Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam szanownych forumowiczów dziś miałem przyjemność wymieniać pompę paliwa i jego filtr. W moim tico jest paliwo + LPG niestety po wymianie pompy strasznie spadły obroty biegu jałowego na paliwie uto zaraz po odpaleniu bez dawania gazu gaśnie natomiast na LPG jeździ z tym że jak jest na luzie bez znaczenia czy stoję czy jadę auto gaśnie po czym odpalam je bez problemu czy ktoś orientuje się co może być przyczyną wystarczy regulacja ? Czy znacie dobrego mechanika od TICO w Toruniu? Dziękuję za każdą próbę pomocy!!!
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
MEDION
Auto: Daewoo Matiz '00
Imie: Wojtek Pomógł: 5 razy Wiek: 55 Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 860 Skąd: Słupsk
Wysłany: 2010-04-24, 20:24
Trochę to dziwne, gdyż PB z LPG nie ma nic wspólnego. Tzn., nie do końca. Jeśli zawór elektryczny otwiera przepływ PB i LPG w tym samym czasie, to silnik zgaśnie. Na 200%.
Poza tym. Jeśli tak się zachowuje i na jednym i na drugim paliwie, to przyczynę można szukać w elektryce/aparat + osprzęt, albo w zaworku PCV.
Ten ostatni potrafi zdrowia napsuć ....... nagle.
może ja jeszcze sprostuje gdyż zauważyłem że gdy jadę na LPG i wcisnę sprzęgło bez dawania gazu to zgaśnie gdy wcisnę sprzęgło ale daje gaz to nie gaśnie, natomiast gdy jadę i nie mama wciśniętego sprzęgła i nie daje gazu to nie gaśnie. Mam wrażenie że to wciśnięcie sprzęgła gasi silnik, czy to możliwe może coś żle podłączyłem ?