X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Nubira I] Pali się check Serwis i ABS!!!!!

Autor Wiadomość
arturro75
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-13, 23:54   [Nubira I] Pali się check Serwis i ABS!!!!!

Przejdę do rzeczy.Pali mi sie kontrolka serwis i abs.
Sprawdziłem metodą "spinacza" i odczytałem kody:12,5,3,87,13.
Skutkiem tego jest,że niedziałają mi el.szyby,el.lusterka,nawiew na wszystkich poziomach.
Jak dłużej jadę w mieście to mi się zagrzewa(nie działają wentylatory).Wentylatory elektrycznie chodzą
i na tym etapie wysiadam bo nie wiem co już robić :beczy:

Na dodatek jak odkręcałem tylne koła to zauwarzyłem na tarczach rdzę tzn powinny się "błyszczeć" od tarcia klocków,lecz tylko tylna część tarczy jest "błyszcząca"Czy to normalne?
Klocki są ok,czujniki przeczyściłem
i kolejny etap na którym przegrałem :beczy:

Proszę o jakąś poradę bo nie wiem co mam z tym problemem zrobić :pomocy:
Wspomnę,że jest to nubira CDX2.0 anglik
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7764
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-04-14, 06:26   

[/quote]
arturro75 napisał/a:
Skutkiem tego jest,że niedziałają mi el.szyby,el.lusterka,nawiew na wszystkich poziomach.
arturro75 napisał/a:
jest to nubira CDX2.0 anglik
to chyba wszystko tlumaczy :D . Zacznij od sprawdzenia bezpiecznikow i czy jest prad w kostkach.
 
 
nawi
Grupa Mazowiecka
Wróg festyniarstwa!


Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek
Pomógł: 215 razy
Wiek: 39
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 3969
Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2010-04-14, 09:12   

Cytat:
Sprawdziłem metodą "spinacza" i odczytałem kody:12,5,3,87,13.


Przy tej ilości błędów chyba nie obejdzie się bez serwisu.

Cytat:
Na dodatek jak odkręcałem tylne koła to zauwarzyłem na tarczach rdzę tzn powinny się "błyszczeć" od tarcia klocków,lecz tylko tylna część tarczy jest "błyszcząca"Czy to normalne?


Samochód pewnie dłużej stał albo tył w ogóle nie hamuje. Cóż pewnie tarcze też już są do wymiany z tego względu.

[ Dodano: 2010-04-14, 09:13 ]
Pewnie sprawdziłeś z tabeli błędów co to jest. Masz jakieś potężne zwarcie.



To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
 
 
 
arturro75
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-14, 17:45   

Dzięki za odzew :brawo:
Bezpieczniki wszystkie sprawdziłem miernikiem[przejście],i dodatkowo sprawdziłem wentylatorkiem [minus na masie wszystkie dobre
Czas na przekażniki.Sprawdziłem przy pomocy akumulatora i miernika wszystkie "duże"dobre
Wyjąłem duże przekażniki i sprawdziłem,czy napięcie dochodzi: :myśli:
-napięcie nie dochodzi w przekażniku niskich obrotów chłodnicy [nie wiem,czy to normalne] :myśli:
-przekażnik ogrzewania też niedochodzi [nie wiem,czy to normalne] :myśli:
I na koniec sprawdziłem napięcie na akumulatorze jest 17.17 jak dla mnie jest za duże [a jak jest za duże to nie wiem czym jest spowodowane] :beczy:
 
 
nawi
Grupa Mazowiecka
Wróg festyniarstwa!


Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek
Pomógł: 215 razy
Wiek: 39
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 3969
Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2010-04-14, 21:40   

Napięcie na aku po odpaleniu powinno oscylować ok.14,4V - czyli na pierwszy ogień powinno pójść sprawdzenie regulatora napięcia.



To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
arturro75
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-14, 21:54   

nawi napisał/a:
Napięcie na aku po odpaleniu powinno oscylować ok.14,4V - czyli na pierwszy ogień powinno pójść sprawdzenie regulatora napięcia.

A wiesz gdzie się znajduje ten regulator napięcia i jak go sprawdzić,czy jest dobry,czy zły :myśli:
 
 
gazniczek

Auto: Nubira I 2.0 LPG
Pomógł: 84 razy
Wiek: 49
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 2479
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-04-15, 13:05   

17.17 :omg: dobrze, żeś się nie spalił.
 
 
arturro75
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-15, 13:18   

po odpaleniu silnika mam 19V
A wiesz gdzie się znajduje ten regulator napięcia i jak go sprawdzić,czy jest dobry,czy zły??
 
 
nawi
Grupa Mazowiecka
Wróg festyniarstwa!


Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek
Pomógł: 215 razy
Wiek: 39
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 3969
Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2010-04-15, 14:03   

Regulator jest z tego co wiem w alternatorze. Niestety dostęp do niego w Nubach jest parszywy :/ Jak go sprawdzić? Po prostu wymienić.
Koszt regulatora w Intercarsie bez zniżek to 116 zł. Radzę Ci go wymienić jak najszybciej - bo inaczej możesz zrobić ku ku samochodzikowi a w najgorszym przypadku nawet sobie.



To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
 
 
 
arturro75
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-15, 16:22   

Oki sprawdziłem niestety dostęp jest "nie kiepski"
Teraz moje pytanie i wątpliwości.
Według Morawskiego "regulator napięcia" znajduje się
http://zapodaj.net/6f6f9ab6d97f.jpg.html
to niech ktoś mi wytłumaczy gdzie się znajduje
http://www.allegro.pl/ite...ra_2_0_16v.html
przykładowo zaczerpnięte ,czy ewentualnie to jest jakiś element dołączany do alternatora
Niestety u mnie w uk.landi sklepy posiadają tylko komplet koszt 200 funtów [nie da rady kupić osobno]
 
 
nawi
Grupa Mazowiecka
Wróg festyniarstwa!


Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek
Pomógł: 215 razy
Wiek: 39
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 3969
Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2010-04-15, 17:20   

Nie rozumiem Cię do końca. Pytasz się w którym miejscu w alternatorze jest regulator napięcia i gdzie można go kupić?



To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
 
 
 
arturro75
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-15, 17:30   

Pytam gdzie się znajduje ów regulator ?.Na alegro podałem przykład :pomocy:
Generalnie nie wiem gdzie[oprócz Morawskiego] :beczy:
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2010-04-15, 17:41   

Wewnątrz alternatora.
 
 
arturro75
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-18, 23:01   

Dzięki za odpowiedż :D
OK wiem gdzie się znajduje regulator. :wink:
Teraz moje pytanie jest takie,że zakładam jest to oryginał [nie wymieniany],czy jest to jeden TYP alternatora,czy są inne "typy" pasujące do nubci?????
Chcę uniknąć pomyłki.
Sprowadzę z polski a to nie będzie ten :pomocy:
 
 
nawi
Grupa Mazowiecka
Wróg festyniarstwa!


Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek
Pomógł: 215 razy
Wiek: 39
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 3969
Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2010-04-19, 09:46   

Alternator jest taki sam w:
- Nubie I , II - 2.0
- Nubirze III (Lacetti) 1.6, 1.8
- Rezzo 1.8, 2.0

A regulator napięcia:
- Lanos 1.6
- Leganza 2.0
- Nubira I, II 2.0
- Nubira III - 1.6, 1.8



To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt