Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2010-04-27, 18:46 [Lanos] CZY TO CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU ???
Witam, mam problem z praca silnika a mianowicie na benzynie faluje a w czasie jazdy wonlo wchodzi na obroty i jest taki zamulony, do tego jak skrecam ostro w lewo to gasnie, na LPG chodzi super, rowno i bez problemow, nic nie gasnie, dodam ze mam wypolerowana przepustnice, krokowy wyczyszczony i dolot, nowa pompe paliwa, nowy filtr paliwa, swiece przewody i nie pokazauje zadnych bledow noo oprocz 12 ale to ma byc wiec nie mam pojecia, zastanawiam sie tylko nad tym ze jestesli chodzi idealnie na LPG to chyba nie jest czujnik polozenia walu bo jak by byl walniety to lanos chodzilby koslawo zarowni na LPG jak i na benzynie ale moze sie myle ?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-04-27, 23:18
lok4you napisał/a:
zastanawiam sie tylko nad tym ze jestesli chodzi idealnie na LPG to chyba nie jest czujnik polozenia walu bo jak by byl walniety to lanos chodzilby koslawo zarowni na LPG jak i na benzynie ale moze sie myle ?
nie może to być czujnik położenia wału bo auto na gazie śmiga
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
tak wlasnie myslalem..... no to zostaje mi tylko wyciagac wtryskiwacze i czyscic je bo wszystko inne elementy mam NOWE noo chyba ze macie jakies inne pomysly na moj problem z mulastym silnikiem na benzynie ?
raper6
Auto: Tico SX Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 228 Skąd: Myszków
Wysłany: 2010-04-28, 08:52
lok4you napisał/a:
tak wlasnie myslalem..... no to zostaje mi tylko wyciagac wtryskiwacze i czyscic je bo wszystko inne elementy mam NOWE noo chyba ze macie jakies inne pomysly na moj problem z mulastym silnikiem na benzynie ?
też mam taki problem i wymieniłem pompe filtr wyczysciłęm wtryski został mitylko regulator ciśnienia na listwie
Tico SX
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-04-28, 08:56
nie założyłeś źle pompy paliwa kupowałeś sam wkład czy całą pompę
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Pompa jest firmy KAFUS, wymienialem CALA i nie kumam za bardzo jak mozna ja zle wsadzic, przeciez wchodzi w jednej pozycji tylko, na koniec rowno ja ukladam i obracam to metalowe kolo zeby zablokowac i juz.... pozatym na starej pompie objawy byly takie same wiec to nie pompa, zostaly mi tylko wtryskiwacze do czyszczenia...
pawel1256
Auto: Espero Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 22 Kwi 2010 Posty: 482
Wysłany: 2010-04-28, 20:06
pompa pompie nierówna
sa takie z zaworem zwrotnym i bez
jedne trzymaja cisnienie a inne nie po zgaszeniu czy na zakretach
oczywiscie jak benzyny powyzej 1/4 baku to nie ma z zadnymi problemu
powiem tak.... mam w baku jedna kreske i po zamontowaniu tej pompy jezdzilem ostro w zakretach w lewo i prawo i nic nie przerywa wiec chyba ok, wracaja do nierownej pracy silnika na PB to moze regulator cisnienia mam do wymiany