X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] problemy przy przełączaniu na lpg na zimnym silniku

Autor Wiadomość
sloter20

Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 49
Wysłany: 2010-04-27, 07:37   [Lanos] problemy przy przełączaniu na lpg na zimnym silniku

Witam - mam pytanie, lanek 1.5 16v - wszystko pięknie śmiga tylko przy przęłączaniu się na gaz na zimnym silniku (gaz 2 gen. automat przełącza przy odpowiedniej temp i obrotach) przez jakieś 10-20 sekund (po przełączeniu się) występuje zjawisko które określam mianem "lpg - dziura";) tzn. silnik już jest w trybie lpg, ale jeszcze nie ma mocy i wciskając gaz NIC się nie dzieje i auto ogólnie zwalnia. Jezeli przełączenie nastąpi przy dojeżdzaniu do czerwonych świateł to auto po prostu gaśnie, a jeżeli przeczekam te 10-20 sekund (bo akurat nikt za mną nie jedzie) to wtedy auto zaczyna się kulać normalnie. W ubiegłym tygodniu wykonałem regeneracje reduktora elpigaz, bo gazownicy mówili, że takie objawy to wina wyjechanego reduktora... no ale niestety nic się nie zmieniło. Proszę o poradę, może ktoś miał podobny problem - co może być jeszcze przyczyną takiego dziwnego zachowania się? Pozdrawiam
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
gazniczek

Auto: Nubira I 2.0 LPG
Pomógł: 84 razy
Wiek: 52
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 2479
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-04-27, 09:28   

a. Może za niska temp przełączania na LPG,
b. krokowca czyściłeś?
c. regulacja wolnych obrotów.
 
 
sloter20

Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 49
Wysłany: 2010-04-27, 10:19   

regulacja zrobiona wczoraj - obroty na lpg sa ok jak juz silnik sie troche bardziej zagrzeje, na benzynie wszystko idealnie i na zimnym i na cieplym silniku
temp. przelaczania na gaz jest taka sama jak zawsze - wczesniej nie bylo problemow
krokowca nie czyscilem - skomplikowane to jest?:)
 
 
raper6

Auto: Tico SX
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 228
Skąd: Myszków
Wysłany: 2010-05-02, 16:34   

sloter20 napisał/a:
regulacja zrobiona wczoraj - obroty na lpg sa ok jak juz silnik sie troche bardziej zagrzeje, na benzynie wszystko idealnie i na zimnym i na cieplym silniku
temp. przelaczania na gaz jest taka sama jak zawsze - wczesniej nie bylo problemow
krokowca nie czyscilem - skomplikowane to jest?:)






parownik wiekowy jest może regeneracji wymaga filtry od gazu wymienione?



Tico SX
 
 
Popmean
Grupa Łódzka
Koordynator

Auto: Lanos
Imie: Michał
Pomógł: 69 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 3562
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-02, 21:41   

A moze nie zrobiles tego co ja nie zrobilem :) MMialem ten sam problem ludzie tu na forum juz cudowali niektorzy prawie pol auta chcieli naprawiac a wystarczylo... Wymiana plynu chlodzacego na nowy.. Problemy zmuleniem falowaniem obrotow itp zniknely....



FOTOSHOP TO NIE SĄ STENSY i SPASY !
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
zmien
Weteran
Agent Tomek


Auto: Opel Vectra C 2.0T/Octavia 2 1.6
Imie: Tomek
Pomógł: 67 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 5398
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2010-05-02, 22:22   

A jak przytrzymasz dłużej silnik na wyższych obrotach w momencie przełączenia?

LPG z butli musi dopłynąć.



www.photoblog.pl/paulik9
Daewoo Lanos 1.5 100KM, Vectra C było 2.2 147KM jest 2.0T 175KM, Vectra C modyfikowana genetycznie 2.0T 220KM Skoda Octavia 1.6....
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt