X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] 10W40 Lotos SemiSyntetic, a zamiana na MOBIL SUPER10

Autor Wiadomość
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2010-04-22, 07:21   

md1988s napisał/a:
hej panowie mam pytanie mam auto zalane olejem lotos mineralny i tak srednio co dwa miesiąće ubywa mi tego oleju ok litry gdzie robie ok 2 moze 3 tysi km jakas rada ?od czego zacząć by usunąć usterke ?


silnik już robi :pa: więc bez remontu małego czy większego się nie obejdzie ;) pozatym do tego silnika nie leje się minerala, sam się pewnie przyczyniłeś do jego zajechania ..


Maniek napisał/a:
Moim zdaniem jeśli silnik nie ma większych ubytków oleju to przejście na minerał to błąd.



zgadzam się w pełni ;) można mu tylko zaszkodzić ..



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
Ostatnio zmieniony przez RIPER 2010-04-22, 07:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
gregory_1
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-22, 07:24   

a masz wyciek z boku silnika to też jest ważne
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2010-04-22, 07:37   

gregory_1 napisał/a:
a masz wyciek z boku silnika to też jest ważne


a co to zmienia skoro i tak będzie musiał silnik rozgrzebać ?? jak by to była UPG to i tak na samej jej wymianie się nie skończy .. ;)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
bykol


Auto: Skoda Fabia 1.4 16 V
Imie: Darek
Pomógł: 17 razy
Wiek: 51
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 624
Skąd: okolice Częstochowy
Wysłany: 2010-04-22, 07:42   

Maniek napisał/a:
Moim zdaniem jeśli silnik nie ma większych ubytków oleju to przejście na minerał to błąd.
też tak uważam ale dziwi mnie to , przecież pół syntetyk kosztuje tyle samo co minerał (dobry)po co więc to robić
 
 
ochman

Auto: Lanos 1,6
Imie: Daniel
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-04-23, 07:58   

Przejście na mineralny to generalnie błąd, niezależnie od stopnia zużycia silnika - nie wybaczy tego szczególnie hydrauliczna regulacja luzu zaworów. Dotyczy to w zasadzie wszystkich współczesnych silników.

Na marginesie: producent zaleca olej 5W30, więc 10W40 (półsyntetyk) to minimum, co można wlać. Półsyntetyki nie są tak strasznie drogie w porównaniu z mineralnymi, nic tu się nie zaoszczędzi. No i uszczelniające właściwości mineralnych są mocno przesadzone, to rodzaj mitu. Luzu gładź cylindra - tłoki z pierścionkami nie naprawi, kompresji znacznie nie zwiększy.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
szeryf42


Auto: Lanos 1.4 2000
Wiek: 56
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 71
Skąd: Żagań
Wysłany: 2010-04-23, 14:46   

Teraz nie mogę przejść na półsyntetyk ponieważ parę dni temu zalano mi mineralny olej, ale to zrobię przy najbliższej wymianie.



Dziękuje za waszą wiedzę. Dzięki wam poznaje moje auto.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt