X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Ciśnienie paliwa w układzie pytanie

Autor Wiadomość
raper6

Auto: Tico SX
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 228
Skąd: Myszków
Wysłany: 2010-05-01, 20:30   [Lanos] Ciśnienie paliwa w układzie pytanie

czy jak wyciagne filtr paliwa to powinno "psiknąć" paliwo? czy ma byc cisnienie w układzie np po nocy? bo u mnie nie ma nawet po zgaszeniui silnika kilkanascie inut pompa jest nowa auto rano ciężko pali o co chodzi? kiedys miałem espero zdjae mi się że tam było zawsze cisnienie



Tico SX
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
profil skasowany
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-01, 20:34   

Być może masz problem z regulatorem ciśnienia paliwa.
 
 
raper6

Auto: Tico SX
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 228
Skąd: Myszków
Wysłany: 2010-05-01, 20:41   

Maniek napisał/a:
Być może masz problem z regulatorem ciśnienia paliwa.



badałem drania kompresorem i przepuszcza dopiero powyżej 3 bar



Tico SX
 
 
pawel1256

Auto: Espero
Pomógł: 10 razy
Wiek: 44
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 482
Wysłany: 2010-05-01, 21:31   

nie
sa rózne pompy
jedne maja zawór zwrotny utrzymujacy cisnienia a inne nie maja
miałem taka i taka
bez róznicy jak chodzi
 
 
raper6

Auto: Tico SX
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 228
Skąd: Myszków
Wysłany: 2010-05-02, 07:59   

pawel1256 napisał/a:
nie
sa rózne pompy
jedne maja zawór zwrotny utrzymujacy cisnienia a inne nie maja
miałem taka i taka
bez róznicy jak chodzi


ok dzięki czyli przyczyny ciężkiego zapalania na zimnym szukam gdzie indziej



Tico SX
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
gregory_1
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-02, 10:37   

jeszcze sie podłącze pod temat jakie ciśnienie powinna pompka wytwarzać
 
 
raper6

Auto: Tico SX
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 228
Skąd: Myszków
Wysłany: 2010-05-02, 14:50   

gregory_1 napisał/a:
jeszcze sie podłącze pod temat jakie ciśnienie powinna pompka wytwarzać


coś 3.5bar a na listwie do 2,7bar



Tico SX
 
 
pinus


Auto: Daewoo Nubira sedan 1.6 SX LPG
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 458
Wysłany: 2010-05-02, 15:33   

Ciśnienie powinno mieścić się w zakresie 284~325 kPa (41~47 psi).
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 47
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-05-03, 09:20   

raper6 napisał/a:
przyczyny ciężkiego zapalania na zimnym szukam gdzie indziej
odepnij sobie wtyczke od czujnika MAT (jest na rurze doprowadzajacej powietrze do silnika) i sprobuj odpalic. U mnie pomoglo a na zimnym wcale nie chciala palic a po zdjeciu wtyczki odpalilem bez problemu,potem zapialem wtyczke i jest ok :D
 
 
raper6

Auto: Tico SX
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 228
Skąd: Myszków
Wysłany: 2010-05-03, 09:48   

wnd napisał/a:
raper6 napisał/a:
przyczyny ciężkiego zapalania na zimnym szukam gdzie indziej
odepnij sobie wtyczke od czujnika MAT (jest na rurze doprowadzajacej powietrze do silnika) i sprobuj odpalic. U mnie pomoglo a na zimnym wcale nie chciala palic a po zdjeciu wtyczki odpalilem bez problemu,potem zapialem wtyczke i jest ok :D




odpiołem emulator wtrysków i narazie jest ok ale muli sie bardzo na benzynie na wolnych obrotach jak przekroczy 3500 jakos jedzie czysciłem wtryski ale nie pomaga



Tico SX
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2010-05-04, 06:59   

raper6 napisał/a:
odpiołem emulator wtrysków i narazie jest ok ale muli sie bardzo na benzynie na wolnych obrotach jak przekroczy 3500 jakos jedzie czysciłem wtryski ale nie pomaga


wymień filtr paliwa ;)


Bobofrut napisał/a:
A możesz wkleić zdjęcie takiej pompy z zaworkiem zwrotnym Bo mi coś po wymianie przerywa przy niskim stanie paliwa,m a wskaźnik 1/4 baku pokazuje



z zewnątrz niczym się nie różnią, np wkład WALBRO ma napewno zawór KLIK



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
raper6

Auto: Tico SX
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 228
Skąd: Myszków
Wysłany: 2010-05-04, 09:57   

RIPER napisał/a:
raper6 napisał/a:
odpiołem emulator wtrysków i narazie jest ok ale muli sie bardzo na benzynie na wolnych obrotach jak przekroczy 3500 jakos jedzie czysciłem wtryski ale nie pomaga


wymień filtr paliwa ;)




wymieniłem nie pomaga chyba ze przedmucham te wtryski kompresorem moze samo moczenie w nafcie nie wystarczy?



Tico SX
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2010-05-04, 10:28   

moczenie w nafcie :| a jak ono ma Ci pomóc ?? kup środek do czyszczenia wtryskiwaczy i wlej jakiś dodatek do baku ..



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
viper-gutek

Auto: LANOS 1.5 SE LPG
Pomógł: 69 razy
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 994
Skąd: Końskie (TKN)
Wysłany: 2010-05-04, 16:24   

raper6 napisał/a:
gregory_1 napisał/a:
jeszcze sie podłącze pod temat jakie ciśnienie powinna pompka wytwarzać


coś 3.5bar a na listwie do 2,7bar


Sprawna zdławiona pompka daje 6- 8 bar. Regulator steruje przelewem by pozostawało 2,7 - 3,2 bara (w zależności od podciśnienia w kolektorze ssącym...)

raper6 napisał/a:
RIPER napisał/a:
raper6 napisał/a:
odpiołem emulator wtrysków i narazie jest ok ale muli sie bardzo na benzynie na wolnych obrotach jak przekroczy 3500 jakos jedzie czysciłem wtryski ale nie pomaga


wymień filtr paliwa ;)




wymieniłem nie pomaga chyba ze przedmucham te wtryski kompresorem moze samo moczenie w nafcie nie wystarczy?


Wtryski bez napięcia są zamknięte i przedmuchanie ich nic nie da. Wlej do baku płyn do czyszczenia układów paliwowych i pojeździj trochę na benzynie.

Objawy wskazują na lejące lub przytkane wtryski. Czyszczenie powinno pomóc...
 
 
raper6

Auto: Tico SX
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 228
Skąd: Myszków
Wysłany: 2010-05-06, 14:38   

viper-gutek napisał/a:
raper6 napisał/a:
gregory_1 napisał/a:
jeszcze sie podłącze pod temat jakie ciśnienie powinna pompka wytwarzać


coś 3.5bar a na listwie do 2,7bar


Sprawna zdławiona pompka daje 6- 8 bar. Regulator steruje przelewem by pozostawało 2,7 - 3,2 bara (w zależności od podciśnienia w kolektorze ssącym...)

raper6 napisał/a:
RIPER napisał/a:
raper6 napisał/a:
odpiołem emulator wtrysków i narazie jest ok ale muli sie bardzo na benzynie na wolnych obrotach jak przekroczy 3500 jakos jedzie czysciłem wtryski ale nie pomaga


wymień filtr paliwa ;)




wymieniłem nie pomaga chyba ze przedmucham te wtryski kompresorem moze samo moczenie w nafcie nie wystarczy?


Wtryski bez napięcia są zamknięte i przedmuchanie ich nic nie da. Wlej do baku płyn do czyszczenia układów paliwowych i pojeździj trochę na benzynie.

Objawy wskazują na lejące lub przytkane wtryski. Czyszczenie powinno pomóc...



podałem 12v na każy zalałem nafta i potem kompresorem przedmuchałem jest lepiej ale szału nie ma chyba że ciśnienie jest za niskie jak sie samą pompe podłączy bez wężyka w baku to psika tak sobie ,nie mam jak zmierzyć ciśnienia paliwa kurde...



Tico SX
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt