Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
raper6
Auto: Tico SX Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 228 Skąd: Myszków
Wysłany: 2010-05-01, 20:30 [Lanos] Ciśnienie paliwa w układzie pytanie
czy jak wyciagne filtr paliwa to powinno "psiknąć" paliwo? czy ma byc cisnienie w układzie np po nocy? bo u mnie nie ma nawet po zgaszeniui silnika kilkanascie inut pompa jest nowa auto rano ciężko pali o co chodzi? kiedys miałem espero zdjae mi się że tam było zawsze cisnienie
Tico SX
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
profil skasowany [Usunięty]
Wysłany: 2010-05-01, 20:34
Być może masz problem z regulatorem ciśnienia paliwa.
raper6
Auto: Tico SX Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 228 Skąd: Myszków
Wysłany: 2010-05-01, 20:41
Maniek napisał/a:
Być może masz problem z regulatorem ciśnienia paliwa.
badałem drania kompresorem i przepuszcza dopiero powyżej 3 bar
Tico SX
pawel1256
Auto: Espero Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 22 Kwi 2010 Posty: 482
Wysłany: 2010-05-01, 21:31
nie
sa rózne pompy
jedne maja zawór zwrotny utrzymujacy cisnienia a inne nie maja
miałem taka i taka
bez róznicy jak chodzi
raper6
Auto: Tico SX Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 228 Skąd: Myszków
Wysłany: 2010-05-02, 07:59
pawel1256 napisał/a:
nie
sa rózne pompy
jedne maja zawór zwrotny utrzymujacy cisnienia a inne nie maja
miałem taka i taka
bez róznicy jak chodzi
ok dzięki czyli przyczyny ciężkiego zapalania na zimnym szukam gdzie indziej
Tico SX
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
gregory_1 [Usunięty]
Wysłany: 2010-05-02, 10:37
jeszcze sie podłącze pod temat jakie ciśnienie powinna pompka wytwarzać
raper6
Auto: Tico SX Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 228 Skąd: Myszków
Wysłany: 2010-05-02, 14:50
gregory_1 napisał/a:
jeszcze sie podłącze pod temat jakie ciśnienie powinna pompka wytwarzać
coś 3.5bar a na listwie do 2,7bar
Tico SX
pinus
Auto: Daewoo Nubira sedan 1.6 SX LPG Pomógł: 28 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 458
Wysłany: 2010-05-02, 15:33
Ciśnienie powinno mieścić się w zakresie 284~325 kPa (41~47 psi).
przyczyny ciężkiego zapalania na zimnym szukam gdzie indziej
odepnij sobie wtyczke od czujnika MAT (jest na rurze doprowadzajacej powietrze do silnika) i sprobuj odpalic. U mnie pomoglo a na zimnym wcale nie chciala palic a po zdjeciu wtyczki odpalilem bez problemu,potem zapialem wtyczke i jest ok
raper6
Auto: Tico SX Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 228 Skąd: Myszków
Wysłany: 2010-05-03, 09:48
wnd napisał/a:
raper6 napisał/a:
przyczyny ciężkiego zapalania na zimnym szukam gdzie indziej
odepnij sobie wtyczke od czujnika MAT (jest na rurze doprowadzajacej powietrze do silnika) i sprobuj odpalic. U mnie pomoglo a na zimnym wcale nie chciala palic a po zdjeciu wtyczki odpalilem bez problemu,potem zapialem wtyczke i jest ok
odpiołem emulator wtrysków i narazie jest ok ale muli sie bardzo na benzynie na wolnych obrotach jak przekroczy 3500 jakos jedzie czysciłem wtryski ale nie pomaga
Tico SX
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-05-04, 06:59
raper6 napisał/a:
odpiołem emulator wtrysków i narazie jest ok ale muli sie bardzo na benzynie na wolnych obrotach jak przekroczy 3500 jakos jedzie czysciłem wtryski ale nie pomaga
wymień filtr paliwa
Bobofrut napisał/a:
A możesz wkleić zdjęcie takiej pompy z zaworkiem zwrotnym Bo mi coś po wymianie przerywa przy niskim stanie paliwa,m a wskaźnik 1/4 baku pokazuje
z zewnątrz niczym się nie różnią, np wkład WALBRO ma napewno zawór KLIK
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
raper6
Auto: Tico SX Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 228 Skąd: Myszków
Wysłany: 2010-05-04, 09:57
RIPER napisał/a:
raper6 napisał/a:
odpiołem emulator wtrysków i narazie jest ok ale muli sie bardzo na benzynie na wolnych obrotach jak przekroczy 3500 jakos jedzie czysciłem wtryski ale nie pomaga
wymień filtr paliwa
wymieniłem nie pomaga chyba ze przedmucham te wtryski kompresorem moze samo moczenie w nafcie nie wystarczy?
Tico SX
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-05-04, 10:28
moczenie w nafcie a jak ono ma Ci pomóc kup środek do czyszczenia wtryskiwaczy i wlej jakiś dodatek do baku ..
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
viper-gutek
Auto: LANOS 1.5 SE LPG Pomógł: 69 razy Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 994 Skąd: Końskie (TKN)
Wysłany: 2010-05-04, 16:24
raper6 napisał/a:
gregory_1 napisał/a:
jeszcze sie podłącze pod temat jakie ciśnienie powinna pompka wytwarzać
coś 3.5bar a na listwie do 2,7bar
Sprawna zdławiona pompka daje 6- 8 bar. Regulator steruje przelewem by pozostawało 2,7 - 3,2 bara (w zależności od podciśnienia w kolektorze ssącym...)
raper6 napisał/a:
RIPER napisał/a:
raper6 napisał/a:
odpiołem emulator wtrysków i narazie jest ok ale muli sie bardzo na benzynie na wolnych obrotach jak przekroczy 3500 jakos jedzie czysciłem wtryski ale nie pomaga
wymień filtr paliwa
wymieniłem nie pomaga chyba ze przedmucham te wtryski kompresorem moze samo moczenie w nafcie nie wystarczy?
Wtryski bez napięcia są zamknięte i przedmuchanie ich nic nie da. Wlej do baku płyn do czyszczenia układów paliwowych i pojeździj trochę na benzynie.
Objawy wskazują na lejące lub przytkane wtryski. Czyszczenie powinno pomóc...
raper6
Auto: Tico SX Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 228 Skąd: Myszków
Wysłany: 2010-05-06, 14:38
viper-gutek napisał/a:
raper6 napisał/a:
gregory_1 napisał/a:
jeszcze sie podłącze pod temat jakie ciśnienie powinna pompka wytwarzać
coś 3.5bar a na listwie do 2,7bar
Sprawna zdławiona pompka daje 6- 8 bar. Regulator steruje przelewem by pozostawało 2,7 - 3,2 bara (w zależności od podciśnienia w kolektorze ssącym...)
raper6 napisał/a:
RIPER napisał/a:
raper6 napisał/a:
odpiołem emulator wtrysków i narazie jest ok ale muli sie bardzo na benzynie na wolnych obrotach jak przekroczy 3500 jakos jedzie czysciłem wtryski ale nie pomaga
wymień filtr paliwa
wymieniłem nie pomaga chyba ze przedmucham te wtryski kompresorem moze samo moczenie w nafcie nie wystarczy?
Wtryski bez napięcia są zamknięte i przedmuchanie ich nic nie da. Wlej do baku płyn do czyszczenia układów paliwowych i pojeździj trochę na benzynie.
Objawy wskazują na lejące lub przytkane wtryski. Czyszczenie powinno pomóc...
podałem 12v na każy zalałem nafta i potem kompresorem przedmuchałem jest lepiej ale szału nie ma chyba że ciśnienie jest za niskie jak sie samą pompe podłączy bez wężyka w baku to psika tak sobie ,nie mam jak zmierzyć ciśnienia paliwa kurde...