X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Montaż centralnego zamka

Autor Wiadomość
AniaPawel
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-14, 17:02   [Lanos] Montaż centralnego zamka

Witam. Kupiłem centralny zamek - http://www.allegro.pl/ite...nik_kierun.html

Dołączono do niego lakoiczną instrukcję obsługi oraz schemat załączony jako rysunek. I teraz pytanie. Jak podłaczyć te dwa przewody od siłownika? Do których kabli? I co zrobić z pozostałymi? Nie wiem jak rozpoznać czy sterowanie jest plusem czy minusem.



Dodatkowe pytanie: po co sa te dwa druciki z walcami posrodku?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
rafandynka


Auto: Lanos 1.4
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 102
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2010-05-14, 18:47   

Daj lepszy skan.
Te 'walce' to diody, podpinasz strone z paskiem do kierunkowskazu, druga dioda to samo do drugiego kierunku i laczysz razem strone bez paska i dolaczasz do brazowego.

Jesli masz mozliwosc to zwroc ten zamek, w tej samej cenie kupisz lepsza centralke, 3 silowniki slave i 1 master.

pzdr
M



Kabelki diagnostyczne sprzedam i doradzę :)
 
 
profil skasowany
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-14, 18:49   

AniaPawel napisał/a:
Dodatkowe pytanie: po co sa te dwa druciki z walcami posrodku?


Po to aby napięcie szło tylko w jedną stroną. Chodzi o to aby po włączeniu kierunku napięcie nie szło (wracało) do centralki.
 
 
AniaPawel
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-14, 19:16   

Na wtyczce zostaje 6 kabli. 2 i 5 sa podlaczane do silownika. 1 i 4 do masy, a 3 i 6 do 12v. Na wtyczce jest juz kabel od masy i 12v, więc te kable mogę polaczyc razem z tymi? Wyglada na to ze otwierania, zamykanie i centralka sa zasilane kazde z osobna. Mozliwe to jest?
 
 
Alberciczek

Auto: Nubira II CDX Kombi
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 1762
Skąd: Tychy
Wysłany: 2010-05-15, 07:53   

A co to za centralny z jednym siłownikiem i to slave? A w dodatku bez schematu jak to wszystko podłączyć... Tandeta jakich mało.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
profil skasowany
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-15, 09:39   

Alberciczek napisał/a:
A co to za centralny z jednym siłownikiem i to slave?


Bo to jest zestaw przygotowany do auta które ma już fabryczny zamek centralny a w drzwiach kierowcy jest switch wtedy do ów drzwi dokłada się siłownik slave który steruje switch-em a switch otwiera pozostałe drzwi. W ten sposób mamy mozliwość sterowania zamkiem z pilota i kluczyka.

AniaPawel napisał/a:
Na wtyczce zostaje 6 kabli. 2 i 5 sa podlaczane do silownika. 1 i 4 do masy, a 3 i 6 do 12v. Na wtyczce jest juz kabel od masy i 12v, więc te kable mogę polaczyc razem z tymi? Wyglada na to ze otwierania, zamykanie i centralka sa zasilane kazde z osobna. Mozliwe to jest?


1 i 4 łączysz razem i jednym przewodem podłączasz do masy.

3 i 6 łączysz razem i jednym przewodem podłączasz pod stałe +12V

2 i 5 to sterowanie siłownikiem na przemian + i - oraz - i + (otwarty/zamknięty)
 
 
AniaPawel
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-15, 17:27   

Centralny zamontowalem juz. Zostaly mi wyjscia na bagaznik (chyba sobie podaruje) i na domykanie szyb. Musze kupic modul domykania szyb czy wystarczy gdzies sie wpiac i po zamknieciu samochodu sam domknie?
 
 
Popmean
Grupa Łódzka
Koordynator

Auto: Lanos
Imie: Michał
Pomógł: 69 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 3562
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-15, 19:59   

AniaPawel napisał/a:
Centralny zamontowalem juz. Zostaly mi wyjscia na bagaznik (chyba sobie podaruje) i na domykanie szyb. Musze kupic modul domykania szyb czy wystarczy gdzies sie wpiac i po zamknieciu samochodu sam domknie?


I jak Ci dziala> bo chce kuypic taki sam a nie jestem pewien co do tych silownikow... Zaobserwowalesjakies niedomqgania czy cos?



FOTOSHOP TO NIE SĄ STENSY i SPASY !
 
 
 
profil skasowany
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-15, 20:01   

popmean18, jedz do Stiga na ul Juzefów w Łodzi i tam sobie kupisz dobry i tani zestaw. (duży wybór)
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-05-15, 20:05   

Maniek napisał/a:
jedz do Stiga
od nich zakladalem w lanim i 3lata nic sie nie dzialo,
 
 
Popmean
Grupa Łódzka
Koordynator

Auto: Lanos
Imie: Michał
Pomógł: 69 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 3562
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-15, 20:09   

Hmm a jakie mniejwiecej koszta z zalozeniem? Lub bezmoge zalozyc sam. Chcialbym podpiac szczerze mowiac do alarmu ale nei wiem czy u mnie sie da.



FOTOSHOP TO NIE SĄ STENSY i SPASY !
 
 
 
AniaPawel
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-16, 05:20   

Zalozony silownik chodzi bez zarzutu. Zadnych zgrzytow itp itd. Zreszta jak silownik sie zepsuje to duzo roboty z wymiana nie ma, wiec zawsze mozna wymienic na lepszy. Mysle ze bedzie dzialac. Instrukcja jest tandetna, ale jak sie zna na elektryce to wedlug schematu mozna wszystko zrobic (ja sie nie znam, a dalem rade z mala pomoca kolegi). Nie wiem jeszcze jak zrobic te domykanie szyb, czy trzeba modul czy nie.
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-05-16, 08:41   

AniaPawel napisał/a:
czy trzeba modul czy nie
trzeba
 
 
AniaPawel
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-16, 14:50   

Silownik do klapy bagaznika moze byc taki sam jak do drzwi czy mocniejszy? Na allegro widzialem takie po 30kg uciagu ale inaczej wygladaja.
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-05-16, 16:49   

AniaPawel napisał/a:
Silownik do klapy bagaznika moze byc taki sam jak do drzwi czy mocniejszy
nie musi byc mocniejszy
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt