X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Tico] konsekwencje wymiany pompy

Autor Wiadomość
ynekone

Auto: Daewoo Matiz
Imie: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 63
Skąd: Toruń
Wysłany: 2010-04-24, 18:17   [Tico] konsekwencje wymiany pompy

Witam szanownych forumowiczów dziś miałem przyjemność wymieniać pompę paliwa i jego filtr. W moim tico jest paliwo + LPG niestety po wymianie pompy strasznie spadły obroty biegu jałowego na paliwie uto zaraz po odpaleniu bez dawania gazu gaśnie natomiast na LPG jeździ z tym że jak jest na luzie bez znaczenia czy stoję czy jadę auto gaśnie po czym odpalam je bez problemu czy ktoś orientuje się co może być przyczyną wystarczy regulacja ? Czy znacie dobrego mechanika od TICO w Toruniu? Dziękuję za każdą próbę pomocy!!!
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
MEDION


Auto: Daewoo Matiz '00
Imie: Wojtek
Pomógł: 5 razy
Wiek: 55
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 860
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2010-04-24, 20:24   

Trochę to dziwne, gdyż PB z LPG nie ma nic wspólnego. Tzn., nie do końca. Jeśli zawór elektryczny otwiera przepływ PB i LPG w tym samym czasie, to silnik zgaśnie. Na 200%.

Poza tym. Jeśli tak się zachowuje i na jednym i na drugim paliwie, to przyczynę można szukać w elektryce/aparat + osprzęt, albo w zaworku PCV.
Ten ostatni potrafi zdrowia napsuć ....... nagle.

:piwo:
 
 
 
MCJK


Auto: TS
Imie: Maciek
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 88
Skąd: WD
Wysłany: 2010-04-24, 22:55   

już któryś raz odsyłam do tych tematów, ale odnośnie gaśnięcia i pompy może coś pomoże.

http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=23385

http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=21284
 
 
ynekone

Auto: Daewoo Matiz
Imie: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 63
Skąd: Toruń
Wysłany: 2010-04-26, 11:44   

może ja jeszcze sprostuje gdyż zauważyłem że gdy jadę na LPG i wcisnę sprzęgło bez dawania gazu to zgaśnie gdy wcisnę sprzęgło ale daje gaz to nie gaśnie, natomiast gdy jadę i nie mama wciśniętego sprzęgła i nie daje gazu to nie gaśnie. Mam wrażenie że to wciśnięcie sprzęgła gasi silnik, czy to możliwe może coś żle podłączyłem ?? ?
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt