Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2010-04-08, 10:52 [Lanos] Lanos wpieron pali - temat prozaiczny problem już ni
Witam
Oczywiście szukałem podobnych tematów (jak jest gdzieś przepraszam z góry) ale żaden nie pasował więc:
Mam [Lanosa] 1.5 8z. SOHC + Gaz AUTRONIC AL-700 centralka co dalej nie mam pojęcia o nazwie. kupiłem go (auto) w połowie stycznia i nie mogę dojść do ładu z spalaniem.
problem polega na tym że [pali] w mieście 15l/100km a trasa 10 gazu nie wiem jak benzyna nie miałem okazji sprawdzić.
Wymieniona [lambda] (czytałem o jakimś resecie E-cośtam no to tego nie robiłem) potem kable świece filtry rozrząd i zrobiłem regulacje gazu.
Ps. Chciałem dodać, że po regulacji gazu auto śmiga jak złoto
Proszę o pomoc
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
ci.nek
Auto: Oplowóz
Imie: Marcin Pomógł: 131 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 2408 Skąd: MMz
Wysłany: 2010-04-08, 11:27
toopik napisał/a:
Oczywiście szukałem podobnych tematów (jak jest gdzieś przepraszam z góry) ale żaden nie pasował więc:
,,toopik,, nie trzeba było zamieniać Tico na Lanosa a szczególnie 8V ja mam takowego lecz 1.4 zimą to normalka 15 miasto 10 trasa poczekaj aż się ociepli nic nie wskórasz a kasę wydasz wiem coś o tym , większość forumowiczów posiada 16V na nich się nie wzoruj one są oszczędniejsze
ci.nek
Auto: Oplowóz
Imie: Marcin Pomógł: 131 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 2408 Skąd: MMz
Wysłany: 2010-04-09, 10:58
bykol napisał/a:
większość forumowiczów posiada 16V na nich się nie wzoruj one są oszczędniejsze
przy podobnym stylu jazdy 8V jest oszczędniejszy od 16V,
toopik, zależy jak jeździsz
kuron997 [Usunięty]
Wysłany: 2010-04-09, 13:28
Ok wiec ja sie tez tu wypowiem bo temat jest podobny.
Ja mam problem ze spalaniem podobny i mowia mi nic nie zrobisz z tym 1.4 8V bo one tak maja, mam benzyne, nie mam instalacji lpg.
Ostatnio (Od okolo roku) czesto uzywam auto na krotkich jazdach po miescie 5-10km, spalanie na miescie 12litrow, na trasie jak jade dluzsza spada do 7,5-8litrow... o zimie nie bede mowic bo norma to byla 13,5-14litrow na miescie, wszystkie wskazania na kompie dobre, zadnych bledow, rok temu przepustnica czyszczona, kable wymienione, silnik krokowy wymieniony na nowy oryginal bo obroty na jalowym szly pod 3tys, czujnik podcisnienia wymieniony.
Poprostu ten silnik chyba jest za slaby do tego auta i tak naprawde ciagnie od 3tys, wtedy czuc ze dostaje mocy i momentu, zaden mechanik nie jest w stanie nic juz powiedziec i wymyslec.
Aha ktos mi powiedzial ze moge aparatem zaplonowym troche pokrecic bo byc moze dostaje za pozno lub za wczesnie zaplon i mieszanka jest zla? Co powiecie?
Ostatnio zmieniony przez kuron997 2010-04-09, 13:47, w całości zmieniany 1 raz
większość forumowiczów posiada 16V na nich się nie wzoruj one są oszczędniejsze
przy podobnym stylu jazdy 8V jest oszczędniejszy od 16V,
toopik, zależy jak jeździsz
""ci.nek""tak 90 na blacie prosta bezwietrzna droga ale gdzie i po co przecież autami jeździmy do pracy nie na wycieczki non stop mieszamy biegami hamujemy ruszamy itd. 8V to muł w porównaniu do 16V i traci na starcie sporo paliwa za nim się zbierze
Ostatnio zmieniony przez bykol 2010-04-09, 16:13, w całości zmieniany 1 raz
kuron997 [Usunięty]
Wysłany: 2010-04-09, 13:50
Cytat:
""ci.nek""tak 90 na blacie prosta bezwietrzna droga ale gdzie i po co przecież autami jeździmy do pracy nie na wycieczki non stop mieszamy biegami hamujemy ruszamy itd. 8V to muł w porównaniu do 16V i traci na starcie sporo wa za nim się zbierze
dokladnie, w cyklu miejskim zanim dojade do roboty to jeszcze sie dobrze nie zagrzeje i na samym poczatku na automatycznym ssaniu jedzie, ciagle korki, wachlujemy biegami i sprzeglem, to sie nie ma chyba co dziwic ze pali mi 12litrow
Tak jak mowisz trzeba mu je...nac w gaz zeby jechal
Mariotruck [Usunięty]
Wysłany: 2010-04-09, 18:30
Cytat:
ktos mi powiedzial ze moge aparatem zaplonowym troche pokrecic bo byc moze dostaje za pozno lub za wczesnie zaplon i mieszanka jest zla? Co powiecie?
Ja tak miałem w moim esperaku też był żwawy od 3 tyś, przestawiłem wyprzedzenie zapłonu i zbiera się od 1,8 - 2 tyś obrotów. Wpływu na spalanie nie zauważyłem
kuron997 [Usunięty]
Wysłany: 2010-04-09, 21:35
Mariotruck napisał/a:
przestawiłem wyprzedzenie zapłonu i zbiera się od 1,8 - 2 tyś obrotów. Wpływu na spalanie nie zauważyłem
Auto: Oplowóz
Imie: Marcin Pomógł: 131 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 2408 Skąd: MMz
Wysłany: 2010-04-10, 10:45
bykol napisał/a:
w lanosie nie ma aparatu zapłonowego,ECM sam automatycznie koryguje zapłon, to czarne w głowicy to cewka
dokładnie, w lanosie nie ustawisz wyprzedzenia zapłonu.
Cytat:
poddać się zostawić te 15l/100 czy walczyć dalej
możesz jeszcze posprawdzać czy żadne z kół Ci nie przyhamowuje samochodu, sprawdzić ciśnienie w kołach, tankować na dobrych stacjach itp i nauczyć się eco drivingu