X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[tico] regulacja gaźnika

Autor Wiadomość
kuraś
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-20, 20:06   [tico] regulacja gaźnika

Czy ktoś mógłby mi polecić jakiś dobry warsztat gdzie potrafią wyregulować gaźnik w tico w Gdyni tzn skład mieszanki i wolne obroty ponieważ wydaja mi się za wysokie na ciepłym silniku bo niestety ale mam zbyt zgrabne łapska żeby moc sobie pokręcić ta śrubka w gaźniku od wolnych obrotów
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
MEDION


Auto: Daewoo Matiz '00
Imie: Wojtek
Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 860
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2010-04-21, 10:23   

Ja z tym walczyłem przez kilka miesięcy. :omg:
Poradziłem sobie, jak podjechałem na stację diagnostyczną i na analizatorze spalin, Pan diagnosta ustawił mi odpowiednie parametry gaźnika.

:piwo:
 
 
 
kuraś
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-23, 19:02   

No i problem się rozwiązał obroty na zimnym silniku były ok ale trochę silnik nierówno pracował a jak się zagrzał to miał za wysokie obroty ale pracował prawie równo.Dlatego też chciałem jechać na ustawienie mieszanki i obrotów do mechanika, ale postanowiłem jeszcze coś sprawdzić i dziś kupiłem nowy zaworek PCV i pełen sukces obroty na zimnym i ciepłym silniku się ustabilizowały a silnik pracuje bardzo równiutko,jestem naprawdę zadowolony.
 
 
MEDION


Auto: Daewoo Matiz '00
Imie: Wojtek
Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 860
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2010-04-23, 22:58   

Taka sugestia.
Zaworek PCV, sprawdza się jako pierwszy. Zawsze.

:piwo:
 
 
 
Błachu
Grupa Łódzka


Auto: Lanos Evo
Imie: Piotr
Pomógł: 22 razy
Wiek: 25
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 921
Skąd: Zgierz
Wysłany: 2010-04-24, 11:49   

Trzeba na to uważac, kontrolować stan tego zaworka. Ja tego nie dopilnowałem, obroty byly niższe na granicy zgaśnięcia auta wtedy nie pomyślałem i na gazie podniosłem obroty. Co sie potem okazało ze ten zawór sie zespsuł, olej mi walił pod filtr powietrza i membrana w pompie paliwa się rozerwała.
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
kuraś
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-24, 14:54   

NO tak tylko ja go kupiłem w takim stanie a poprzedni właściciel miał warsztat gdzie naprawiał motory i powiedział mi że trzeba w nim wyregulować gaźnik i dlatego nie pomyślałem żeby szukać przyczyny w czym innym bo jak by nie było to był mechanik.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Reklama   |   Kontakt