X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Lanos wpieron pali - temat prozaiczny problem już ni

Autor Wiadomość
toopik

Auto: Lanos było Tico
Imie: Tomek
Wiek: 35
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 21
Wysłany: 2010-04-08, 10:52   [Lanos] Lanos wpieron pali - temat prozaiczny problem już ni

Witam
Oczywiście szukałem podobnych tematów (jak jest gdzieś przepraszam z góry) ale żaden nie pasował więc:

Mam [Lanosa] 1.5 8z. SOHC + Gaz AUTRONIC AL-700 centralka co dalej nie mam pojęcia o nazwie. kupiłem go (auto) w połowie stycznia i nie mogę dojść do ładu z spalaniem.
problem polega na tym że [pali] w mieście 15l/100km a trasa 10 gazu nie wiem jak benzyna nie miałem okazji sprawdzić.

Wymieniona [lambda] (czytałem o jakimś resecie E-cośtam no to tego nie robiłem) potem kable świece filtry rozrząd i zrobiłem regulacje gazu.

Ps. Chciałem dodać, że po regulacji gazu auto śmiga jak złoto

Proszę o pomoc :beczy:
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
ci.nek


Auto: Oplowóz
Imie: Marcin
Pomógł: 131 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 2408
Skąd: MMz
Wysłany: 2010-04-08, 11:27   

toopik napisał/a:
Oczywiście szukałem podobnych tematów (jak jest gdzieś przepraszam z góry) ale żaden nie pasował więc:


http://daewooforum.pl/szu...&sa=Szukaj#1003

toopik napisał/a:
Ps. Chciałem dodać, że po regulacji gazu auto śmiga jak złoto
może wzbogacili Ci mieszankę i masz lepsze osiągi ale spalanie większe.




 
 
 
KuSter
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-08, 12:23   

toopik, pojedź do jakiegoś zakładu gdzie LPG montują i poproś zeby Ci sprawdzili wszystko i ustawili całość + spalanie na nowo

możesz mieć tak jak pisze ci.nek, masz wzbogacona mieszankę ;d ile Ci się zbiera z 0-100? :D ;d :D
 
 
toopik

Auto: Lanos było Tico
Imie: Tomek
Wiek: 35
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 21
Wysłany: 2010-04-08, 22:28   

ci.nek napisał/a:
może wzbogacili Ci mieszankę i masz lepsze osiągi ale spalanie większe.
przed regulacja palił 18l/100 po regulacji 15 i lepiej jeździ

[ Dodano: 2010-04-08, 23:29 ]
KuSter napisał/a:
toopik, pojedź do jakiegoś zakładu gdzie LPG montują i poproś zeby Ci sprawdzili wszystko i ustawili całość + spalanie na nowo

możesz mieć tak jak pisze ci.nek, masz wzbogacona mieszankę ;d ile Ci się zbiera z 0-100? :D ;d :D
pojęcia nie mam nawet nie próbowałem mierzyć
 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2010-04-09, 10:19   

toopik napisał/a:
po regulacji 15 i lepiej jeździ


w cyklu miejskim to normalne spalanie ;)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
bykol


Auto: Skoda Fabia 1.4 16 V
Imie: Darek
Pomógł: 17 razy
Wiek: 55
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 624
Skąd: okolice Częstochowy
Wysłany: 2010-04-09, 10:35   

,,toopik,, nie trzeba było zamieniać Tico na Lanosa a szczególnie 8V ja mam takowego lecz 1.4 zimą to normalka 15 miasto 10 trasa poczekaj aż się ociepli nic nie wskórasz a kasę wydasz wiem coś o tym , większość forumowiczów posiada 16V na nich się nie wzoruj one są oszczędniejsze
 
 
ci.nek


Auto: Oplowóz
Imie: Marcin
Pomógł: 131 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 2408
Skąd: MMz
Wysłany: 2010-04-09, 10:58   

bykol napisał/a:
większość forumowiczów posiada 16V na nich się nie wzoruj one są oszczędniejsze

przy podobnym stylu jazdy 8V jest oszczędniejszy od 16V,
toopik, zależy jak jeździsz




 
 
 
kuron997
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-09, 13:28   

Ok wiec ja sie tez tu wypowiem bo temat jest podobny.
Ja mam problem ze spalaniem podobny i mowia mi nic nie zrobisz z tym 1.4 8V bo one tak maja, mam benzyne, nie mam instalacji lpg.
Ostatnio (Od okolo roku) czesto uzywam auto na krotkich jazdach po miescie 5-10km, spalanie na miescie 12litrow, na trasie jak jade dluzsza spada do 7,5-8litrow... o zimie nie bede mowic bo norma to byla 13,5-14litrow na miescie, wszystkie wskazania na kompie dobre, zadnych bledow, rok temu przepustnica czyszczona, kable wymienione, silnik krokowy wymieniony na nowy oryginal bo obroty na jalowym szly pod 3tys, czujnik podcisnienia wymieniony.
Poprostu ten silnik chyba jest za slaby do tego auta i tak naprawde ciagnie od 3tys, wtedy czuc ze dostaje mocy i momentu, zaden mechanik nie jest w stanie nic juz powiedziec i wymyslec.
Aha ktos mi powiedzial ze moge aparatem zaplonowym troche pokrecic bo byc moze dostaje za pozno lub za wczesnie zaplon i mieszanka jest zla? Co powiecie?
Ostatnio zmieniony przez kuron997 2010-04-09, 13:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bykol


Auto: Skoda Fabia 1.4 16 V
Imie: Darek
Pomógł: 17 razy
Wiek: 55
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 624
Skąd: okolice Częstochowy
Wysłany: 2010-04-09, 13:28   

ci.nek napisał/a:
bykol napisał/a:
większość forumowiczów posiada 16V na nich się nie wzoruj one są oszczędniejsze

przy podobnym stylu jazdy 8V jest oszczędniejszy od 16V,
toopik, zależy jak jeździsz
""ci.nek""tak 90 na blacie prosta bezwietrzna droga ale gdzie i po co przecież autami jeździmy do pracy nie na wycieczki non stop mieszamy biegami hamujemy ruszamy itd. 8V to muł w porównaniu do 16V i traci na starcie sporo paliwa za nim się zbierze
Ostatnio zmieniony przez bykol 2010-04-09, 16:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kuron997
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-09, 13:50   

Cytat:
""ci.nek""tak 90 na blacie prosta bezwietrzna droga ale gdzie i po co przecież autami jeździmy do pracy nie na wycieczki non stop mieszamy biegami hamujemy ruszamy itd. 8V to muł w porównaniu do 16V i traci na starcie sporo wa za nim się zbierze


dokladnie, w cyklu miejskim zanim dojade do roboty to jeszcze sie dobrze nie zagrzeje i na samym poczatku na automatycznym ssaniu jedzie, ciagle korki, wachlujemy biegami i sprzeglem, to sie nie ma chyba co dziwic ze pali mi 12litrow
Tak jak mowisz trzeba mu je...nac w gaz zeby jechal :(
 
 
Mariotruck
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-09, 18:30   

Cytat:
ktos mi powiedzial ze moge aparatem zaplonowym troche pokrecic bo byc moze dostaje za pozno lub za wczesnie zaplon i mieszanka jest zla? Co powiecie?


Ja tak miałem w moim esperaku też był żwawy od 3 tyś, przestawiłem wyprzedzenie zapłonu i zbiera się od 1,8 - 2 tyś obrotów. Wpływu na spalanie nie zauważyłem
 
 
kuron997
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-09, 21:35   

Mariotruck napisał/a:
przestawiłem wyprzedzenie zapłonu i zbiera się od 1,8 - 2 tyś obrotów. Wpływu na spalanie nie zauważyłem


sam robiles, czy mechanik robil ci?
 
 
bykol


Auto: Skoda Fabia 1.4 16 V
Imie: Darek
Pomógł: 17 razy
Wiek: 55
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 624
Skąd: okolice Częstochowy
Wysłany: 2010-04-09, 22:39   

kuron997 napisał/a:
Mariotruck napisał/a:
przestawiłem wyprzedzenie zapłonu i zbiera się od 1,8 - 2 tyś obrotów. Wpływu na spalanie nie zauważyłem


sam robiles, czy mechanik robil ci?
w lanosie nie ma aparatu zapłonowego,ECM sam automatycznie koryguje zapłon, to czarne w głowicy to cewka
 
 
toopik

Auto: Lanos było Tico
Imie: Tomek
Wiek: 35
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 21
Wysłany: 2010-04-09, 22:49   

poddać się zostawić te 15l/100 czy walczyć dalej ??
 
 
 
ci.nek


Auto: Oplowóz
Imie: Marcin
Pomógł: 131 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 2408
Skąd: MMz
Wysłany: 2010-04-10, 10:45   

bykol napisał/a:
w lanosie nie ma aparatu zapłonowego,ECM sam automatycznie koryguje zapłon, to czarne w głowicy to cewka

dokładnie, w lanosie nie ustawisz wyprzedzenia zapłonu.

Cytat:
poddać się zostawić te 15l/100 czy walczyć dalej ??

możesz jeszcze posprawdzać czy żadne z kół Ci nie przyhamowuje samochodu, sprawdzić ciśnienie w kołach, tankować na dobrych stacjach itp i nauczyć się eco drivingu ;)




 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt