Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
Czy ktoś mógłby mi polecić jakiś dobry warsztat gdzie potrafią wyregulować gaźnik w tico w Gdyni tzn skład mieszanki i wolne obroty ponieważ wydaja mi się za wysokie na ciepłym silniku bo niestety ale mam zbyt zgrabne łapska żeby moc sobie pokręcić ta śrubka w gaźniku od wolnych obrotów
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
MEDION
Auto: Daewoo Matiz '00
Imie: Wojtek Pomógł: 5 razy Wiek: 49 Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 860 Skąd: Słupsk
Wysłany: 2010-04-21, 11:23
Ja z tym walczyłem przez kilka miesięcy.
Poradziłem sobie, jak podjechałem na stację diagnostyczną i na analizatorze spalin, Pan diagnosta ustawił mi odpowiednie parametry gaźnika.
kuraś [Usunięty]
Wysłany: 2010-04-23, 20:02
No i problem się rozwiązał obroty na zimnym silniku były ok ale trochę silnik nierówno pracował a jak się zagrzał to miał za wysokie obroty ale pracował prawie równo.Dlatego też chciałem jechać na ustawienie mieszanki i obrotów do mechanika, ale postanowiłem jeszcze coś sprawdzić i dziś kupiłem nowy zaworek PCV i pełen sukces obroty na zimnym i ciepłym silniku się ustabilizowały a silnik pracuje bardzo równiutko,jestem naprawdę zadowolony.
MEDION
Auto: Daewoo Matiz '00
Imie: Wojtek Pomógł: 5 razy Wiek: 49 Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 860 Skąd: Słupsk
Wysłany: 2010-04-23, 23:58
Taka sugestia.
Zaworek PCV, sprawdza się jako pierwszy. Zawsze.
Błachu Grupa Łódzka
Auto: Lanos Evo
Imie: Piotr Pomógł: 25 razy Wiek: 28 Dołączył: 20 Sie 2009 Posty: 1075 Skąd: Zgierz
Wysłany: 2010-04-24, 12:49
Trzeba na to uważac, kontrolować stan tego zaworka. Ja tego nie dopilnowałem, obroty byly niższe na granicy zgaśnięcia auta wtedy nie pomyślałem i na gazie podniosłem obroty. Co sie potem okazało ze ten zawór sie zespsuł, olej mi walił pod filtr powietrza i membrana w pompie paliwa się rozerwała.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
kuraś [Usunięty]
Wysłany: 2010-04-24, 15:54
NO tak tylko ja go kupiłem w takim stanie a poprzedni właściciel miał warsztat gdzie naprawiał motory i powiedział mi że trzeba w nim wyregulować gaźnik i dlatego nie pomyślałem żeby szukać przyczyny w czym innym bo jak by nie było to był mechanik.