juz nie zrobisz i sprawdz ladowanie na wlaczonym silniku ;)
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt