X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Jak sprawdzic map sensor?

Autor Wiadomość
raper6

Auto: Tico SX
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 228
Skąd: Myszków
Wysłany: 2010-05-02, 15:47   [Lanos] Jak sprawdzic map sensor?

Obadałem wszystkie czujniki tps napiecie 0,60v płynnie do 4,5v krokowy sprawny ciśnienie paliwa ok wtryski czyszczone a auto na benzynie raz pali raz nie czasem załapie i gaśnie czasem sie podławi 5-10sek potem ma normalne obroty a zeby go odpalic z benzyny zazwyczaj krece rozrusznikiem 20sekund wciskając gaz i nie i łaskawie zapala lub nie i wtedy musze palić z LPG ręce mi juz opadają pozostał mi tylko do zbadania map sensor jeśli on może powodować takie objawy bo błędów poza sondą lambda (wina gazu) nie mam żadnych dodam też że po zresetowaniu kompa benzyny objawy występuja nadal, pozatym jak zimny na benzynie jak i lpg jest mułowaty strasznie jak sie rozgrzeje na lpg jest ok na benzynie na wolnych obrotach bardzo słaby jest...



Tico SX
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
pinus


Auto: Daewoo Nubira sedan 1.6 SX LPG
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 458
Wysłany: 2010-05-02, 16:40   

To ja tylko podam co koreańce piszą o MAP. Jest on zasilany napięciem 5v idącym od ECM. Powrotne napięcie zmienia się w zależności od ciśnienia. Na biegu jałowym (wysokie podciśnienie) napięcie wynosi od 1 do 2v. Przy pełnym otwarciu przepustnicy (niskie podciśnienie) napięcie wynosi od 4 do 4,8v.
Chociaż w dalszej części podają trochę inne wartości:
bieg jałowy: 1-1,5v
pełne otwarcie przepustnicy: 4,5-4,8v
 
 
raper6

Auto: Tico SX
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 228
Skąd: Myszków
Wysłany: 2010-05-02, 16:50   

pinus napisał/a:
To ja tylko podam co koreańce piszą o MAP. Jest on zasilany napięciem 5v idącym od ECM. Powrotne napięcie zmienia się w zależności od ciśnienia. Na biegu jałowym (wysokie podciśnienie) napięcie wynosi od 1 do 2v. Przy pełnym otwarciu przepustnicy (niskie podciśnienie) napięcie wynosi od 4 do 4,8v.
Chociaż w dalszej części podają trochę inne wartości:
bieg jałowy: 1-1,5v
pełne otwarcie przepustnicy: 4,5-4,8v


dzięki sprawdze



Tico SX
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 44
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-05-03, 09:16   

raper6 napisał/a:
czasem załapie i gaśnie czasem sie podławi 5-10sek
odepnij kostke od czujnika temperatury powietrza (MAT) jest na rurze dolotowej) i wtedy sprobuj odpalic
 
 
raper6

Auto: Tico SX
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 228
Skąd: Myszków
Wysłany: 2010-05-03, 09:51   

wnd napisał/a:
raper6 napisał/a:
czasem załapie i gaśnie czasem sie podławi 5-10sek
odepnij kostke od czujnika temperatury powietrza (MAT) jest na rurze dolotowej) i wtedy sprobuj odpalic


badałem ten czunik omomierzem i było około 4000Ohm wiec wyglada że ok podaje przynajmniej na zimnym silniku a własnie najbardziej mi muli na benzynie na zimnym



Tico SX
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt